Wysłany: 02-11-2011, 10:46 Rozkład jazdy 2011/2012
jak się dzisiaj dowiedziałam od zaprzyjaźnionych konduktorek z PR od grudnia (a w optymistycznej wersji od stycznia, od 1 korekty) w rozkładzie pozostaną pociągi:
Dziwne ale wszystko możliwe, pomiędzy godzinami 7 a 12 brak regio z Katowic w kierunku TG?
Czyżby jeden Kluczbork z 9.40 wyleciał? Oby te informacje nie były pewne i jednak nieco lepszy rozkład, przynajmniej zbliżony do obecnego.
neospazmina, Mamy efekty powstania KŚ że marszałek woli walić w tą spółeczke pieniądze.
Tak Patryk, na pewno powodem tragicznego rozkładu jazdy na Katowice - TG jest powołanie KŚ. Na pewno powodem tragicznego rozkładu jazdy na linii do Kozłowa jest powołanie KŚ (cięcia na tej trasie zaczęły się początkiem 2009 roku). Na pewno powodem tragicznego rozkładu jazdy na linii do Oświęcimia jest powstanie KŚ (na tej linii odkąd pamiętam był nieciekawy rozkład jazdy i mała liczba pasażerów). Przewozy Regionalne oczywiście nie mają sobie nic do zarzucenia. A ja zadam tylko jedno proste pytanie - ile osób z administracji w PR Katowice zostało zwolnionych po przejęciu przez KŚ linii Gliwice - Częstochowa? Ile w ten sposób zyskano oszczędności? Oczywiście są to pytania retoryczne, bo odpowiedź jest oczywista!
Nawiązując jeszcze do rozkładu na linii Katowice - Tarnowskie Góry. Paradoksalnie (bo jestem z Bytomia) cieszę się z tak beznadziejnego RJ. Może teraz ktoś z PKP PLK zauważy katastrofalny stan tejże linii i zacznie ją modernizować! Tak źle tutaj chyba jeszcze nigdy nie było, zarówno jeśli chodzi o prędkość, jak również jeśli chodzi o rozkład jazdy. Chociaż nie, przepraszam. Był jeden rozkład w historii, gdzie pociągi z Katowic do TG jechały ok. 75 minut, ale pociągów i tak było więcej, aniżeli od grudnia zaoferują nam Przewozy Regionalne. Chociaż tutaj nie winiłbym PR-ów, bo to nie ich wina, że jedzie się długo. Tutaj należy dać kopa w dupsko PLK-ce!
Drugi paradoks - od grudnia jedyną linią w województwie, gdzie zwiększy się ilość połączeń będzie... ogryzek Bytom - Gliwice. Chociaż do ideału z 2008 roku i tak jeszcze bardzo daleka droga.
Swoją drogą, ciekaw jestem ile w 2012 roku PR-y przewiozą pasażerów z tak biednym i ubogim rozkładem jazdy (biorąc pod uwagę brak obsługi linii Gliwice - Częstochowa), 2-3 mln.?
Wysłany: 02-11-2011, 13:45 Re: Rozkład jazdy 2011/2012
neospazmina napisał/a:
Kierunek Kozłów:
ok.6, 14k, 16, 18 - K - Kielce
Tylko cztery pary kursów na Kozłów??? To już praktycznie oznacza likwidację tej linii i koniec mojej przygody z PR, bo wobec obecnych ośmiu kursów to redukcja prawie o połowę. Jeśli tak to będzie wyglądac to już nie kupię miesięcznego w PR...
uwierz mi 2/5 podróżnych nie kupią...ale Miejmy nadzieję że to tylko jedna z wersji...swoją drogą miał być rozkład na DB od 1.XI...albo mam kalendarz przestawiony albo panowie na forum poszaleli ;p
kierunek Tarnowskie Góry:
5, 6k, 7, 12k, 14, 16, 17, 18 i ostatni o 19k!!!! - K - Kluczbork
Wypadają pociągi po 9, 11, 13 i 15. Nie widzę także połączenia po 6 do Wielunia. Brak powrotnego z Katowic po 15 (dla uczniów), więc tutaj na minus
Cytat:
do Wisły pociągi o 7 15 i 17
Powiem krótko kpina...
Cytat:
WEDŁUG ich opowieści poleci 40% REGIO i 45% IR :/
Jeśli chodzi o połączenia interREGIO to będzie prawdopodobnie :
"Angelus" Katowice-Wrocław w (1) i (6) składEN57 , powrót (5) i (7), "Galicja" Rzeszów-Jelenia Góra-Rzeszów codziennie, wagony, "Bolko" Wrocław-Chełm-Wrocław EN57 w szczycie przewozowym 2 EN57, powrót "Łysicy" Wrocław-Katowice-Włoszczowa-Kielce-Wrocław Wrocław-Kielce w (5) i 97), kiedy powrót nie wiem , skład EN57
"Piast" Wrocław-Warszawa-Wrocław raczej wagony.
"Giewont" podobno w (C) nie tylko w wakacje, do piachu "Ślązak", "Łużyce". "Wielkopolanin"
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-11-2011, 16:53
Tomasz K. napisał/a:
Wypadają pociągi po 9, 11, 13 i 15. Nie widzę także połączenia po 6 do Wielunia. Brak powrotnego z Katowic po 15 (dla uczniów), więc tutaj na minus
No i wypada ostatni "Lubliniec" czyli 21:43 z Katowic. Fakt, że muchy to to wozi, no ALE...
iR "Piast" ma jeździć na wagonach i wymieniać się składami w Warszawie. Tym drugim iR ma być coś do Bielska - Białej. Więc pewnie poranna para z Bielska w drogę powrotną pojedzie do Wrocławia a skład z Piasta pojedzie popołudniem do Bielska Białej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum