System rezerwacji w PR jest trochę mniej dojrzały i mniej przetestowany, nic dziwnego - u nich rezerwacja miejsc to raczej dodatek, niż usługa podstawowa (świadczy o tym choćby brak rezerwacji w kasach, no i niewielka liczba pociągów Re z rezerwacją). Na pewno sprawa zostanie wyjaśniona.
Generalnie w sprawach reklamacji działania sprzedaży internetowej IPR pisałbym pod adresy podane na stronie https://biletyregionalne.pl/contact - tak na pewno będzie szybciej.
piotr8 napisał/a:
Chcieliśmy na spokojnie wyjaśnić zaistniałą sytuację, żeby w przyszłości nie miała miejsca.Nie była to wina obsługi pociągu lecz systemu sprzedaży miejscówek.
Dokładnie tak, a wchodząc w szczegóły: wina nieszczęśliwego zbiegu kilku okoliczności, którego nie przewidzieli autorzy systemu.
Tak czy siak, wyjaśnianie lepiej prowadzić w trybie reklamacji, a od obsługi można oczekiwać raczej tylko potwierdzenia zdarzenia, i ew. zadbania o miejsca zastępcze.
No dobrze, ale czy Ty dałeś im swoją propozycję zadośćuczynienia (z jakąś konkretną motywacją oczywiście)? Bo jak nie, to co się dziwisz że idą po najmniejszej linii oporu.
Ja bym napisał na Twoim miejscu że poniosłem większą stratę niż 6 zł, bo zakup miejscówki to nie jest opłata za miejsce siedzące, tylko opłata za gwarancję jakości całej usługi. Gdybym wiedział że nie będzie rezerwacji, to bym w ogóle nie udał się w podróż (to jest przykładowa podstawa do zwrotu całości opłat za bilety).
[ Dodano: 26-12-2011, 23:50 ]
Poproś o 1 kg REGIOkrówek w ramach zadośćuczynienia, przynajmniej będą mieli z tym zgryz.
Urząd Transportu Kolejowego wydłużył do siedmiu godzin dziennie czas pracy infolinii, która pozwala uzyskać informacje na temat praw pasażera w transporcie kolejowym.
Od 2 stycznia 2012 r. prowadzona przez UTK infolinia działa w dni robocze w godz. 9.00 – 16.00. Pracownicy Departamentu Praw Pasażera udzielają informacji pod numerami telefonów:
801 044 080 (do połączeń z telefonów stacjonarnych, opłata za połączenie zależy od cennika operatora, zwykle jest to 0,29 zł/min + VAT ),
22 46 04 080 (do połączeń z telefonów komórkowych, opłata według taryfy operatora).
Jednocześnie przypominamy, że uwagi i pytania dotyczące podróży koleją można przesyłać na adres e-mail: pasazer@utk.gov.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum