Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Oficjalna zapowiedź oferty IR na 2012 r.
Autor Wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-11-2011, 13:02   

A ten IR Piast na Katowice-Wroclaw nie pojedzie czasem w godzinach IR Łuzyce ? Cos obilo mi sie o uszy...
Przejdź na dół

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 27-11-2011, 13:20    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
sheva17, zupełnie nie rozumiem co piszesz

Oj, nie Ty jeden...
Cytat:
Zrozum wreszcie, że REGIO i TLK-i miały pierwszeństwo przed PR-ami

Jasne, Ty to już zrozumiałeś Śmiech
Cytat:
Trzeba poczytać trochę przespisów

Ach to tak... tylko nie mów gdzie przeczytałeś te trochę "przespisów".

Jest całkowicie odwrotnie przy realizacji normalnego rozkładu jazdy, pociągi otrzymują "wd" według kategorii od najwyższej do najniższej.
Wiec IR wcale nie jest tu na gorszej pozycji.
Przy realizacji natomiast rozkładów tymczasowych i zamknięciowych to przewoźnicy ustalają miedzy sobą wykres ruchu.

Przy tak dotkliwych często pracach na sieci siatka IR wzrasta, to tyle dobrych wiadomości Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-11-2011, 16:00    Odpowiedz z cytatem

W godzinach Wielkopolanina z Wrocławia będzie jechać Piast, więc chociaż tyle...

Swoją drogą, nie sądzicie, że IR Wilda to lekka przesada? (żeby uruchamiać IR na tak krótkiej relacji) On będzie wozić muchy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 27-11-2011, 16:37    Odpowiedz z cytatem

sheva17 o połączeniach komunikacyjnych Gorzowa lepiej się nie wypowiadaj, bo nie masz o tym pojęcia. Przytoczę ci przykład sprzed roku: IR "Mazowsze" (2-3 wagony), jeździł z Gorzowa o 5:30, w Warszawie o 11:30). Mimo iż pora przyjazdu późna, w Strzelcach K.W. wolnego miejsca w tym pociągu już nie znajdziesz, a to dopiero druga stacja na kursie pociągu. W Poznaniu z wagonów gorzowskich nie wysiadł prawie nikt i większość nadal jedzie do Warszawy. Nadal uważasz że ranny z GW do Warszawy nie jest potrzebny? Mylisz się i to bardzo. Teraz aby na rano dostać się do Warszawy, mamy nocny z przesiadką w Krzyżu (Gorzowianie są to tego przyzwyczajeni od lat, taka naturalna kolej rzeczy), albo ranny EIC, który przeciętną osobę kosztuje majątek. Na nocny do Warszawy zawsze przesiada się w Krzyżu ok. 50 osób. Rano tych ludzi jest jeszcze więcej (mimo że EIC, to wolą jechać w dzień niż nocą), nadal uważasz że nie ma potoku podróżnych do Warszawy ?

Kolejną głupotą którą wygadujesz jest fakt, że w Gorzowie w ogóle nie ma potoków studentów. Tu kolejny przykład: R+ do Poznania który kursuje w pt i nd, na 4 wagonach, ma frekwencję w okolicach 100 %, większość to ludzie młodzi, wszyscy do Poznania. Oprócz tego w zwyczajnych Regio również przy sprawdzaniu biletów widać masę osób wyciągających legitymację studencką, szczególnie w piątki i niedziele właśnie. Zobacz sobie frekwencję w obu połączeniach relacji Kostrzyn-Poznań, codziennie po 150-170 % frekwencji, szynobus nie domyka się, również bardzo dużo osób do Poznania. I nie chodzi mi nawet o te wagony RE, ok zabrali dadzą inne, chodzi mi o to, że miasto wojewódzkie, jakim jest Gorzów, również potrzebuje szybkiego połączenia do Warszawy!
A twoje porównywanie potoków pasażerskich Gorzów ws. Lublin też jest beznadziejne, przecież wiadomo, że w Lublinie ludzi będzie więcej, bo jest więcej mieszkańców, porównanie bez sensu po prostu. I naprawdę jeśli nie jeździsz pociągami w okolicach Gorzowa, to się nie wypowiadaj na temat, na który nie masz zupełnie pojęcia. Gdyby PR chciały,RE z Gorzowa wyjeżdżałby ok. godziny 04:20, Poznań 06:20, Warszawa 09:52, Lublin 12:10). Przecież aż się prosi tutaj o wydłużenie do Gorzowa .....

Lil_Peter, na pewno frekwencja w Wildzie będzie mniejsza niż w obecnym Regio+. Bo to będzie taryfa IR, czyli droższe bilety. Więc zapewne wiele osób wybierze późniejszy Regio do Kostrzyna (jakoś 2,5 godziny później). Bo różnica cenowa jest naprawdę dosyć spora. Na odc. Krzyż-Gorzów, do tego IR nikt na pewno się nie dosiądzie, bo pół godziny po nim jedzie Regio do Kostrzyna. To samo w powrotną stronę. 18:55 Regio do Krzyża, pół godziny później IR Wilda. Niestety nie wróżę dobrej przyszłości temu połączeniu....

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 27-11-2011, 18:30    Odpowiedz z cytatem

Z tym co Kuba MK napisał powyżej mogę potwierdzić.. jak mam wolną chwilę wybieram się w tamte strony .. i fakt.. jest dość spora frekwencja.. a zniesienie tego kursu.. byłoby wielką porażką.. choć wydaje mi się że IR powinny jakoś usprawnić możliwość dojazdu Gorzowianom do stolicy(chodzi mi o przesiadkę, o której wspomniałeś) ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-11-2011, 18:31   

Kuba MK

Niekoniecznie jeśli w ślad za tym poszłoby wydłużenie Wildy do Kostrzyna i powrót rano (dopinka do RE Mewa) Smile Wagony bezpośrednie z Warszawy mogłyby być wypinane w Krzyżu z Portowca.
Powrót do góry

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-11-2011, 18:42   

IR (Przemysl) Krakow-Łódź jedzie stanowczo za wczesnie - o 15:00, o 15:33 jest TLK do Poznania przez Łódź i jedzie szybciej. Plusem IRa bylo to, ze jechal wieczorem, a tak to od nowego rozkladu nie bedzie sie jak dostac z Krakowa do Łódzi po godzinie 15:30 Sad
Powrót do góry

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 27-11-2011, 18:52    Odpowiedz z cytatem

Virakocha, za duża kombinacja ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 27-11-2011, 19:14    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś, Zgada się, najgorsza jest bliskość odjazdów TLK do Poznania i iR do Łodzi...

Tak jak pisałem wcześniej, iR do Łodzi powinien odjeżdżać z Krakowa tak jak obecnie, o 17:10 ( może nawet trochę później 17:30, albo 18:00).

Szkoda, że nadal nie ma połączenia z Łodzi do Krakowa które by przejeżdżało koło godziny 8 lub 9. (jak obecnie TLK Gdynia-Bielsko Biała: przyjazd do Katowic 8:45.)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 27-11-2011, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
IR Piast na Katowice-Wroclaw nie pojedzie czasem w godzinach IR Łuzyce ?

Prawie... 46 minut przed planem obecnych Łużyc Rolling Eyes
Cytat:
W godzinach Wielkopolanina z Wrocławia będzie jechać Piast, więc chociaż tyle...

Prawie... Mr. Green Piast będzie startował 11:00 a Wielkopolanin ma plan 12:18 Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 27-11-2011, 20:58    Odpowiedz z cytatem

IR Bolko znowu na "kiblach" a wiele razy zdarzyło się, że jechał plastik Surprised Surprised
IR Prosna Wrocław-Chełm p. Ostrów Wlkp., Łódź i Warszawę na "kiblach" Surprised i to EN57, więc pewnie będzie też zdarzać się "plastik"......
Skrzyczne i Piast ufff dobrze, że na wagonach Happy
ale dla podróżnych korzystających z Prosny i innych pseudoIR to naprawdę współczuję krzyż na drogę..... Mad

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 27-11-2011, 21:12    Odpowiedz z cytatem

@mkfilmykolejowe, raczej wszystko się zgadza oprócz iR Prosna, ostatnio puszczają tam zmodernizowane jednostki do standardu SPOT, więc wygoda jest zdecydowanie większa. To tylko takie sprostowanie, bo po jednej z przygód z iR więcej się tym tworem nie wybiorę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz K. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lip 2010
Skąd: Chorzów/Zielona Góra

PostWysłany: 28-11-2011, 11:02    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
IR Prosna Wrocław-Chełm p. Ostrów Wlkp., Łódź i Warszawę na "kiblach" Surprised i to EN57, więc pewnie będzie też zdarzać się "plastik"......

Tak dla Twoich marnych wiadomości na temat zestawień pociągów interREGIO to przyjmij do wiadomości, że na "Prośnie" od dłuższego czasu jeżdżą SPOT-y.
Cytat:
IR Bolko znowu na "kiblach" a wiele razy zdarzyło się, że jechał plastik Surprised Surprised

Powtarza jak Ci się nie podoba to interREGIO nie jeździj, albo wyłóż PR kasę to specjalnie dla Ciebie puszczą wagony Śmiech
Cytat:
ale dla podróżnych korzystających z Prosny i innych pseudoIR to naprawdę współczuję krzyż na drogę..... Mad

Pseud pociągów to szukaj w Twoim wielkim i bezbłędnym kochanym PKP IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-11-2011, 11:22    Odpowiedz z cytatem

Co jak co, ale na IR Bolko to aż się prosi skład wagonowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-11-2011, 15:36    Odpowiedz z cytatem

EU07 poprowadzi IR Barbakan, Brda, Pomorze

Przewozy Regionalne informują, że już wiadomo, na jakie trasy wyjadą pociągi InterREGIO prowadzone lokomotywami elektrycznymi wypożyczonymi od PKP Intercity.

Od 11 grudnia 2011 r. do 31 marca 2012 r. lokomotywy EU07 będą prowadzić pociąg IR "Barbakan" na trasie Szczecin - Poznań - Katowice - Kraków. Natomiast docelowo, po tej dacie, mają obsługiwać pociągi IR "Brda" i "Pomorze": Bydgoszcz - Toruń - Warszawa - Toruń - Gdynia, ale przez pierwsze trzy miesiące - do marca - oba te pociągi będą zestawiane z ED72 lub EN71.

źródło: Przewozy Regionalne / Rynek Kolejowy

---

Forumowiczom przypominam, że zdobyliśmy dodatek do rozkładu jazdy - Plan Zestawienia i Obsługi Składów pociągów interREGIO i REGIOekspres (PZiOS-B). Dodatek dostępny jest w "Strefie VIP":

http://infokolej.pl/vip/PZiOS-B_2012_v1.pdf

Po login i hasło, którym zabezpieczony jest dokument, proszę się zgłaszać do mnie na PW. Dokument nie może być opublikowany w normalnym trybie, ponieważ beton PR dostałby piany na ustach i napuściłby na nas policję bądź prokuraturę za ujawnianie tajemnicy przedsiębiorstwa. Ponieważ na polskiej kolei wszystko jest tajne (nawet rozkład jazdy) i póki co żyjemy w nienormalnym kraju, po przeniesieniu forum na zagraniczny serwer utworzymy dział "KolejLeaks"...

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.


Ostatnio zmieniony przez Pirat dnia 28-11-2011, 15:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl