Spółka Przewozy Regionalne wystawiła na sprzedaż 5 lokomotyw spalinowych SU 45. Cena wywoławcza każdej z nich to 600 tys. zł.
Ogłoszenie dotyczy sprzedaży 5 lokomotyw spalinowych SU 45 wyprodukowanych w latach 1972-1973. Cztery z nich znajdują się w zakładzie spółki w Chojnicach, a jedna w Krzyżu. Sprzedaż nastąpi w formie aukcji internetowej z ceną minimalną. Każda lokomotywa spalinowa sprzedawana jest i licytowane oddzielnie.
Przed rozpoczęciem aukcji uczestnicy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
* Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu określonego w ust. 6 Ogłoszenia.
* Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu określonego w ust. 6 Ogłoszenia.
* Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli upoważnione do reprezentowania uczestnika w aukcji lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo w tym zakresie.
* Potwierdzenie wpłaty wadium na konto spółki
Umowa zostanie zawarta z momentem udzielenia przybicia dla najwyższej oferty, które następuje w momencie zakończenia aukcji/licytacji. Odbiór lokomotyw spalinowych z miejsca aktualnej lokalizacji i przewóz do miejsca przeznaczenia organizuje nabywca na swój koszt. Aukcję internetową wygrywa ten Uczestnik, który przed zamknięciem aukcji zaoferował najwyższą cenę pod warunkiem, że oferowana cena jest równa lub wyższa od ustalonej przez Sprzedającego ceny minimalnej.
źródło: Przewozy Regionalne / RK
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
ET05, Na obecną chwilę nie ma takiej możliwości żeby osoba prywatna kupiła tabor lub maszynę i ją wyremontowała, potem jeździła po stalowych szlakach i tym samym stała się Drobnym Przewoźnikiem Kolejowym czyli takim który nie zarabia na przewozach kolejowych.
Miejmy nadzieje że nastaną takie czasy kiedy to będzie można nabyć lokomotywkę i ją używać na szlakach PLK.
A tak na marginesie jak tam przetarg na te lokomotywy ktoś w końcu którąś kupił czy będzie kolejny przetarg?
_________________ TOZK nadal walczy!!!
POZDRAWIAM KOLEJOWO Z OPOLA!
*ARTUR*
Przetarg był trochę nietypowy bo w formie aukcji elektronicznej i chyba odstraszył chętnych, podobnie jak potencjalnych nabywców złomu klasy N7 ze sprzedawanych w ten sam sposób wagonów. Nie było chętnych na zakup lokomotyw i wagonów i przetargi zostały unieważnione.
Był jeszcze jeden przetarg na sprzedaż lokomotyw - jeśli dobrze pamiętam chętnych nie było (metoda tradycyjna jednak ceny loków były chyba za wysokie). Szczegóły dotyczące lokomotyw w załączeniu
Sprawne i do naprawienia zostają tj. 079,089, 116 sprawne i 174, 241 do naprawienia - będzie przekładka agregatów ze 111 i 196. Te 5 lokomotyw będzie stanowiło rezerwę zimową, do tego będą jeszcze 3 sprawne SP32 i jakiś SU42.
SP32 śmigają, aż miło tylko zastanawia mnie jedno do Krzyża przyjechało 5szt. SP32 201,202,204,206,208 i 209 201 ma wyjeżdżone kilometry 202,204,206 są ciągle w ruchu a co z 208 i 209?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum