Czy możecie w końcu dać spokój z Bieczanką? W każdym prawie temacie mogę znaleźć słowo Bieczanka, Stróże, Biecz etc.
Linia lokalna, z której prawie nikt nie korzysta powinna być pod względem pociągów max. okrojona. Jeden rano, w porach rozpoczynania pracy/szkoły, drugi po pracy, trzeci wieczorem i starczy.
To nie jest magistrala, żeby pociągi kursowały co chwilę.
Przepraszam za off.
Sam piszesz także o Bieczance. Ale w formie odpowiedzi już masz max okrojona 2 pary pociągow.A co do KBP to jest ten plus ze mamy strefe 1
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Kris o liczbach się nie dyskutuje. Moze inaczej zadam pytanie: Czy prawdą jest, że z przystanku KBP w ciągu dnia korzysta więcej osób niż ze stacji Biecz przez miesiąc?
Odpowiedzi:
a/tak
b/nie.
Czekamy . KBP nie jest taki zły. Przecież to fajnie, ze z pociągów korzystają klienci .
A niech sobie przystanek będzie. Ale najlepsze że poc. przyspieszone stają na KBP a nie w Zabierzowie
Co do Biecza nie ma co stale narzekać. Wystarczy zobaczyć an ilośc pociągow...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Tłok w pociągach do Zabierzowa jest koszmarny - skarżą się pasażerowie dojeżdżający pociągami do tamtejszego Business Parku. Zgadzają się z nimi samorządowcy. Ścisku nie widzą tylko sami kolejarze.
Podróż pociągiem z Krakowa do Zabierzowa w godzinach szczytu przypomina sceny z filmów Barei. Tylko że pasażerom nie jest do śmiechu. Zwłaszcza kiedy przepychają się do pociągu, licząc na zajęcie jakiegokolwiek wolnego miejsca. Ci wsiadający na stacji Kraków Główny nie mają już jednak na to większych szans. Wielu z nich stoi więc aż do Zabierzowa, gdzie pociąg znów pustoszeje. - Mam szczęście, bo wsiadam w Płaszowie, a pracę rozpoczynam dopiero o godz. 9, więc zwykle mam jeszcze gdzie usiąść. Pociąg zapełnia się dopiero na kolejnych stacjach. O miejsce trudniej jednak w pociągach kursujących wcześniej, którymi podróżują koledzy rozpoczynający pracę np. o godz. 8 - opisuje Anna Gross, która codziennie dojeżdża do pracy w zabierzowskim Business Parku.
Jak przypomina Elżbieta Burtan, wójt Zabierzowa, obecnie pociągi z Krakowa i tak kursują częściej, choć dodatkowe połączenia są wciąż potrzebne. - Początkowo pociągi jeździły do naszego Business Parku. Po kilku rozmowach z Przewozami Regionalnymi ich częstotliwość faktycznie się zwiększyła - przyznaje wójt Burtan. - Nadal jednak potrzeba albo dłuższych składów, albo częstszych kursów. Wtedy też znacznie łatwiej byłoby nam rozwijać system park & ride. Potrzebujemy go, bo uruchomienie estakady nad rondem Ofiar Katynia wcale nie zmniejszyło korków w Zabierzowie. Teraz kompletnie zatkana jest nasza droga krajowa. Dlatego cały czas zachęcamy do korzystania z kolei.
O dodatkowe pociągi do Zabierzowa upomniał się także radny Kazimierz Czekaj z sejmiku wojewódzkiego. - Często okazuje się, że słowo "rynek" to w ustach kolejarzy pusty frazes - narzeka radny Czekaj. - Przecież połączenia między Krakowem a Zabierzowem należą do najpopularniejszych, a więc i najbardziej opłacalnych dla samego przewoźnika. Tymi pociągami podróżuje do pracy wielu ludzi, a oni są pewnymi klientami dla przewoźników kolejowych. Nie rozumiem, dlaczego kolejarze nie chcą o nich zadbać. Przecież można dołożyć wagony do już kursujących pociągów albo wpuścić na tory dodatkowe składy - proponuje radny Czekaj.
Na to się jednak nie zanosi. Jak przyznają przedstawiciele Przewozów Regionalnych, pociągi kursują już tak często, jak mogą. - Rozumiem, że na tej trasie mogą wystąpić niedogodności, ale pociągi wcale nie są przepełnione. W godzinach porannego i popołudniowego szczytu komunikacyjnego pociągi między Krakowem a Zabierzowem jeżdżą średnio co 20 minut. Niedawno dodaliśmy też wagony do przejeżdżających tą trasą pociągów, a to przyniosło sto nowych miejsc siedzących - wylicza Ryszard Rębilas, szef małopolskiego zakładu PR. - To trasa podmiejska, więc nie zapewniamy takiego taboru, by wszyscy pasażerowie mogli usiąść. Ale i tak cały czas staramy się maksymalnie poprawić dojazd do Business Parku. Na wniosek pasażerów dostosowaliśmy już godziny odjazdów naszych pociągów do godzin, o których rozpoczynają pracę. Oczywiście uwzględnimy to w kolejnym rozkładzie jazdy, który wejdzie w życie 10 grudnia.
Pociągi kursują średnio co 20 minut? A to ciekawe, chyba dyrektor liczy łącznie z nie zatrzymującymi się pociągami dalekobieżnymi. Ciekawe, o które konkretnie godziny mu chodziło? A może on ma jakiś inny rozkład? Jak ja patrzę w rozkład, to w szczycie pociąg jedzie średnio najwyżej co 30 min. (pociągi do Katowic przeplatają się z pociągami do Oświęcimia mniej więcej w takcie godzinnym). Brak podstaw matematyki i na takim stanowisku...
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-11-2011, 10:59
Oczywiście uwzględnimy to w kolejnym rozkładzie jazdy, który wejdzie w życie 10 grudnia.
To sie okaże juz dzisiaj, gdy nowy rozklad bedzie w sieci...
Czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć, dlaczego w wyszukiwarkach internetowych dziś nadal nie pokazuje się pociąg 7:17 z Krakowa Głównego (Wieliczka - Oświęcim) oraz z Kraków Business Park 16:18 (Trzebinia - Kraków)? Do tego brak informacji o honorowaniu biletów Regio w iR Barbakan, Galicja zatrzymujących się na stacji KBP. Żenada, tak kiepsko z informacją to jeszcze nigdy nie było.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Poc. 30110 kursuje od 1 marca do 8 grudnia 2012 pl. odj. z Gł. 7:14
W okr. 11 grudnia do 29 lutego pl. odj. z Gł. 7:33 na BP 7:49 jest to ten sam pociąg tylko w różnych wykresach ruchu.
Czyli dziś dopiero popawili Sitkola i rozkład PKP - już widać połączenia o 6:20 i 7:17, wcześniej widać było tylko 6:06 i 7:33. Ale dalej nie wiem, czy iRy z Krakowa zatrzymujące się na KBP są w taryfie Regio czy iR...
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum