Frekwencja na IR "Gubałówka"jest praktycznie murowana, Raz ze względu na dobrą porę, a dwa nie zapominajmy, że to nie jest taki całkiem nowy pociąg. Kursował już w rozkładzie jazdy 2009/10, zawsze miał świetną frekwencję, ale potem niestety zniknął z torów, z tego co się orientuję podczas wrześniowej korekty w 2010 roku. Tłumaczenie jak zawsze było jedno i to samo ze strony PLK, że remonty na CMK zmniejszona przepustowosć itd, itp. Także należy się cieszyć że w tym rozkładzie jazdy moze nie codziennie, ale jednak ujrzymy go na torach.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-12-2011, 22:53
Pora jest znakomita - czemu ten pociag nie jezdzi codziennie? Znowu ''zmniejszona przepustowosc" ?
Piast przedwczoraj w Katowicach miał zapełnienie około 50% po przyjeżdzie z Wrocławia, a osób dosiadających ok. 30. W sumie jeszcze było sporo miejsc do siedzenia a skład nawet nie wyglądał tragicznie, z jedynką na końcu i bonanzą za lokiem. ET22-, bonanza, 2kl, 2kl, 1kl jako dwójka.
Dziś Skrzyczne do Warszawy znów opóżniony 80minut.
pospieszny fakt, pomyliłem i datę i numer pociągu, to był 6042 - 2 grudnia. Na temat Zawodzia nie ma sensu dyskutowac bo i tak widzę w to nie wierzysz. Twoja sprawa.
Mam pytanie jedno drobne: czy orientuje się ktoś z Was może, jak wygląda sprawa z frekwencją w IR "Pomorze" w stronę Warszawy? Chodzi mi głównie o odcinek Toruń-Warszawa.
Z góry dziękuję za informację.
_________________ Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Od Torunia frekwencja jest bardzo wysoka. Bynajmniej ja zawsze na taką sytuację natrafiam, że jest pełne zapełnienie. Ale miejsce siedzące powinieneś znaleźć.
Dzięki wielkie. Ja jadę z Gdańska, więc nie będę miał problemu ze znalezieniem miejsca, ale z Torunia będą jechać znajomi, to ich uprzedzę.
_________________ Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-12-2011, 15:18
Z Polskim Busem jeżdzącym do Gdańska konkurować mogą pociągi IR, a nie EIC. EIC Warszawa-Gdynia jezdza puste, stereotyp jest taki ze pociagiem nad Wybrzeze nikt nie jezdzi, podczas gdy IR Pomorze ma bardzo dobra frekwencje. 10 pociagow TLK/iR do Gdanska i Polski Bus nie istnieje.
Tylko, ze ludzie wybierają PolskiBus dlatego że masz PEWNOŚĆ 100%, że podjedzie klimatyzowany autokar z WiFi i gniazdkami, a z iR nie masz pewności czy podjedzie SPOT, ED72, czy może stary kibel.
Jeszcze nigdy nie widziałem żeby na IR "Pomorze" był kibelek, a wiele razy nim jeździłem z i do Warszawy.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-12-2011, 17:50
kns napisał/a:
Tylko, ze ludzie wybierają PolskiBus dlatego że masz PEWNOŚĆ 100%, że podjedzie klimatyzowany autokar z WiFi i gniazdkami, a z iR nie masz pewności czy podjedzie SPOT, ED72, czy może stary kibel.
Raz w zyciu jechalem autobusem na odleglosc kilkuset kilometrow, i mimo ze byl klimatyzowany - i tak niemal tam umarlem. Jazda kilkanascie godzin będąc przyklejonym do goscia na siedzeniu obok , bez mozliwosci wstania i pochodzenia sobie - dla mnie katorga. Zreszta, dla wiekszosci osob liczy sie CENA- PolskiBus co najwyzej kusi niska cena i promocjami.
Pułtuś, Muszę się zgodzić. W pociągu jest więcej wolności, może wstać kiedy się chce, iść do toalety, do Warsu ( o ile jest ) i jest więcej miejsca w przedziałach, w PolskimBusie niefortunne może być siedzenie obok osoby ze sporą nadwagą.
Leriss, większość już tak się sparzyła i raczej szybko takiej renomy naprawić się nie da.
Pułtuś, to poczytaj sobie na profilu na Facebooku co ludzie piszą - co chwila tylko zachwalanie (i narzekanie, że WiFi zrywa ). Polski Bus ma taką opinię i tak przywiązanych klientów, co w pierwszym lepszym poście można przeczytać:
Cytat:
Co najmniej raz w miesiącu jeżdzę z PolskimBusem i nie mam zamiaru zamienić go na PKP lub innego przewoźnika.
Gdyby liczyła się tylko cena to ludzie jeździliby Polonusem za 40 zł, a nie PB za 49 zł. Ludzie mają dość sytuacji, że zabrakło węgla w wagonie do ogrzewania, albo nie ma światła w środku, a kibel wygląda jak myty ostatni raz 5 lat temu.
A PB oferuje STAŁĄ jakość. Zwracam uwagę na to słowo, bo za to właśnie ludzie mają szacunek i lubią PB. Tu nikt Ci nie podstawi autobusu bez toalety, albo autobus z połową miejsc mniej bo tak. Oni szanują klienta, więc klient szanuje ich. Nie słyszałem, żeby władze Austriackie chciały zabronić Polskiemu Busowi wjazdu na teren swojego kraju.
Dlatego też kolej nie ma szans z PB ma tej trasie dopóki nie będzie skrócony czas przejazdu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum