Ja osobiście się już orientowałam jakie stawki płacą - otóż za artykuł do 30 zł
Nie zgubiłaś jednego zera? Przecież to są kpiny w żywe oczy!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
I tak znajdą chętnych nawet za te 30 zł. Np. studenci dziennikarstwa. Nie dość, że sobie dorobią to jeszcze będą mieli w swoim CV współpracę z KOW. A jak wiadomo dla młodego dziennikarza , ważne jest każde doświadczenie zawodowe.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
mateuszpiszcz, być może, ale trzeba jeszcze posiadać jakąś merytoryczną wiedzę na temat kolei i być w tych tematach na bieżąco. A z tym, jak wiadomo, tragicznie jest nawet wśród "rasowych" dziennikarzy mediów mainstreamowych.
Poza tym, przyznanie się w CV, że pracowało się dla tuby propagandowej PKP PLK (ta spółka przejęła niedawno kontrolę nad KOW) raczej nie będzie zbyt mądre. Bo nie oszukujmy się, pracując dla KOW trzeba być spolegliwym i przyjaźnie nastawionym do PKP. Ja aż tak bardzo nie sprostytuowałbym się! Zwłaszcza za 30 zł.
_________________ Nie patrz w przeszłość, bo przyszłość Cię znienawidzi...
Dziwię się, że KOW nie zaproponowała współpracy naszym forumowiczom. Wszak mamy na forum kilka pisarskich talentów, jak choćby Victoria, Beatrycze, Modliszka czy też jedna osoba z PKP IC, której nicka nie pamiętam. Ba, w administracji forum są nawet dziennikarze, którzy współpracują z innymi mediami...
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Aaalisha -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-02-2012, 11:11
Ta jedna osoba z PKP IC to IC_Prukfa. Ładne bajeczki pisze ...
Powiem tak - nie opłaca się pisać długiego artykułu z określoną liczbą znaków za taką marną, symboliczną wypłatę. No chyba, że teraz podnieśli stawki.
Wracając do ogłoszenia...
Mają dość wygórowane wymagania, jakby szukali uznanego fachowca do redakcji prestiżowego pisma. Tymczasem "Kurier Kolejowy" to, nie oszukujmy się, podrzędny kolejowy "brukowiec". Na dodatek propagandowy względem Grupy PKP i w konsekwencji poprawny politycznie. Nasze artykuły z pewnością nie przeszłyby przez sito cenzorskie KOW, aby nie narażać na zawał prezesów i bossów związkowych ze spółek PKP, zwłaszcza PKP PLK - głównego udziałowca KOW.
Redakcjo KOW, nie nadymajcie się tak, bo nikogo chętnego nie znajdziecie. I wbijcie sobie do głowy, że poziom wykształcenia (średnie / wyższe) nie idzie w parze z dziennikarskim i/lub pisarskim talentem. Wasza była red. naczelna (obecnie dyrektorka wydawnictw) jako szeregowa dziennikarka poznańskiej mutacji "Gazety Wyborczej" zajmowała się tematyką rowerową i przyrodniczą, i tylko Prześludze zawdzięcza intratną posadę w KOW.
A jeśli szukacie frajerów, którzy będą dla was pisać za marne grosze to najpierw wytłumaczcie się z hojnie opłacanych dyrektorów w KOW, których namnożyło się odkąd PKP PLK objęło większościowy pakiet udziałów w spółce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum