Pułtuś ok, ale nie można uprzewilejowywać tylko tą grupę..
A czemu niby ? Spółka ma robic wszystko, co zwiększałoby jej dochody i zwiekszalo liczbe przewożonych pasazerow. A jesli bilet za 8 zl zniecheca, to musi robic wszystko, by dostosowac oferte (cene) do warunkow lokalnych. Bilet na pociag powinien kosztowac nie tyle, ile wynika ze sztucznego taryfikatora, lecz tyle, ile potencjalny podrozny jest w stanie za niego dac. Busiarze jakos nie maja tabelek z kilometrami i cenami. W jednej części kraju wożą ludzi na odleglosc 50 km za 4 zlote, a w innej 20 km za 8 zl. Wszystko jest zalezne od warunkow lokalnych. Tymczasem Ty wolisz taki wariant, jaki reprezentuje cala kolej w Polsce, nie tylko Przewozy Regionalne. Z tabelki cenowej wynika, ze do Business Parku ludzie maja jezdzic za 8 zl i juz, basta. Nie mozemy nikogo faworyzowac, ani uprzywilejowywac. Okej, nie robmy tego, ale potem nie dziwmy sie, ze ludzie olewaja pociagi.
Podsumowywując: jesli w interesie przewoznika leży zmiana taryfikatora, to nalezy to zrobic. Skądś się wzielo PWDC, prawda?
Tego biletu nie można określić jako sensowny bilet zintegrowany, jest za drogi, upust jest zbyt mały. Popatrz jakie przywileje ma mieszkaniec Warszawy w przypadku biletu na I strefę, w przypadku II strefy możliwości są znacznie większe. A jak to wygląda w Krakowie wszyscy wiemy. Taka oferta w Krakowie jest bardzo potrzebna, na pewno zachęciłaby wiele osób do korzystania z kolei i nie oszukumy się spadłyby również koszty takich przejazdów.
Jak obecnie wygląda sytuacja z dojazdem na tę stację? Nie będzie problemu zmieścić się w kiblu? Co się może spóźnić prędzej: pociąg Z Krakowa, czy DO Krakowa? Kolejna sprawa: rozumiem, że tam nie ma jakiś poczekalni i w związku z tym jeżeli mam czekać na pociąg ponad pół godziny na mrozie, to lepiej chyba będzie to robić w ogrzewanym biurowcu, prawda? Ile tak w ogóle bilet normalny kosztuje?
W nowym rozkładzie na razie nie ma jakichś strasznych problemów z dojazdem, pociągi jeżdżą w miarę punktualnie i niektóre w podwójnym zestawieniu. Po południu są 2 połączenia 16:06 i 16:20. Poczekać można co najwyżej w tunelu lub na schodach, bo na peronach na nasypie jest straszne wygwizdowo.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Od dłuższego czasu Acatusy w tamtym kierunku nie jeżdża. Przez widzimisie PR-ów (czyt. wyimaginowany remont linii E-30)
[ Dodano: 20-12-2012, 12:00 ]
Musze sprostować, bo chyba z nowym rozkładem jazdy coś się zmieniło. We wtorek w Rudawie chwilę przed 13 był widziany "Tischner" na kursie do Oświęcimia.
Tak, w tym tygodniu 16:06 z Businessu do Krakowa/Wieliczki jeździ Acatus.
[ Dodano: 03-04-2015, 19:52 ]
Powoli nadciąga koniec Kraków Business Parku, a więc i dojazdów Przewozami Regionalnymi. Po tym jak jedna z dużych firm przeniosła się do Krakowa, podobny zamiar ogłosiła inna firma. Jak przeniosą się 2 największe, to w KBP zostanie już tylko drobnica.
[ Dodano: 03-04-2015, 19:53 ]
Powoli nadciąga koniec Kraków Business Parku, a więc i dojazdów Przewozami Regionalnymi. Po tym jak jedna z dużych firm przeniosła się do Krakowa, podobny zamiar ogłosiła inna firma. Jak przeniosą się 2 największe, to w KBP zostanie już tylko drobnica.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Wybudowany w 2007 r. przystanek Kraków Business Park do modernizacji.
PKP PLK rozpisały przetarg na przebudowę przystanku Kraków Business Park. Zarządca infrastruktury zamierza podwyższyć perony i dostosować je do potrzeb m. in. osób niepełnosprawnych. Zaplanowana na przyszły rok inwestycja ma kosztować 13,7 mln zł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum