Uprzejmie informujemy iż z powodu trwających prac modernizacyjnych oraz wprowadzonych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ograniczeń prędkości, nie uwzględnionych w rozkładzie jazdy, na odcinku Poznań Gł. – Grodzisk Wlkp. – Wolsztyn mogą wystąpić utrudnienia eksploatacyjne, prowadzące do opóźnień pociągów, nie wynikających z winy przewoźnika – spółki „Koleje Wielkopolskie”.
Przepraszamy Państwa za powstałą sytuację i informujemy że spółka „Koleje Wielkopolskie” podejmuje działania mające na celu jak najszybsze umożliwienie punktualnego kursowania pociągów zgodnie z rozkładem jazdy.
pospieszny, sranie w banie. Szlak jest wolny, pociąg w Poznaniu stoi na peronie dłużej o 10 - 15 minut. Jeżeli już cokolwiek może nie wynikać z winy przewoźnika to zapchanie głównego. Nie wierzę w podawaną wersję. Jak powiedziałem - niedługo udokumentuje to zdjęciami.
Informujemy, że ze względu na prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prace modernizacyjne na trasie Luboń k./Poznania – Grodzisk Wlkp. w okresie od 1 stycznia 2012 do 29 lutego 2012 roku zmianie ulega rozkład jazdy pociągów na linii Poznań – Wolsztyn. Liczymy, że zmiana rozkładu poprawi punktualność pociągów kursujących na tej trasie, gdyż godziny kursowania zostały dostosowane do stanu zaawansowania prac modernizacyjnych (ograniczenia prędkości, brak możliwości krzyżowania się pociągów na stacji Stęszew). Za powstałe ewentualne utrudnienia w imieniu przewoźnika – spółki „Koleje Wielkopolskie” serdecznie przepraszamy !
szmitz, ta linia (jak również inne linie regionalne) nigdy nie była rentowna.
Miałem dzisiaj okazję zobaczyć, jak z frekwencją w pociągu WK-77330 z Poznania (odj. 17:20) do Wolsztyna (przyj. 19:16). Niestety, ale całkiem słabo. Muszę przyznać, że przed zamknięciem linii widywałem więcej osób. Poza tym pociąg odjechał z ok. 7 minutowym opóźnieniem.
Dzień Dobry
Dnia dzisiejszego KW 79429 rel. Leszno (12:35) - Wolsztyn (13:34) - Zbąszynek (14:08) został odwołany bez uruchomienia komunikacji zastępczej.
Może zacznijmy od UTK? Przydałyby się jakieś szczegółowe dane z jakiegoś okresu nt. odwołanych kursów i KKA.
Mamy co prawda nowy portal infopasazer.intercity.pl, który ma meldować o opóźnieniach, także KW, ale ciekawe, jak wpiszą "Kurs odwołany" albo "Komunikacja zastępcza"?
Może zamiast ciągnąć w nieskończoność wątek "Ruszyły KW" założymy nowy, gdzie każdy(a) z nas dorzucałby zauważone nieprawidłowości w funkcjonowaniu KW? Z takiej listy dałoby się uszyć jakąś skargę do UTK.
Powyższej instytucji się nie zawiadamia. To robi Policja.
[ Dodano: 23-12-2011, 22:26 ]
Matt139 napisał/a:
Może zacznijmy od UTK? Przydałyby się jakieś szczegółowe dane z jakiegoś okresu nt. odwołanych kursów i KKA.
Mamy co prawda nowy portal infopasazer.intercity.pl, który ma meldować o opóźnieniach, także KW, ale ciekawe, jak wpiszą "Kurs odwołany" albo "Komunikacja zastępcza"?
Może zamiast ciągnąć w nieskończoność wątek "Ruszyły KW" założymy nowy, gdzie każdy(a) z nas dorzucałby zauważone nieprawidłowości w funkcjonowaniu KW? Z takiej listy dałoby się uszyć jakąś skargę do UTK.
Co do UTK pisałem jakieś 5 tygodni temu. Obiecali zbadać sprawę i przekazać do odpowiedniego podmiotu. Zobowiązali się, że mnie o tym poinformują. Póki co informacji nie mam.
Załóż temat.
_________________ Przejechane koleją:
2012 r. 748 km (!!!)
2011 r. 15 635 km
2010 r. 8 272 km
Strona całkiem przyzwoita. Niedoróbki pewnie znikną w najbliższym czasie.
Ale mam wątpliwości co do nowych ofert KW. Pojawił się Bilet Plus, który należy dokupić do Regiokarnetu albo Turystycznego, żeby móc korzystać z pociągów KW. A gdzie indziej (też na stronie KW) jest napisane, że KW "honorują" zarówno Regiokarnet, jak i Turystyczny, co znaczy, że nie trzeba niczego dokupywać. To jak to w końcu jest??!
Poza tym nazwa "Bilet Plus" jest fatalna, bo identyczną już stosują PR-y w przypadku biletu umożliwiającego korzystanie z pociągów PR mając bilet weekendowy IC. To jeszcze pogłębia ogólny kolejowy chaos, powstały po podziale PKP.
Na linii Krzyż Piła żadna rewelacja PR dostały w dzierżawę 4 sztuki autobusów produkcji ZNTK Poznań a dokładniej
SA105-002 na dziś niesprawny
SA108-004 na dziś niesprawny
SA108-005 na dziś niesprawny
SA108-008 na dziś niesprawny
więc zostały jedynie wersje "ekonomiczne" czyli lok z wagonem
Ale mam wątpliwości co do nowych ofert KW. Pojawił się Bilet Plus, który należy dokupić do Regiokarnetu albo Turystycznego, żeby móc korzystać z pociągów KW. A gdzie indziej (też na stronie KW) jest napisane, że KW "honorują" zarówno Regiokarnet, jak i Turystyczny, co znaczy, że nie trzeba niczego dokupywać. To jak to w końcu jest??!
No proszę, wczoraj nie było, a dzisiaj jest (info na stronie KW). Czyli ktoś z biura pana W. nas czyta.
Nadal niezbyt jasna jest kwestia, kiedy wydaje się bilety według taryfy Regio, a kiedy według taryfy KW. Ze strony KW:
Cytat:
3. Od 1.01.2012 roku w pociągach spółki „Koleje Wielkopolskie” nie będą akceptowane bilety wydane w oparciu o ulgi handlowe spółki „Przewozy Regionalne” (33%, 50%, 70%, 80% i 99%) oraz żadne inne bilety/oferty PR, oprócz wymienionych w ust. 1, za wyjątkiem biletów, których relacja obejmuje odcinki wspólne: Zbąszyń – Zbąszynek i Luboń k.Poznania – Poznań Gł. – Poznań Wsch.
Rozumiem, że kupując bilet z Wolsztyna do Poznania mogę skorzystać z ulgi handlowej, bo relacja obejmuje odcinek wspólny, a jadąc dajmy na to z Wolsztyna do Grodziska już nie? Albo: z Wągrowca do Wrześni nie (bo stacja styczna w Poznaniu Wsch.), a z Wągrowca do Poznania Głównego tak, bo odcinek wspólny? A jak to się ma do zasady, że przy przejazdach częściowo po sieci KW, a częściowo PR oblicza się łączną opłatę według taryfy Regio (czyli np. z uwzględnieniem ulg handlowych)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum