En 81 można spotkać odstawione rdzewiejące w Suchej na towarowym i w Płaszowie. W zamian małopolska dostanie 6 używanych spalinowych złomów które za pół roku tez się popsują i tez będą stały
EN 81 to największy niewypał do Tarnowa, Trzebini, Kozłowa za małe. Na Kryniczankę i Zakopiankę za słabe sprężarki . Trzeba je zakonserwować i czekać jak PLK w piątym kwartale 20.... roku zelektryfikuje linię do Balic.
Takie małe cuda przydały by się na Bielsko Wadowice. W sam raz zrobić kilka dodatkowych relacji i siadły by jak nie wiem tylko ciężko przekonać do tego beton. Lepiej niech dzieje się jak w tym przysłowiu: " Poloneza czas zacząć - powiedziała korozja do korozji " ;D
2 EN77 jeżdżą na Zakopiance:
1.) Kraków "Kasprowy" 33120 Zakopane -> 22120 "Janosik" Kraków
2.) Kraków "Janosik" 33122 Zakopane -> 22122 "Kasprowy" Kraków
EN61 ma najczęściej taki obieg:
Sucha 5521 Zakopane -> 5028 Kraków -> 5527 Sucha
Ostatnio w Suchej EN81 nie było, ale był Sa109. EN81 powinni śmigać na Kraków - Oświęcim via Skawina i niekiedy tam śmigają.
Układ osi na linię 117 jest ok, jest to też linia górska bardziej pod względem łuków niż podjazdów jak jest na Kryniczance - myślę, że dało by się je wysłać, chociażby na Kraków - Wadowice.
W każdym razie coś jest z nimi nie tak, bo od 4 lat nikt ich nie kupił.
A ich sprężarki dałyby radę na Bielsko - Wadowice?
Spokojnie, nie demonizujcie tego podzespołu.
Pojazdy mają dopuszczenie i świadectwo eksploatacji, zaręczam nie ma w nich nic o pochyłości toru i profilu linii
Układ osi na linię 117 jest ok, jest to też linia górska bardziej pod względem łuków niż podjazdów jak jest na Kryniczance - myślę, że dało by się je wysłać, chociażby na Kraków - Wadowice.
Właśnie z łukami jest problem... Bo pojazd się poziomuje i przy dużej ilości łuków sprężarka nie daje rady.
Janosik, Z całym szacunkiem, powtórzę to o czym już wspomniałem.
Pojazdy wymienionej serii nie mają ograniczeń czy też braku dopuszczeń do eksploatacji na konkretnych liniach.
Są dopuszczone do eksploatacji na sieci PLK bez względu na profil linii czy też wielkości przechyłki zastosowanej w łukach.
Każdy wadliwie działający podzespół w sprawnym pojeździe musi działać prawidłowo. Bez względu na krainę geograficzną czy tez porę dnia.
W przeciwnym wypadku pojazd nie jest używany do ruchu.
EN81 mogłyby jeździć na Czechowice - Oświęcim , ale oczywiście
cyt : " województwom małopolskie nie jest zainteresowane wpuszczaniem swoich składów do województwa śląskiego"
A byłyby w sam raz na obsługę tej linii . Maks 40 osób jeździ (poza wybranymi kursami gdzie frekwencja sięga nawet 70 - 80 osób
To też nie jest problem .
W tej chwili dwa (001 i 007) jeżdżą na odcinku Oświęcim - Kraków Główny przez Skawinę
i regularnie stoją po 6-7 godzin w Oświęcimiu .
Czy to taki problem żeby umożliwić wykonanie 2-3 kursów do Czechowic , a na tej trasie 2 EN81 wystarczą na spokojnie . Ja już próbowałem to rozpisać i można tak zrobić ,
ale oczywiście lepiej ......:
http://www.rynek-kolejowy.pl/29883/Malopolska_Zamiast_pociagow_linia_busowa.htm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum