REGIO
80220 Krzyż - Piła Główna przyjazd
6:08 do dnia 2012-01-06 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80723 Piła Główna - Wałcz 7:45 do dnia 2012-01-06 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80722 Wałcz - Piła Główna przyjazd
8:56 do dnia 2012-01-06 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80727 Piła Główna - Wałcz 13:22 do dnia 2012-01-06 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80726 Wałcz - Piła Główna przyjazd
14:34 do dnia 2012-01-06 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80731 Piła Główna - Wałcz 16:15 do dnia 2012-01-06 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80730 Wałcz - Piła Główna przyjazd
17:50 do dnia 2012-01-06 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
Dobiega końca kolejny już tydzień zwiększonej troski PR-ów o pasażerów i transport kolejowy w regionie
PRy puszczają KKA i spokój na forum, a jak KW puści KKA to od razu wielka krytyka jaka to zła spółka.
Praktyka wprowadzania komunikacji zastępczej przez PR-y jest tak samo naganna jak przez KW. Może nowy prezes UTK wykaże większą determinację do likwidacji tych patologii. Oby. W końcu brak sprawnego taboru nie jest nagłym zdarzeniem, które uzasadniałoby wprowadzenie tzw. "przewozu zastępczego". To jest nieudolność przewoźnika.
REGIO
80727 Piła Główna - Wałcz 13:22 do dnia 2012-01-11 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80726 Wałcz - Piła Główna przyjazd
14:34 do dnia 2012-01-11 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80729 Piła Główna - Wałcz 14:44 do dnia 2012-01-11 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80728 Wałcz - Piła Główna przyjazd
15:55 do dnia 2012-01-11 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80731 Piła Główna - Wałcz 16:15 do dnia 2012-01-11 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80730 Wałcz - Piła Główna przyjazd
17:50 do dnia 2012-01-11 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80733 Piła Główna - Wałcz 18:00 do dnia 2012-01-11 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80732 Wałcz - Piła Główna przyjazd
19:15 do dnia 2012-01-11 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
REGIO
80235 Piła Główna - Krzyż 19:27 do dnia 2012-01-11 Pociąg odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą.
Może ja krótko wypowiem się odnośnie Wałcza z którego pochodzę.
Otóż jakiś czas temu w Wałczu obsługa stacji liczyła dwie osoby. Wtedy gdy szynobusy psuły się i non stop wprowadzano komunikację zastepczą w postaci autobusu mówiono o lokomotywie z wagonem który mógłby kursować na trasie Piła - Wałcz. Rozmowy zakończyly się fiaskiem z powodu zbyt małych przerw podczas postoju w Wałczu co skutkowało by brakiem czasu na oblot składu i zbyt mala ilościa personelu.
Dziś gdy przerwy są kilkunasto minutowe i obsługa stacji jest większa nie mówi się nic. Dlaczego?!
Kiedyś "ktoś" stwierdził taką rzecz. Jak to się dzieje że szynobus sprawny stoi w Pile lub jedzie pusto do Krzyża, pociąg odwoływany jest do Wałcza, a w jego miejsce podstawiany jest autobus Beta Bus. Raczej nie jest możliwym odwołanie w ostatniej chwili pociągu i podstawienie autubus zastepczego w kilka minut, a jednak tak sie działo. BA. Powiem lepiej. Autobus był gotowy zanim pociąg jeszcze się zepsuł...
Jak myślicie dlaczego?
To jest nie poważne. Codziennie na peronach stoi po kilkadziesiąt lub w trudnych sytuacjach po kilkanaście osób. Autobus KKZ spóźnia się od kilkunastu do kilkudziesięciu minut. W rzeczywistości autobusem KKZ odjeżdża kilka osób a reszta odchodzi do konkurencji. Raz, drugi i trzeci i szynobusy ponownie jeźdzą puste bo nikt nie jest w stanie zaufać kolejowemu przewoźnikowi. Co z resztą jest zrozumiałe.
A co w przypadkach gdy na pociąg na peronie czeka 30 osobwa grupa dzieci z opiekunami na rowerach?
A do autobusu jak wiadomo ani wózków dziecięcych, inwalidzkich ani rowerów nie włożymy.
A takowe sytuacje też się zdarzyły.
Czy kiedykolwiek się to zmieni, czy do czerwca ta kolej będzie tak kulawa, że staqnie się tak jak kiedyś że obsługi pociągu będzie więcej niż podróżnych?
Nie uszykowane, tylko już w drodze dawno o tej godzinie co pisałeś dojeżdżały na Franowo. Poza tym problem nie w lokach leży, a w braku wagonów na formowanie składów zastępczych. Bo loki są - SP32
Sprawne są: SP32: 201, 204, 206. SU45: 079, 089, 116.
W naprawach bieżących i poawaryjnych są: SP32: 202, 203. SU45-241 i SU42-536.
Wszelkie odwołania pociągów na obiegach porannych wynikają z defektów szynobusów SA105-002 i SA108-004. Pojazdy te są w takim stanie technicznym, że po naprawie jednej usterki pojawia się w trakcie jazdy kolejna. Istne błędne koło.
Lokomotywy wysłane na złom to wozy bez jakiejkolwiek przyszłości, oczekujące rewizji, napraw głównych, trzeba by w każdy wpompować setki tysięcy złotych, jak nie milion. A takich pieniędzy PRy nie mają.
Tak jak sascho33 napisał, brakuje wagonów, bo wszystko co zostanie naprawione w Krzyżu zaraz zabiera Poznań Poprawę sytuacji zapewniły by dwa dodatkowe wagony, wtedy można by wystawić skład na obiegu wałeckim i chojnickim.
Co do wspomnianego składu pt "Ostatnia podróż" stoi do teraz tam gdzie stał i nie ruszył sie ani o metr.
Poza dwoma wspomnianymi autobusami są jeszcze na stanie PR w Krzyżu 108-005 i 108-008. Pierwszy stoi z powodu "slicków" niestety w kolejnictwie nie dopuszczone do ruchu , a drugi w Chojnicach na naprawę skrzyni.
ZTCW ja wiem, że 116 jest tylko na tygodniowej delegacji w IC w zastępstwo za 161, która musiała zjechać na naprawę do Chojnic, bo brała za dużo oleju. Każdy ma własne źródło.
No chyba, że masz na myśli całkowite przeniesienie SU45 do Leszna, bo słyszałem, że jakaś sekcja ma powstać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum