ostatnio mówiono nam na szkoleniu na licencję, maszynista czy kierownik pociągu łącząc wagony musi być wyposażony w jakiś fartuch roboczy, kask i buty z metalowym dziobem. Czy Wy maszyniści jesteście w to wyposażeni? Jeszcze fartuch po kimś założyć można ale kask każdy powinien mieć swój. Czy jeżeli to wprowadzą to każdy maszynista pod pachą ze sobą będzie musiał nosić kask?
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
@gumis
Bezpieczeństwo jest dla mnie najważniejsze. W nosie mam 10 czy 50 zeta skoro może to kosztować kogoś zdrowie. Warunki lokalne nie pozwalają na bezpieczne łączenie przynajmniej w Suchej czy Chabówce przez maszynistę ( np. łuki ). Jeżeli "wyprodukują" przepisy pozwalające bezpiecznie taką pracę wykonywać, będziemy rozważać przyjmowanie lub nie tych zapisów.
Drodzy forumowicze
zastanawia mnie jedno w tej dyskusji. Dlaczego paru kolegów wozi się po "gumisiu", jak po łysej kobyle? Facet przedstawia w miarę sensowne argumenty,a oponenci - widać nie mogą znaleźć kontrargumentów - opluwają go, wyzywają itp. itd.
Nie wiem, o co chodziło z tymi oknami, więc niech mnie ktoś oświeci. Choć liczę się z brakiem odpowiedzi, bo gdy kilka postów wcześniej zastanowiłem się, czym się zasłużył lub w czym zawinił niejaki Kania, nikt nie był w stanie odpowiedzieć. A przecież "list gończy" nie wziął się znikąd. Ponawiam zatem pytanie, co zrobił pan Kania, że sobie zasłużył na taki zaszczyt? Wsiadł na lokomotywę i wp...dolił maszyniście? Czy tylko przeszkadzał mu samą swoją obecnością, tudzież innymi czynnikami z nim związanymi? (zaznaczam, nie znam człowieka). Dopiero, gdy będzie wiadomo, o co poszło, z całą pewnością będzie można stwierdzić, kto miał rację, maszynista Iksiński, czy kontroler Kania.
A jeśli idzie o avatar "gumisia", to mi osobiście bardzo się podoba. Mnie tez nie ma w tym szeregu, w którym każdy całuje w dupę stojącego o oczko wyżej.
Gumisiu szukający prawdy raz jeszcze cie pytam czy rozliczyłeś się za okna? czy byłeś wice Krzysia na którego tak ujadasz i czy cie wylali ? i jeszcze jak tam twoje stosunki z kolegami w Białogadrdzie? Napisz wszystkim jak jesteś taki prawy.
A co poza opluwaniem ZZM-u i wszystkiego co się łączy z tym związkiem wyczytałeś z postów @gumisia? Bo ja zauważam tylko jeden wielki JAD. I nic więcej. Co takiego merytorycznego @gumiś pisze poza obrażaniem Nas wszystkich i wożeniu się na Krzysztofie? Dlaczego upublicznia samemu wszelkie pisma tego związku nie będąc jego członkiem? To jest w porządku według Ciebie? Czy ja zamieszczam pisma innych związków mając nawet do nich ogólny dostęp? Są pewne granice! Co poza za przeproszeniem sranie we własną spółkę i własne gniazdo z Jego postów wynika? Mając takie szerokie możliwości w obecnej chwili po co jeszcze siedzi w Intercity? Przecież jest tak źle
_________________ Kolejarze wszystkich spółek łączcie się
Trochę spokoju forumowicze, jak widzę temat zaczął Gumiś tradycyjnie by dowalić Krzysiowi i ZZM-owcom.
W sprawie łączenia Krzysio się nie wypowiada, więc załóżcie sobie nowy temat.
Wracając do sprawy – niestety Gumiś (przykro mi) znowu nie masz racji. Maszynista w lokomotywie, na szlaku jest sam. Co ma zrobić gdy przychodzi do niego klient, błyśnie pozwoleniem na jazdę w kabinie, naopowiada jaki jest ważny, a na dodatek czepia się wszystkiego? Piszesz czytuję
…”PS. Pan Kania tym razem w Poznaniu wziął sobie do serca pisemko. Zapewniam wszystkich maszynistów, że posiada wszelkie możliwe upoważnienia od Prezesa i jego biuro podlega pod Prezesa. Facet troszkę niepoważny ale... Jak plotka głosi wpierw trafił w jednego z "żołnierzy" krzysia a ten jak sądziłem wcześniej chwycił za telefonik związkowy i wypłakał mu się do rękawa. I tak to się zaczęło. Teraz pobudzony akcją odwetową szaleje. To było do przewidzenia.”….koniec cytatu.
Z tekstu widać, nie nazwisko autora zamieszczonego przez Ciebie tekstu tak cię zaślepiło ( nienawiść do niego), że nawet nie spróbowałeś zrozumieć tekstu.
A dodatkowo jeśli tak było to uważam, że bardzo dobrze jak maszynista ma do kogo zadzwonić i się poradzić. I nie ważne będzie jakiego koloru to zz. Rozumiem też, że wszech wiedzący Gumiś nie dzwoni do nikogo nie dlatego że nie potrzebuje, tylko dlatego że nie ma do kogo. Wiem, że to przykre i trochę mi Ciebie szkoda. Musisz być bardzo samotny. Nienawiść to kruchy materiał budowlany, niczego na tym nie zbudujesz.
Jak sam go nazywasz „wice Krzysiek” napisał cytuję
…"W związku z powyższym proszę kolegów by w takich przypadkach:
1. dokładnie sprawdzili kto wystawił pozwolenie przebywania w kabinie
(w przypadku pracowników IC mogą to dokonywać tylko zwierzchnicy służbowi.
Organy kontrolne nie są zwierzchnikami)”… koniec cytatu.
@Geralt z Rivii – bardzo ciekawy i rozsądny post. Takie wypowiedzi aż miło czytać.
Natomiast z łabędzim śpiewem Dyrektora Biura Kontroli zapoznajcie się w załączniku.
Gdyby miał rację w sprawie kontroli maszynistów pismo byłoby inne.
EP07Budyn,
Jasna sprawa. Tak sobie przeglądałem temat i pisma z załączników i mnie naszły dwa pytania:
a) Czemu sprzęganie wagonów na łukach jest niebezpieczne itd?
b) Czemu spomiędzy wagonów aż takie znaczenie ma którą nogą się wychodzi?
Proszę ochłonąć troszkę. Dalsza dyskusja na takim poziomie nie może mieć miejsca. Proszę skończyć z epitetami pod swoimi adresami w przeciwnym razie zamknę temat na 48 godzin.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
w dalszym ciągu nikt na tym forum nie potrafił odpowiedzieć na proste pytanie: "CO ZROBIŁ KANIA?"
A jeśli idzie o opluwanie jadem, no cóż, wypowiem się na ten temat trochę później.
To że dana grupa zawodowa, żąda należnego szacunku dla swojej pracy, to że kontroler zanim się nim stał w przypadku trakcji, to na tej trakcji "zęby" zjadł, i przez to miał w tej samej trakcji szacunek i uznanie, to źle?
To że byle dupek, okazując się nawet najlepszym pozwoleniem, oznacza że może wszystko?
G....o może, jak maszynista się wkurwi, bo on ma wizję. I tylko o to chodzi, aby przestrzegać przepisów, które nie dość że są nie jasne to i niestety ich brak.
I z całym szacunkiem dla Biura Audytu i Kontroli.
Gdyby przyszedł do mnie kontroler trakcyjny, (niestety to nie możliwe), nie byłoby problemu, ale przychodzi ktoś, kto w środowisku maszynistów ma cienkie notowania, (z różnych powodów).
Ktoś nad tym zapanuje, zanim coś się stanie?
_________________ Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Panie EP07Budyn - piszę z całym szacunkiem jakim posiadam do Pana, ponieważ wielu ludzi chciałoby mieć w swojej sekcji takiego instruktora,i słyszałem o Panu same dobre rzeczy, ale niestety muszę zadać Panu publiczne pytanie: Dlaczego powtarza Pan również na tym forum zasłyszane plotki o całkowitej bierności maszynistów z Zakładu Południowego w w/w temacie? Przypominam, że planowe sprzęganie i rozprzęganie pociągów na linii z Krakowa do Zakopanego miało wejść w życie z dniem 1.01.2012r. Po fali sprzeciwów pewnym ludziom aktywnie działającym w związku zawodowym (nazwy związku ,ani nazwisk tych osób nie wymienię) udało się wstrzymać wejście w życie tego zarządzenia. Niestety nie ma się z czego cieszyć, ponieważ czy tak, czy siak maszyniści w IC będą wykonywali te czynności, i zapewniam Pana, że Pańscy koledzy z sekcji, którzy dzisiaj najgłośniej krzyczą, że żaden z nich nigdy pociągu nie urwie, będą sprzęgali, i rozprzęgali składy,bo nie będą mieli innego wyjścia, gdy zobliguje ich do tego odpowiednie zarządzenie i co najwyżej polamentują pomiędzy sobą troszkę jaki to paskudny los ich spotkał. Z moich obserwacji wynika, że związki mają dziś za słabe narzędzia do walki z tym( mówiąc delikatnie) dziwnym pomysłem i na dniach zostanie on wprowadzony w życie. Za to zdecydowanie dementuje krążące głównie po Zakładzie Centralnym pogłoski, że maszyniści z Południowego już się nie mogą doczekać tych 15-stu zetów więcej do wypłaty (minus podatek) i z uśmiechem na ustach będą urywać i łączyć loka ze składem. Stanowisko w Południowym jest takie samo jak i w całej Polsce. Po to wybieraliśmy swoich przedstawicieli w związkach zawodowych, aby oni to nasze stanowisko głośno i wyraźnie wyrażali. Dlatego przykro mi się robi, gdy muszę o tym przypominać na forach internetowych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum