Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
[KM] Ponad milion pasażerów więcej w 2011 r.
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-01-2012, 18:49   [KM] Ponad milion pasażerów więcej w 2011 r. Odpowiedz z cytatem

W 2011 roku z usług Kolei Mazowieckich skorzystało prawie 54,5 mln pasażerów. Dla porównania w roku 2010 spółka przewiozła 53,2 mln osób -poinformował "Rynek Kolejowy" prezes spółki Koleje Mazowieckie Artur Radwan.

Wykonana w 2011 roku praca przewozowa wyniosła 1 877 928 646 pasażerokilometrów, a w 2010 roku 1 818 107 072 pasażerokilometrów. Liczba przewożonych przez Koleje Mazowieckie pasażerów rośnie sukcesywnie od momentu rozpoczęcia działalności. W 2005 roku z usług przewoźnika skorzystało ponad 40 milionów pasażerów. W porównaniu do roku 2011 jest to wzrost o 14,4 miliona osób, co świadczy o stale rosnącej atrakcyjności usług realizowanych przez spółkę.

- Na wzrost zainteresowania pasażerskim transportem kolejowym na Mazowszu wpływa wiele czynników, m.in.: realizowane przez Koleje Mazowieckie inwestycje taborowe, czy elastyczne kształtowanie oferty przewozowej - zaznaczył prezes Radwan.

- Spółka inwestuje w zakup nowoczesnych pojazdów szynowych, dzięki którym codzienna podróż do pracy, czy szkoły staje się coraz krótsza, a także bardziej komfortowa. Rok 2011 był szczególnie ważny pod tym względem. Spółka wdrożyła do eksploatacji 11 nowoczesnych lokomotyw Traxx, 16 elektrycznych zespołów trakcyjnych „Elf”, a także dwa, zakupione przez Samorząd Województwa Mazowieckiego, autobusy szynowe SA135. Ważnym czynnikiem mającym wpływ na wzrost zainteresowania pasażerskim transportem kolejowym są także realizowane przez spółkę modernizacje taboru. W 2011 roku na tory Mazowsza wyjechało 49 pojazdów po modernizacji w ramach napraw 4 i 5 poziomu utrzymania - zaznacza prezes spółki Koleje Mazowieckie.

- Ponadto są wdrażane nowoczesne rozwiązania w zakresie obsługi podróżnych. Drużyny konduktorskie zostały wyposażone w jedne z najnowocześniejszych terminali mobilnych Pidion BIP, które umożliwiają sprawną obsługę w zakresie m.in. kontroli, czy zakupu biletów, a także udzielania kompleksowej informacji na temat rozkładu jazdy pociągów. W III kwartale 2011 roku spółka uruchomiła także nowy kanał sprzedaży biletów - przez telefon komórkowy - dodał prezes spółki Koleje Mazowieckie

- Dzięki nowoczesnemu i profesjonalnemu zarządzaniu, Koleje Mazowieckie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów stale podnosząc komfort, bezpieczeństwo oraz punktualność podróży. Dlatego mieszkańcy Mazowsza wybierają podróż pociągiem, szczególnie w porannych oraz popołudniowych godzinach szczytu, kiedy to właśnie kolej okazuje się najszybszym środkiem komunikacji - podsumował prezes Radwan.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl