Tylko po co PRy dostały w dzierżawę te 4 plastikowe SA108, skoro na linii Krzyż-Piła rozkład jest pod składy wagonowe, a od stycznia mają jezdzić planowo lokomotywy..??
Tylko przydało by się więcej wagonów.
Szkoda, że na stronie, jak ja przynajmniej szukałem to jest informacja, że KW honorują RegioKarnet, nie ma żadnej informacji o dodatkowych opłatach za Plusa.
Informujemy, że ze względu na dalsze prace modernizacyjne prowadzone na sieci PKP Polskie Linie Kolejowe oraz przebudowę peronów na stacji Poznań Główny od dnia 1 marca następuje zmiana rozkładu jazdy pociągów na trasach z Poznania do Wolsztyna i Wągrowca. Wprowadzone zmiany w godzinach kursowania pociągów będą obowiązywać do dnia 31 marca 2012 roku. Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Koleje Wielkopolskie informuje, że Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, podjął decyzję o ograniczeniach od dnia 1 marca 2012 roku przewozów, wykonywanych przez przewoźnika.Zawieszenie połączenia:
Ograniczenie liczby pociągów spowodowane jest trudną sytuacją budżetu Województwa Wielkopolskieg.
Zawieszenie połączenia:
na odcinku Leszno – Gostyń,
na odcinku Rogoźno – Wągrowiec,
pociąg nr 70421 relacji Wolsztyn 5:35 – Zbąszynek 6:09,
pociąg nr 70432 relacji Zbąszynek 17:10 – Wolsztyn 17:43,
pociąg nr 70420 relacji Wolsztyn 4:33 – Leszno 5:32,
pociąg nr 79435 relacji Leszno 21:46 – Wolsztyn 22:44,
pociąg nr 7730 relacji Leszno 21:45 – Krotoszyn 22:58,
pociąg nr 7721 relacji Krotoszyn 5:10 – Leszno 6:25,
pociąg nr 7733 relacji Krotoszyn 6:13 – Leszno 7:28,
pociąg nr 7722 relacji Leszno 7:43 – Ostrów Wlkp. 9:30,
pociąg nr 7741 relacji Ostrów Wlkp. 12:30 – Leszno 14:18,
Skrócenie relacji pociągów:
pociąg nr 79425 Leszno 9:45 – Zbąszynek 11.16 i pociąg nr 70428 relacji Zbąszynek 12.25 – Leszno 14:04 (zawieszenie kursowania na odc. Wolsztyn – Zbąszynek),
pociąg nr 79433 relacji Leszno 17:23 – Zbąszynek 18.56 i pociąg nr 70434 relacji Zbąszynek 19.10 – Leszno 20:41 (zawieszenie kursowania na odc. Wolsztyn – Zbąszynek).
Ostatni z Leszna w Zbąszynku po 16, a do Leszna ze Zbąszynka po 15?! Myślałem, że te czasy już bezpowrotnie odeszły.. PORAŻKA to mało powiedziane! Kpina!
Wielkopolskie sięgnęło dna. Pakując się w taki muł jakim jest KW, to było do przewidzenia! Tak źle jeszcze nigdy nie było...
Efekty ostatnich miesięcy działań KW i UMWW
Udupienie :
Głogów-Leszno
Jarocin-Gniezno
Wałcz-Piła
Rogoźno-Wągrowiec
Leszno-Gostyń-Jarocin
Zbąszynek-Wolsztyn
Do tego - systematyczne wygaszanie ruchu na Wolsztyn-Leszno, Leszno-Krotoszyn (KKZ) oraz z dupy wzięty rozkłąd na linii Poznań-Wolsztyn. No i wygaszanie Parowozowni Wolsztyn.
Cytat:
pociąg nr 70420 relacji Wolsztyn 4:33 – Leszno 5:32,
pociąg nr 79435 relacji Leszno 21:46 – Wolsztyn 22:44,
Teraz nie mam żadnego sensownego dojazdu do Wrocławia by być tam wcześnie i w miarę późno wrócić (przes. z Kamieńczyka)
Cytat:
pociąg nr 7733 relacji Krotoszyn 6:13 – Leszno 7:28,
Likwidacja szkolniaka... Brawo!
Zaalarmuje wszystkie media regionalne z jakimi mam kontakt, tak tego nie zostawię!
Taką informację o likwidacji tych połączeń podałem już 18 lutego: http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=15363 . Na stronie KW informacja ta pojawiła się dopiero 20 lutego.
Skoro tak bogate województwo,jak Wielkopolskie,decyduje się na ograniczanie kursowania pociągów,bo brak pieniędzy,to czego można się wkrótce spodziewać w biedniejszych?Całkowitej likwidacji kolei?Polska powoli staje się krajem III świata...kolej upada,podstawą komunikacji publicznej mają być busy przebudowywane z samochodów dostawczych i 20 letnie autobusy z demobilu(w najlepszym razie)eksploatowane przez dziwne firemki.Chyba nie tak powinien wyglądac transport publiczny w kraju leżącym w środku Europy.
Ciekawe, ile będą mogli osób w biurze zatrudnić, dzięki zaoszczędzonym pieniądzom. W ogóle ma ktoś zestawienie, ilu jest pracowników biurowych a ilu kolejarzy w tej spółce?
W sumie to Wolsztyn- Zbąszynek zaraz będzie do zaorania i używana tylko przez Niemców na paradę parowozów. Ehh, a ja byłem taki naiwny i liczyłem, że KW zdecydują się na uruchomienie linii Śrem- Czempiń. A tu cięcia cięcia i jeszcze raz likwidacje. W sumie coraz bardziej sprawdza się założenie, że jak połączenia kolejowe to tylko do/ z Poznania.
PO robi POrządek. Ludzie, którzy dojeżdżają do pracy, szkół niech sobie radzą. Będą mieli mniej w kieszeniach. Będą bardziej zdenerwowani, zmęczeni i będą sięgać po alkohol i inne używki. A takimi ludźmi lepiej się manipuluje. W zasadzie sami sobie zgotowaliśmy ten los.
_________________ Przejechane koleją:
2012 r. 748 km (!!!)
2011 r. 15 635 km
2010 r. 8 272 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum