Oj egon nie jestem źle nastawiony do mieszkańców Warszawy w końcu bywam tam co dwa tygodnie, ale warto podkreślić, że przyjeżdżają pociągami do grodu nad Olzą ;-) Ogólnie zimą i latem ten właśnie pociąg dość często przywozi ludzi z różnych zakątków Polski. Sam nie wiem czemu akurat ten?
Trzy dni z życia Kamrata.
Piątek: Do Cieszyna przyjechały 34 osoby.
Z Cieszyna odjechało 16 osób.
Sobota: Do Cieszyna przyjechało 15 osób.
Z Cieszyna odjechało 26 osób.
Niedziela: Do Cieszyna przyjechało 6 osób.
Widziany w Pogwizdowie-17 osób+2 osoby dosiadły.
Wczoraj w regio:
Kluczbork - Katowice(przyjazd 9.45), odcinek Tarn Góry - Bytom 15 pasażerów, od Bytomia do Katowic 10.
Katowice(odjazd 11.39) - Kluczbork, stacja Katowice 15 osób, Bytom dosiadło 5.
Puste składy na odc. Katowice - Tarnowskie Góry to codzienność, poza szczytem garstka ludzi, w powrotach z pracy nieco lepiej, czasami 40-50 osób. Czas przejazdu koleją przegrywa z autobusami, ale ceny 4,20 za strefowy naprawde atrakcyjne, tylko te tory i jazda miejscami 30km/h to dramat i dla wytrwałych.
Na plus czyste, zabane składy, jakby od jakiegoś czasu ktoś bardziej dbał o czystość na tych trasach do Lublińca i Kluczborka. Mydło w wc czy papier, to kiedyś rzadkość, ostatnio standard.
Rzeż połączeń na Śląsku oszczędziła trasę przez Bytom, Tarnowskie Góry, ale ta frekwencja jest zatrważająca.
Dzisiejszy regio kluczbork-bytom(9:13)- Katowice (9:45) w bytomiu wysiadly 4 osoby wsiadło 5 (w tym ja). Frekwencja na całym składzie to 3-5 osób w każdej części członu. Przyjazd do Katowic punktualnie. Natomiast regio o 9:15 do gliwic miał frekwencję ok. 35 osób- w większości byli to studenci. A tak btw wybiera sie ktoś na ostatni regio do gliwic, pożegnać ?
[ Dodano: 29-02-2012, 19:52 ]
Ostatnie REGIO do Gliwic- na pokładzie 4 pasażerów i 4 osoby obsługi
Wczoraj 6.03.2012
Bielsko Biała Główna ->Rybnik przyj 16 :09
EN57 614 frekwencja przy odjeździe z Żor 8 osób
miko frustratus -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-03-2012, 20:10
Dzis pociag WIsla-Katowice o 10.37 w dzien sloneczny mial 10 osob za Skoczowem, pozniej za Pszczyna cos 25-30 osob. Tu i owdzie byla wymiana, 3 zablocone rowery, wiec chyba nie najgorzej. Sliczny Elfik, mila obsluga, ktora nawet wiedziala co to RegioKarnet:-) A pozniej w IR jakas starsza konduktorka mietolila ten bilet ze sto razy, zanim oddala. Maxymalnie wkurzajace,ze po tylu latach, sa jeszce niektorzy konduktorzy, ktorzy nie wiedza co to jest...
Pociąg REGIO 90130 z Tychów Miasta do Sosnowca w ubiegłą niedzielę odjechał z Katowic z powalającą frekwencją wynoszącą 0 osób na pokładzie 1EN57 SPOT.
Tak właśnie działa rozbicie biletowe. Z Sosnowca do Katowic pociągi co 15 minut. Ale co z tego jak raz trzeba kupić bilet KŚ a drugim razem PR. Bezsens!
Jak tak czytam te wypowiedzi,to odnoszę wrażenie,że to zamykanie linii kolejowych jest w pełni uzasadnione.Po co trzymać w użyciu linie,które są w jakimś stopniu uciążliwe?? .
Jednak jakoś z drugiej strony odnoszę wrażenie,że to kolej* zniechęca pasażerów do podróży.Sami spójrzcie,cała masa pozamykanych linii,pociągi...z epoki,co niektóre ledwie ciągną skład.Ktoś kiedyś zainwestował i zbudował przy użyciu prymitywnych(jak na dzisiejsze czasy)narzędzi kolej,która miała umożliwić nam w miarę komfortowe podróżowanie.Niestety plan nie wypalił do końca,i mamy to,co mamy.W innych krajach inwestuje się w kolej głównie po to,by odciążyć drogi-u nas się tego nie stosuje,a szkoda.Po paczcie się czasem na programy np.na discowery.Tam czasem pokazują budowę linii kolejowych(czasem metra). U nas...znając życie,już w fazie planu pojawiła by się "opcja" "nieopłacalne". O ile mnie pamięć nie myli,to w jakimś państwie TIRy chcące przejechać przez państwo muszą korzystać z kolejowych taksówek.To rozwiązanie należało by wprowadzić i u nas,choćby po to,by TIR'y nie niszczyły dróg.
Pociąg REGIO 90130 z Tychów Miasta do Sosnowca w ubiegłą niedzielę odjechał z Katowic z powalającą frekwencją wynoszącą 0 osób na pokładzie 1EN57 SPOT.
A dziś tym samym pociągiem znowu pojechała ogromna liczba osób patrz 0
Nie ma co ukrywać że część pociągów Sosnowiec Gł-Tychy Miasto ma bardzo małą frekfencję.Z drugiej jednak strony UM Tychy bardzo dużo inwestuje w tym kierunku aby utrzymać połączenia na tej trasie.Gdyby wszyscy Prezydenci miast na śląsku poszli w tym kierunku,to mielibyśmy potęgę bez precedensu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum