Witam
No niestety pod wpływem ostatnich zdarzeń na naszej sieci kolejowej zacząłem się zastanawiać nad istotą SPR-ów. Czy ktoś może dysponuje listą stacji gdzie takowe składy stacjonują i jaki dokładnie sprzęt znajduje się na ich wyposażeniu? Czy pracownicy pełnią tam ciągłe dyżury( jakie to są dokładnie etaty?), czy są ściągani w razie godziny W( jeśli tak to na jakiej zasadzie?)? Rozumiem, że do składu na stałe podstawiona jest stonka.
taki skład stoi m.in. na stacji Warszawa Wschodnia. Często przejeżdżając obok tego składu widzę jak z wagoniku leci dymek to znak że jakiś dyżur ktoś tam pełni.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Skarżysko-Kamienna. Pociąg z dźwigiem prawie zawsze widziałem. Wcześniej był też na stanie pojazd czołgowy (taki jak w niedzielnej akcji) ale najprawdopodobniej został przekazany do skarżyskiego muzeum Orła Białego.
W Lublinie stacjonuje taki na tyłach stacji. Był kiedyś prezentowany podczas Dnia Kolejarza czy Dni Techniki Kolejowej. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jak mówili pracownicy jego dyżur pełnią przy nim chyba 2 osoby, a reszta załogi ma wyznaczone dyżury domowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum