Moim zdaniem, powinni zostawic te dobre wagony jako "zadoscuczynienie" i zachete do dalszej szeptanej reklamy, co daloby naprawde powazna szanse na powrot choc czesci pasazerow. Nic IC by nie stracilo na pozostawieniu dobrych wagonow, a tylko moze na tym ladnie ugrac.
Pozyjemy, zobaczymy, fakt.
@ miko frustratus zgadzam się z Tobą w 10000%. Dobre wagony w taryfie TLK dla "Norwida" ale również "Neptuna" i "Kaszuba" byłoby naprawdę zadośćuczynieniem za te prawie 5 lat męczarni dla podróżujących z Warszawy do Trójmiasta, kosmiczne objazdy, opóźnienia, i złomy z lat 70-tych XX wieku a ceny jak ze Airbus A380. IC na tym nic nie straci, a może sporo zyskać.
Od 1 kwietnia br. dotychczasowe Expresy Inter City „Neptun” i „Kaszub” kursujące pomiędzy Warszawą i Gdynią oraz Express „Norwid” łączący Gdynię z Krakowem będą kursować jako pociągi Twoich Linii Kolejowych(TLK). Zmiana kategorii oznacza dla pasażerów niższe ceny biletów, co może zrekompensować obecny, wydłużony czas przejazdu na remontowanej trasie.
W TLK nie, w Ex tylko na odcinku : Warszawa – Gdynia i Gdynia – Warszawa (przez Działdowo, Malbork, Tczew).
Wyjątkiem jest tu Małopolska w niej po 1 kwietnia na całej drodze przebiegu będzie można korzystać z BR .
Dzięki temu pasażerowie zapłacą za bilet kilkadziesiąt procent taniej
miko frustratus -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-03-2012, 08:11
IC oficjalnie potwierdzilo, ze wagony w Neptunie, Norwidzie i Kaszubie pozostana bez zmian.
Malpa zostanie Ex w cenie biletu rewelacyjnego na calej ( od Krakowa) trasie.
Wspaniale.
Przetestuje, przetestuje:-)
1 kwietnia znowu zmieni się rozkład jazdy pociągów. Bilety z Krakowa do Trójmiasta będą tańsze nawet o prawie połowę. W ten sposób PKP Intercity chce walczyć o utrzymanie pasażerów przesiadających się do znacznie szybszych samolotów – donosi "Dziennik Polski".
Jak wylicza gazeta, teraz za podróż ekspresem Norwid z Gdyni do Krakowa trzeba zapłacić 181,5 zł w I klasie lub 138,5 zł w II klasie. Od niedzieli ekspres otrzyma status TLK, przez co na bilet wydamy 111 zł w I klasie lub 74 zł w II klasie. Obniżki wyniosą więc odpowiednio 38 i 47 proc.
"Standard podróży oraz czasy przejazdów pozostaną takie same" – mówi rzeczniczka prasowa PKP Intercity Małgorzata Sitkowska. Oznacza to podróż wydłużoną do 10 godzin z powodu remontu linii kolejowej Warszawa–Gdańsk; po zakończeniu modernizacji czas zostanie skrócony prawie o połowę – stwierdza dziennik.
Dziś w radiu lokalnym rdn Tarnów mówili, że od 1 kwietnia zmienia się rozkład jazdy ex małopolski gdzie będzie jechał nie od przemyśla ale od płaszowa i vice versa. Mówili, że ta zmiana ma związek z remontami. Dodali również (a wypowiadala się babka z pkp intercity), że ten zmienony rozkład będzie obowiązywał do 31 maja. Więc ja tak rozumiem, że od 1 czerwca małopolska znowu pojedzie od przemyśla, gdzie w rozkładzie jak wpisuje moją podróż 2 czerwca do gdyni to też pokazuje ex małopolska od przemyśla. Więc nie martwmy się, że na stałe to wprowadzili tylko że na krótki czas. Tak ja rozumiem
pospieszny W TLK też będzie Bilet rewelacyjny obowiązywał, ale na trasie Warszawa-Gdynia-Warszawa.
Pięknie prezentują się TLK-i Neptun, Norwid i Kaszub na wagonach z najwyższej półki. Mina podróżnych na Centralnym - bezcenna ;-)
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Nie wiem, może z internetu, z informacji na dworcach? Ludzie, mamy XXI wiek, znalezienie tej informacji nie jest czymś wyjątkowo trudnym !
No ale do rzeczy. Wydaje się jednak, że widać jakieś pozytywne efekty. Kaszub jeździł na dwóch dwójkach, warsie i jedynce. Teraz śmiga na trzech dwójkach, warsie i dwóch jedynkach i w dodatku na stronie frekwencji PKP Intercity na dzisiejszy dzień był oznaczony kolorem żółtym (50-79% frekwencji).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum