Wynajecie kazdej.nastepnej jest tansze oczywiscie natomiast w cene ktora podalem wliczona jest kaucja na poczet ewentualnych zniszczen i wynosi 150 tys .
@siwiutki nic sie nie pomylilem akurat jestem jednym z tych ktorzy organizuja wyjazd .
PS Na szczescie duza kwote doplaca nam klub dlatego nie jest to duzo od lebka .
To dlaczego np. za pociąg specjalny z Białegostoku do Łodzi i na zad kosztował w sumie 14tysięcy? To PR Kraków ma przelicznik x10 ? Kaucja na poczet szkód wynosi 10tysiećy.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Pewno mają razy 10 i zdzierają..,ale tez pamiętają ,ze pociągi kibolskiie to składy o najwyższym stopniu ryzyka .Nieraz bywało tak ,ze nawet jeśli jakoś skład dojechał jakoś do stacji końcowej to wagony lub kible były w takim stanie ,że marzyły tylko o ciepełku piecyka w hucie.., o ile kibice nie zrobili wcześniej w nich ogniska. Trudno się dziwić że firma się zabezpiecza.Zaś z drugiej trony są też normalni kibice którzy jadą sobie wesoło pociągów nie palą ,ale przez paru szajbusów cierpią lub płacą potem ciężką kasę za wynajem.
KubaRzeszów, pewnie mają tabelkę "kibice" i w tej tabelce jest napisane "mnóż x 10". Jakkolwiek potulni by nie byli, to jest grupa podwyższonego ryzyka. Kibelek na rewizje przynajmniej zarobi.
kolego mam pojęcie i wyjaśnię Ci dlaczego jest spokój bo coś słyszałeś i nie potrafisz powtórzyć. Do opłacenie pociągów specjalnych dokładają się kluby kibiców, oni za te pociągi wpłacają dodatkowe kaucje, które zostają zwrócone jeżeli pociąg wróci bez ''kontuzji". Każdy na takim pociągu kązdego pilnuje, na pociągach jest spokój jak i w jedną tak i w drugą stronę, że piją normalnie, albo ze smutku albo ze szczęścia. Że nie raz zdarzają się awantury przed stadionami czy w innych miejscach tak na pociągach jest zazwyczaj spokojnie.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
No nie przegadam goscia ... Problemow ze sluchem nie mam poki co . Moze w W aszych pociagach jest spokojnie ale w naszych nie koniecznie wystarczy ze przez Gorny Slaskgdzies jedziemy i prawie zawsze mamy klimatyzacje za darmo . Pisalem jaki jest koszt calkowity i taki i jest przyjmij to do wiadomosci . Jesli nie wierzysz to od tej pory jest tylko i wylacznie Twoj problem a nie moj . Poza tym zwracam uwage na to ze jestesmy na forum kolejowym a nie kibicowskim .
Skonczylem !
Chce przypomnieć że to jest temat o PR-oskich lokomotywach EU07.Czytając na Rynku Kolejowym artykuł o modernizacji 07 ubolewam że będa jeździć tylko 125 km/h.Ponad to chce powrócic to mojego poprzedniego wypowiedzi na temat malowania EU07 i wiele forumowiczów chciała by żeby były one malowane w kolorystyke typu "budyń".Pobawiłem się troszke i jak myślicie - może takie być?Oczywiście numer tej lokomotywy jest orginalny tylko zmieniłem EP na EU.
Prędkość 125 km/h jest optymalna. Większa jest dopuszczalna zaledwie na kilku szlakach w Polsce. Różnica 35 km/h na CMK w stosunku do EIC nie jest w praktyce odczuwalna a brak zmiany Vmax znacznie ogranicza koszty modernizacji. Wiadomo już kto zmodernizuje siódemki PR?
To może poszaleć z prędkością i podciągnąć do 130km/h, będzie wiadomo, dlaczego tylko tyle
Co do kolorów proponowanych przez kolegę wyżej - trudno powiedzieć, na jakie kolory zdecyduje się wreszcie PR. Na początku wszystko zaczął przemalowywać w schemat czerwono-szary, w tym SU42, SU45. Potem pojawiło się malowanie IR, RE, potem bohuny niebiesko-szare. No i jak z tej mieszanki wybrać coś rozsądnego?
Ja bym się skłaniał do malowania RE, szczególnie, że zapewne na tych pociągach wylądują siódemki, a będzie pasować też do reszty malowań.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum