Sebcio, nie, wiąże się to z uruchomieniem na czas weekendu majowego połączeń w relacjach Lublin- Jarosław, czy Zamość- Jarosław które też jest potrzebny tabor, a mamy obecnie tylko 9 szynobusów, bo jeden z sa107 jest na naprawie powypadkowej. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie zostanie wyłoniony wykonawca przetargu na dostawę używanych szynobusów po naprawie głównej, bo w obliczu nowych połączeń- Lublin- Port lotniczy Świdnik (prawdopodobnie VIII 2012) i Lublin- Parczew (marzec 2013, a może nawet grudzień 2012) wzmocnienia taborowe są niezbędne.
klakier382, też byłem na dworcu w Lublinie w tym czasie - jeździłem rowerem po 1. peronie- może mnie widziałeś.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Obiegi zamojskich szynobusów zaobserwowane przeze mnie 1 września 2012:
- SA 134 -018 - wyjazd o 6:21 z Rejowca do Zamościa, a potem 8:05 z Zamościa do Jarosławia;
- w międzyczasie o 5:30 z Zamościa jechał chyba 015, a o 7:30 - 016
- w Bełżcu zmieniłem szynobus na jadący z Jarosławia do Zamościa SA 135-011.
O 11.57 z Zamościa do Jarosławia wyruszył SA 134-015
O 12.10 z Zamościa do Lublina wyruszył SA 134 - 017
_________________ (...) I am traveler of both time and space, to be where I have been (...)
Samorząd województwa lubelskiego planuje zmodernizować 5 spalinowych zespołów trakcyjnych serii SA134 i 4 wagony motorowe serii SA103 i SA107. Zakres prac do wykonania nie będzie duży. Znaczna część prac ma dotyczyć poprawy komfortu pasażerów. Przystąpić do przetargu należy do 20 sierpnia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum