Tak, pociąg TLK Telimena do Łodzi, to pierwszy szczytowy pociąg, więc tutaj jest uzasadnienie takiej ilości wagonów. (jak i w każdym szczytowym w relacji Warszawa - Łódź - Warszawa)
Wczorajszy TLK Podlasiak relacji Białystok - Warszawa - Poznań - Szczecin - jechałem nim od Warszawy Centralnej do Wrześni ciągnęła EP09 021. W sumie były trzy jedynki , bar +5 dwójek .Część wagonów była w tradycyjnych czerwonych i zielonych malowaniach ,a knajpa i trzy dwójki w malowaniach IC. W sumie ogólna mieszanka.To co stało na bocznicy podpięli pod loka Ze trzy wagony miały jaki taki standard ,a reszta taka sobie. Frekwencja jakieś 70%.
Tak się zastanawiam czemu wszyscy, którzy nakręcili ten lok i film ich jest na youtube piszą że to EP09-044, a faktycznie to EP09-034. U mnie to widać wyraźnie. A druga sprawa proszę sobie zobaczyć, że została źle zaznaczona mapa Anglii.
Lokomotywę dobrze oznaczyli i oni i Ty.
Są dwie "angielskie" dziewiątki : EP09-044 i EP09-034.
Chodzi prawdopodobnie o to, że tej pierwszej niedługo wychodzi rewizja.
Skład który kilka lat temu zawital do Malborka z niemieckimi turystami. Wzorowany na wagonach Orient Ex.
Widząc go na żywo niesamowite wrażenie, przypomniały sie dawne filmy tv o Orient Ex. Zawsze zastanawiam przy okazji spotkania takich pociągów, czy ceny za przejazd są wyłącznie dla zasobnych turystów, ale pewnie tanio nie jest.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum