witja, na to samo a nawet drożej, bo w poc. zawsze jeszcze 10zł pobierane jest.
Co do zapisu w RPO jest to użycie oferty 202 czyli dopłata do ceny za faktyczny przejazd potrącając to co klient już zapłacił, w przypadku uczniów czy studentów stosuje się ofertę 101 czyli różnice między klasą 2 a 1 wg. taryfy Normalnej.
Skandalem jest to, że w sezonie letnim pociągi pospieszne jadące do Świnoujścia w porze dziennej przez pół Polski (z Warszawy) nie mają klimatyzacji.
Klimatyzację mają natomiast pociągi z Warszawy do Gdyni. Tylko, że tam jeżdżą zapełnione tylko w 20%. Walczą z konkurencją stąd klimatyzacja. Niestety PKP Intercity na tej linii nie jest konkurencyjne ceną do PolskiegoBusa (bilet o połowę tańszy) oraz do tanich linii lotniczych. Po co więc kierować najlepszy tabor tam gdzie i tak wiadomo, że się nic nie ugra. Natomiast do Świnoujścia nie ma PolskiegoBusa i tanich linii lotniczych. Można by więc dobrze zarobić pod warunkiem komfortu podróżowania. Cóż marketingowcy PKP Intercity to ludzie bez jaj. Zamulone kujony sgh potrafiący tylko bawić się tabelami Excela. Są niezdolni do podjęcia racjonalnych decyzji.
Skandalem jest to, że w sezonie letnim pociągi pospieszne jadące do Świnoujścia w porze dziennej przez pół Polski (z Warszawy) nie mają klimatyzacji.
Zawsze można jechać Błękitną Falą. Nie marudź. Skandalem to jest wieczne biadolenie .
Cytat:
Niestety PKP Intercity na tej linii nie jest konkurencyjne ceną do PolskiegoBusa (bilet o połowę tańszy) oraz do tanich linii lotniczych.
Ale czasowo w stosunku do PB jak najbardziej. Z tą frekwencją mijasz się z prawdą, jest znacznie lepiej.
Cytat:
Natomiast do Świnoujścia nie ma PolskiegoBusa i tanich linii lotniczych. Można by więc dobrze zarobić pod warunkiem komfortu podróżowania. Cóż marketingowcy PKP Intercity to ludzie bez jaj. Zamulone kujony sgh potrafiący tylko bawić się tabelami Excela. Są niezdolni do podjęcia racjonalnych decyzji.
Może dlatego ich nie ma, że jest tam mniejszy ruch ? Linia z W-wy do 3miasta wcześniej czy później przez PKP IC będzie odbita. Zamulony to chyba sam jesteś, tylko dylentant odpuszczały klienta z 3miasta, z takim podejściem nie utrzymałbyś nawet warzywniaka na osiedlu. Poza tym wyjaśnij mi dlaczego wagony z klimą mają jechać nad morze zamiast w góry ? Ale w sumie rozmiem, mocne upały to i posty od rzeczy .
Grad: przejdź się najpierw na dworzec i zobacz te 20% w pociągach do Gdyni. Szkoda, że wczoraj nie widziałeś "Jantara" i 'Jantar-bis". 200% to chyba było mało. To był nieprzebrany ludzki tłum. Poza tym, do Gdyni jeżdżą głównie EIC Premium a to jako nowe składy wiadome, że mają klimatyzację. A to że biletów z Warszawy do Gdyni zaczyna brakować z 3 tygodniowym wyprzedzeniem to chyba o czymś świadczy. I tak jak pisze @sheva linia Warszawa-Trójmiasto już powoli odzyskuje dawną popularność, zwłaszcza dzięki rewelacyjnemu czasowi przejazdu (najlepszemu w historii ), który będzie się zresztą stopniowo skracał, i między innymi dzięki ofercie "Happy Hours", którą właśnie wprowadziły te kujony bez jaj . Natomiast do Szczecina był swojego czasu Polski Bus ale nawet gdy oferował wszystkie bilety po 5-10 zł to i tak chętnych nie znalazł i po paru miesiącach ta linia upadła. Ludzie woleli jechać drożej (wtedy o ofercie "Wcześniej" się nikomu nie śniło) takim "Gałczyńskim" czy innym TLK bez klimatyzacji 6 godzin niż PB 11 godzin.
Jeśli akurat forumowicz widzial sobotni EIP 5107 (Gdynia-Warszawa) to faktycznie frekwencja była nawet niższa niż 20 %. Na stacji Warszawa Centralna wysiadło około 10 osób. Przypuszczam, ze mogło tak być, że podobnie jak w kierunku tam (1507) na pociag ten pokazywala się w e-IC cena 150 PLN w godzinach obowiązywania promocji Happy Hours . W niedziele EIP 5107 z Gdyni już miał przyzwoite obłożenie . Widziałem tez ostatnią niedzielę (czyli wczoraj) 2 EIP do Gdyni . Ten o 14.35 miał praktycznie 100 procentową frekwencję, a ten z 16.35 około 90 % miejsc było zajętych – ale na Warszawa Wschodnia mogli się jeszcze dosiąść pasażerowie i zapełnić pociąg. Fakt , że wczoraj zapełnienie pociągów z Trójmiasta było duże. To w poważnym stopniu efekt zakończenia festiwalu OPENER na którym było około 100 tys uczestników . Myślę, że teraz w okresie letnim kierunek Kraków- Warszawa- Trójmiasto będzie się cieszył dużym powodzeniem szczególnie w godzinach obowiązywania HH , ale również w niedzielne popołudnia (powroty z urlopu). Jeśli chodzi o EIP, to na innych kierunkach już nie jest tak super. W przedwczorajszą sobotę pomimo obowiązywania promocji Happy Hours, EIP do Wrocławia ( odjazd z WC o 1614) miał zapełnienie niecałe 60 procent, a EIP do Katowic ( odjazd z WC o 17.47) miał frekwencje poniżej 20 procent. A przecież to też są częściowo wakacyjne kierunki, tylko, że wymagające przesiadki (Sudety w wypadku Wrocławia czy Beskid Śląski i Żywiecki w przypadku Katowic). A w dzisiejszych czasach nie wszyscy lubią się przesiadać. Nie wiem jak jest poza weekendami na kierunku Warszawa-Gdynia ( i może te dni miał na myśli forumowicz pisząc o 20 procentowej frekwencji). Prawdę mówiąc poza porannymi EIP w poniedziałek, to od poniedziałku do czwartku prognoza frekwencji na stronie PKP Intercity pokazuje frekwencje poniżej 50 procent (sprawdzałem wczoraj późnym wieczorem) . Być może pociągi się napełnią w dniu odjazdu. Happy Hours w tych dniach jest tylko na ostatni pociąg . No i teraz doszła jeszcze konkurencja w postaci „klimatyzowanego” Słonecznego , ale bez gwarancji miejsca siedzącego.
Koleje Mazowieckie wożą ludzi na wieś pociągami z klimatyzacją a PKP Intercity wozi ludzi do MIędzyzdrojów bez klimatyzacji. Czy to nieudolność banksterów. Kasa zamiast na wagony klimatyzowane poszła na pensje gromady zbędnych dyrektorów i super premie dla pani ze związku zawodowego.
Dziwię się, że twój wpis nie został jeszcze usunięty. Napisałeś taką bzdurę aż szkoda odnosić się do tego. Koleje Mazowieckie mają jeden skład z klimatyzacją (?) ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum