PR niech się zajmą swoją działalnością statutową lepiej,czyli przewozami ludzi w regionach i to pociągami.Potem mamy takie kuriozum jak mini szynobusik na trasie z JG do ZG jeden dzien w tygodniu...nie mówiąc już o innych liniach.Co będzie następne spływ Bobrem IR??
Wkońcu dostałem odpowiedź od PRów na którą czekałem chyba z tydzień, szkoda tylko że jest dość nieprecyzyjna na pytanie które sformułowałem. Jednak może komuś to rozjaśni chociaż trochę sprawę:
Cytat:
W odpowiedzi na Pana email uprzejmie informuję , że w REGIObusach - komunikacji zastępczej na odcinkach:
- Katowice-Kraków- Rzeszów- Przemyśl ,
- Rzeszów- Nowy Łupków,
- Olsztyn Mikołajki- przejazd odbywa się na podstawie biletów wydanych na przejazd w klasie 2 pociągiem interREGIO i REGIOekspres.
W związku z powyższym może Pan na tych odcinkach korzystać z przejazdu REGIObusem na podstawie biletu turystycznego ważnego na przejazdy wszystkimi pociągami (REGIO, interREGIO, REGIOekspres).
Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z usług spółki ”Przewozy Regionalne”.
Wysłany: 04-07-2012, 17:16 IR / iR Bus Wrocław - Zakopane!
Szkoda że Pr-y nie pomyślały o zrekompensowaniu iinterRegio Busami utraty jedynego bezpośredniego połączenia Wrocławia z Zakopanem ( IR Giewont ) które niedawno zlikwidowały.
Widziałabym to mniej więcej tak:
Pierwsza para:
Wrocław 6:34 ( iR Bolko ) - Katowice 9:22; Katowice 9:45 ( iR Bus ) - Zakopane 12:50
Zakopane 15:25 ( iR Bus ) - Katowice 18:30; Katowice 18:48 ( iR Bolko ) - Wrocław 21:45
Druga para:
Wrocław 14:10 ( iR Galicja ) - Katowice 16:50; Katowice 17:15 ( iR Bus ) - Zakopane 20:20
Zakopane 8:25 ( iR Bus ) - Katowice 11:30; Katowice 11:48 ( iR Galicja ) - Wrocław 14:42
Z Katowic do Zakopanego trasa autostradą A-4 (bez zajeżdżania do Krakowa) dalej "zakopianką".
Powstałoby wręcz rewelacyjne połączenie tych dwóch miast. Ale czy Pr-y stać na to.
A pieniądze, jak widać, leżą na ulicy , trzeba się tylko po nie schylić...
4/5 dni temu wysłałem maila czy gdzieś będzie można ujrzeć jakiś cennik lub oferty ale do dziś nie otrzymałem odpowiedzi. Spróbuje jeszcze na dworcu w Poznaniu ale nie liczę na większe powodzenie. Jedynie za około 2 tygodnie podczas wyjazdu do Kołobrzegu czegoś się dowiem.
[ Dodano: 09-07-2012, 23:21 ]
Odpowiedź od PR:
Cytat:
Witam!
W nawiązaniu do poprzedniej korespondencji uprzejmie informuję, że w komunikacji autobusowej na liniach:
Nowy Łupków –Ustrzyki Górne , oraz Kołobrzeg- Kamień Pomorski obowiązuje taryfa autobusowa specjalna, bilety do nabycia u kierowcy .
Cena biletu normalnego na odcinku Nowy Łupków- Ustrzyki Górne wynosi 13,50 zł , natomiast w relacji Kołobrzeg- Wysoka Kamieńska cena biletu normalnego wynosi 21,00 zł .
Z przewozu wyłączone są rowery.
Strona internetowa zostanie w najbliższym czasie zaktualizowana, za utrudnienia przepraszamy.
Schemat połączeń kolejowo-autobusowych i lokalizacja przystanków
[url=www.przewozyregionalne.pl/img_in/RJ-Podkarpacie%20(2012-07-05).pdf]Rozkład jazdy połączeń interREGIO Bus ważny od 29 czerwca do 9 lipca 2012 r.[/url]
[url=www.przewozyregionalne.pl/img_in/RJ-Podkarpacie2%20(2012-07-05).pdf]Rozkład jazdy połączeń interREGIO Bus ważny od 10 lipca do 2 września 2012 r.[/url]
www www www www www
Ale dalej nie wiem: czy intenieje możliwość zakupu biletu łącznego (w kasie) na trasie Stargard Szczeciński - Kamień Pomorski via REGIO i Kamień Pomorski - Niechorze via Interregio Bus?
Czy w Interregio Bus obowiązuje oferta TY i raz, dwa, trzy?
Dziś zakupiłem bilet na IR bus z Katowic do Nowego Łupkowa. Kasjerka wystawiła mi bilet na R chodź chciałem IR. Powiedziała że to jest bus i cena jest za Regio czyli 30 zł cały bilet. Sprawdzała w wyszukiwarce i owszem pokazuje busa. Teraz nie wiem czy dokupić dopłatę na IR czy dopiero w czasie jazdy zakupić dopłatę za dodatkową dopłatą?
Podobno nie obowiązuje już taryfa wspólny przejazd TLK-IR dla studentów
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
No i sami robią zamieszania bo albo zrobić IR bus w taryfie IR albo R bus w taryfie R a nie IR bus w taryfie R. Z drugiej strony przynajmniej jest trochę taniej na 419 km za R zamiast IR
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Pomysł zły, są tam PKSy i uważam, że przewoźnicy kolejowi powinni mieć ustawowy zakaz uruchamiania autobusów/busów z wyjątkiem krótkotrwałych zastępczych na czas remontów itd,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum