Pewnie mieszkańcy na linii Leszno - Gostyń - Jarocin i Rogoźno Wlkp. - Wągrowiec są ucieszeni dojazdem do pracy i szkół oraz z wypowiedzi wicemarszałka lansującego KW. Miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze. Z tego, co wiem priorytetem KW miała być większa liczba pociągów na liniach spalinowych (w tym Leszno – Jarocin), poprzez oszczędności w administracji a nie likwidowanie połączeń.
Czyli po przekazaniu ELF-ów do eksploatacji na linii Poznań - Zbąszynek, jeśli połączenia obsługiwać będą Koleje Wielkopolskie, można się pożegnać z bezpośrednimi pociągami z Poznania do Zielonej Góry, Rzepina, Głogowa, Frankfurtu nad Odrą? Będzie to duża strata.
Trochę OT, ale gdyby sparafrazować temat tak: Czy koleje Wielkopolskie opłacą się pasażerom?, pasuje idealnie. Do rzeczy. Wczoraj na starym dworcu w Poznaniu przyjrzałem się komunikatom KW. Dwie kartki okazały się wzajemnie sprzeczne w zakresie stosowania oferty Ty i raz dwa trzy. Jedna mówi, że KW sprzedają bilety wg tej promocji na swoich trasach, a druga - że nie, tylko na trasach obsługiwanych wspólnie przez KW i PR. Na tej drugiej kartce dodatkowo błąd gramatyczny. Dowód w załącznikach. Brawo!
Swoją drogą, szkoda że KW ciągle walczą z klientami likwidując sensowne promocje, znane z PR. Ciekawe, ile sprzedali np. Kart Wielkopolskich, które kosztują tyle samo, co RegioKarta, a w porównaniu z nią daje nieporównanie mniejsze przywileje...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum