Witam, Was wszystkich.
Chciałem się zapytać jak to teraz jest z tymi opóźnieniami TLK Szczecinianin na odcinku Szczecin Główny->Kołobrzeg. Czy często się spóźnia. Muszę w tą sobotę z grupą dojechać do Szczecina na 8:35. I tak : O 6:18 wyjeżdżam z Gryfic, o 6:52 mijają się TLK z REGIO w Nowogardzie. Często TLK jest opóźniony ? A jeżeli opóźniony to zdarza się że przepuszczą REGIO i miną się za GOleniowem jakoś ? Ktoś obserwuje codziennie ten pociąg ?
Rzadko kiedy on jest planowo. Jak ma +30 to można powiedzieć, że trzyma fason
Raczej trzymają TLKę w Goleniowie. Jak patrzyłem kilka razy, to zawsze osobowy z Nowogardu pojechał. Czy to było 30, czy więcej minut opóźnienia tego pierwszego.
No i oby zawsze trzymali TLKę w Goleniowie
Ale dla mnie to jest dziwne trochę, bo na przykład wiczorem ja ta TLKa jedzie do Szczecina, to przecież ma czystą trasę do samego Goleniowa, z nikim się nie mija praktycznie a ma opóźnienia po 10 minut. Niby te 10 minut to nic, no ale jakim cudem te opóźnienia hehe
Głupota w ogóle z tym łacznikiem kołobrzeskim SZCZECINIANINA. Już lepiej puścić go jak kiedyś Warszawa - Bydgoszcz - Kołobrzeg z grupą do Kostrzyna lub Warszawa - Gdynia - Kołobrzeg.
Głupota w ogóle z tym łacznikiem kołobrzeskim SZCZECINIANINA. Już lepiej puścić go jak kiedyś Warszawa - Bydgoszcz - Kołobrzeg z grupą do Kostrzyna lub Warszawa - Gdynia - Kołobrzeg.
Pierwsza opcja przez Bydgoszcz i Piłę jak najbardziej, ale co zrobisz z grupą do Świnoujścia? Przez Krzyż na dieslu? IC na to nie pójdzie - no chyba, że minister ich zmusi, ale nie wierzę w to że będzie mu się chciało.
Pewną nadzieję daje projekt Planu Transportowego opracowany przez ministerstwo transportu. Zakłada on m.in. włączenie do sieci TLK odcinka Piła - Wałcz - Stargard, co w perspektywie mogłoby przynieść ciekawy rezultat, np. w postaci nocnika z Wawy do Świnoujścia właśnie.
Do rozwiązania dalej pozostaje kwestia lokomotywy. IC już nie ma chyba żadnej sprawnej SU45, a stonką w nocy składu nie ogrzeją, więc też odpada.
No ale to póki co melodia przyszłości.
Druga opcja przez Gdynię odpada z powodu wiecznej modernizacji linii nr 9. Poza tym tamtędy już jeden nocnik z Krakowa do Kołobrzegu jeździ, tyle tylko że czas jazdy ma tak długi, że zrobił się z niego dobnik
Dzisiaj w miare TLK Szczecinianin
Szczecin Gł. +12 min
Goleniów +14 min
Nowogard +12 min
Płoty +14 min
Gryfice +14 min
Trzebiatów +13 min
Kołobrzeg +11 min
dzięki czemu przy mijaniu w Nowogardzie Regio z Kołobrzegu do Szczecina Gł.
Kołobrzeg-Płoty 0 min
Nowogard +15 min
Goleniów +12 min
Szczecin Dąbie +11 min
Szczecin Gł. +9 min
Wczoraj wieczorem miałem okazję zobaczyć wieczornego "Szczecinianina" podczas przejazdu przez Goleniowską w Dąbiu (a może już w Załomiu). Sądziłem że ledwo 60 km/h będzie się ciągnął, a on zasuwał dobre 80-90 na godzinę.
Naprawdę się zdziwiłem, że stonka z 7 pudłami jest w stanie tyle wyciągnąć. Pytanie tylko - ile czasu i km zajęło jej osiągnięcie tej prędkości
A pociąg jechał oczywiście spóźniony jakieś 15 minut.
Ten pociąg zawsze dostaje tak z 10 minut opóźnienia na trasie Goleniów <-> Nowogard
[ Dodano: 12-07-2012, 20:38 ]
Jak na razie Szczecinianin jedzie punktualnie, tylko czekać jak przyjedzie z Nowogardu do GOleniowa z opóźnieniem 5-10 minut/
[ Dodano: 12-07-2012, 23:25 ]
Oh jak świetnie z tym Szczecinianinem :
Warszawa Centralna +7
Warszawa Zachodnia +25
;/ pięknie zaczyna
[ Dodano: 14-07-2012, 05:29 ]
Dzisiaj wyjeżdżam i pęknie jest ! Szczecinianin
Warszawa Centralna +3
Kutno +14
Poznań +6
Szamotuły +6
Wronki +3
Choszczno +8
Stargard Szczeciński +5
Szczecin Dąbie +4
Szczecin Główny +1 !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum