A musisz? Proponuję przedziałowym, zwłaszcza w upały, no chyba, że rower wieziesz, no i chyba, że takiej możliwości brak. Klimatyzacja nic tam nie daje, naprawdę.
Ok, układ siedzeń wszystkie siedzenia zwrócone w jedną stronę, dwójki, nie od parady potocznie zwie się ten wagon samolotowym.
Nie muszę, a lubię, wręcz nawet wolę, szczególnie, że Ex Szanty pod względem zestawienia nie powala, więc wybieram 111arow jako zwolennik bezprzedziałowców. Zatem nadal poszukuję schematu z numerami miejsc w tym wagonie.
qwerty kiedy jedziesz ? Ja jade we wtorek Wolodyjowskim do Wroclawia - wagonow nie odrozniam zawsze mialem z tym klopot - ale na yt widze ze w Wolodyjowskim czesto jest wagon bezprzedzialowy wiec jesli chcesz to zrobie rozpiske
Wolodyjowski odjezdza o 3.48 . Mam net w komorce czesto infokolej przegladam w tel wiec na pw Ci moge sieknac rozpiske ... Chyba ze wyjezdzasz jeszcze wczesniej niz ja ?
W 111Arow połowa miejsc zwrócona jest w jedną, druga połowa w drugą stronę. Ot co wiem na pewno. Wagony.net nie działa ale i tam nie było schematu 111Arow.
A musisz? Proponuję przedziałowym, zwłaszcza w upały, no chyba, że rower wieziesz, no i chyba, że takiej możliwości brak. Klimatyzacja nic tam nie daje, naprawdę.
Nie każdy Arow ma klimę, w zasadzie spora część jej po prostu nie ma i jest tylko zwykły nawiew...
Tam, gdzie jest klima nie raz i nie dwa zwiększałem nastawy temperatury, bo było za zimno.
Leriss, już mogę potwierdzić takie ułożenie miejsc A co do wygody, tak odbiegając od tematu, jechałem ponad 10 godz przy lekkim nawiewie, gdy na zewnątrz panowały dość wysokie temperatury, jednak podróż była w moim odczuciu komfortowa - kwestia gustu.
111 arow regularnie jeżdżą na EIC Ondraszek( 2x), Ex Korfanty, Ślęża(też po 2 sztuki) i wielu innych kwalifikowanych. Wydaje się, że to dobre wagony, skoro zestawia się je na Ex/EIC, nawet zdarza, że na Lechu, Odrze, Panoramie i Chrobrym sporadycznie pojawiają. Na forum wielokrotnie krytykowano 111arow, ale też pojawiały pozytywne opinie. Czy nadal uważacie, że zmodernizowane 111arow, mogą spokojnie obsługiwać składy kateg. Ex lub nawet EIC?
Przyzwoite wagony . Jeżeli klima poprawnie praży to podróż jest całkiem komfortowa. Nie jest to poziom 159A, ale mimo wszystko uważam, że rowerówki trzeba oceniać pozytywnie. 154A stają się co raz bardziej przestarzałe, 111A po modernie prezentuje się o wiele lepiej.
Starsze Arowy (z kwadratowymi oknami) to już inna bajka i tam latem może być niezła smażalnia...
Ostatnio 111arow coraz regularniej pojawia na takich pociągach jak Górnik/Odra, oraz już od dawna na Ondraszku( 2 na składzie). Widać, jakby przejście ze 154a na 111arow, być może 154a poszły na modernizacje i wrócą za jakiś czas?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum