Wysłany: 09-08-2012, 15:58 Skarga na obsługę w kasie
Witam
Jestem zażenowany obsługą w kasie PKP. Byłem nabyć miejscówke to pierw usłyszałem, że trzeba tylko z biletem, potem był problem ze wskazaniem miejsca... zenua
Mogę prosić kasjerkę o podanie jakiegoś swojego numeru etc?, i gdzie wentualnie można składac skargę w takiej sprawie?
na str pkp znalazlem tylko mowe o kasach agencyjnych...
Musiałbyś wiedzieć, której spółki to była kasa. Wtedy piszesz na ogólny e-mail ds. reklamacji wszelakich tej spółki, a oni dadzą sobie z tym radę.
Ja 2 lata temu pisałem skargę na obsługę w kasie PR. Opisałem sytuację, podałem miejscowość i datę zdarzenia, a oni już na pewno sobie wedle tego ustalili, kto kasę wtedy obsługiwał. Minęło parę dni i reklamacja została załatwiona pozytywnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum