Dzisiaj widziany w Chełmie na REGIO Chełm - Dęblin godzina 14:24 z Chełm Miasto. To był pierwszy raz kiedy widziałem go w rzeczywistości. Zdecydowanie większe wrażenie robi niż na zdjęciach.
Teraz widać, że warto było modernizować te 5 jednostek - choćby dla niezwykle pozytywne zaskoczenia Chełmian.
[ Dodano: 06-01-2012, 20:16 ]
Odnoszę wrażenie, jak na koszt ponad 8 mln / jednostkę to mógłby być bardziej wyciszony. Niestety tutaj to nie jest ideał. Sądzę, że cichsza była jednostka z iR Bolko, którym jechałem parę dni temu.
A tak poza tym to rewelacja. Tutaj film z odjazdu jednostki z dworca w Rejowcu.
20 stycznia o godz. 11.00 na lubelskim dworcu odbyło się podpisanie umowy pomiędzy Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego a spółką Przewozy Regionalne na świadczenie regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich na Lubelszczyźnie w 2012 r.
Podczas uroczystości Marszałek Województwa Lubelskiego, Krzysztof Hetman oficjalnie przekazał przewoźnikowi 5 zmodernizowanych elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 AL.
Tego dnia nastąpiła też prezentacja taboru, podczas której podróżni, którzy nie mieli jeszcze okazji się nim przejechać, mogli zobaczyć nowoczesne wnętrza, a także zapoznać się z informacjami na temat spółki Przewozy Regionalne.
Zmodernizowane przez konsorcjum bydgoskiej firmy PESA i ZNTK Mińsk Mazowiecki EZT-y otrzymały klimatyzację, nowe fotele, a także głośniki, z których można usłyszeć informację o zbliżaniu się pociągu do następnej stacji. Ponadto na specjalnych monitorach można zobaczyć całą trasę pociągu oraz aktualne usytuowanie pojazdu.
Składy od początku roku kursują regularnie na trasach Lublin - Chełm, Chełm - Dęblin, Lublin - Terespol, Dorohusk - Terespol. Dzięki nim znacznie poprawił się komfort podróżowania pasażerów korzystających codziennie z usług PR w województwie lubelskim.
Może zapytaj mejlowo, albo na profilu LZPR na facebooku
Poza tym trzeba poszperać na youtube- tam mówią, że na Polesiu z Terespola do Chełma i na pociągu nr88323 Łuków-Terespol (hipotetycznie podejrzewam, że również na 88322 Terespol-Łuków).
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
No tak, ale EN57AL lubi się także pojawiać na innych relacjach. Wiele razy widziałem go na relacji Chełm-Dęblin o 9:30 czy 15:30. Problem w tym, że on jeździ jak chce i kiedy chce, stąd moja prośba o w miarę "oficjalne" dane.
No to po oficjalne dane warto się zgłosić do oficjalnego źródła. Profil LZPR na fb jest obsługiwany przez kompetentną osobę, która mogłaby Ci udzielić takich informacji.
Od niedawna kursuje na Lubelszczyźnie przeniesiony z katowickiego zakładu EN57-2018 SPOT. Można go spotkać na REGIO Chełm-Dęblin o 15.30. Pewnie w miarę "postępów" w likwidacji PR Katowice coraz więcej lepszych jednostek będzie jeździć w innych województwach, w tym u nas.
No jeszcze kilka województw przepędzi Przewozy Regionalne, to dostaniecie tyle sprzęt, że Urzędowi Marszałkowskiemu braknie kasy na finansowanie tych wszystkich połaczeń.
są 2 spoty od 15 sierpnia są testowane na trasach regionalnych u nas, nie długo będą jeździć na IR Bolko, bo taką informacje dostałem od PR, są to jednostki 2011 i 2018. Pierwszego dnia ich kursowania 15 sierpnia jechały w relacjach Lublin-Terespol (12;46 EN57 2011) i Dęblin-Lublin-Chełm (12;59 EN57 2018), ale do Lublina kibel full plastik potem przesiadka na Spota
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum