Towarzysze! Tak właśnie wyglądał pociąg na linii Rzeszów-Lublin! Na szczęście zawczasu zdano sobie sprawę z popularności tego połączenia i je zlikwidowano. Burżujom i wyzyskiwaczom zachciało się jeździć szynobusem, no to Władza Ludowa pokazuje: "Takiego wała jak Polska Ludowa cała!"
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Lublin – Rzeszów, czyli podkarpacko-lubelska klęska urodzaju
Przed kilkoma dniami poinformowaliśmy o zakładanej likwidacji bezpośrednich składów REGIO Lublin – Rzeszów. Wniosek w tej sprawie złożył organizator wojewódzkich przewozów regionalnych w województwie podkarpackim. Niebawem okazało się, że powodem likwidacji jest... zbyt duże zainteresowanie podróżnych tym połączeniem.
To kolejny przykład "racjonalnych"rozwiązań na kolejach podkarpacia.Podzielic relację Lublin-Rzeszów na kawałki......mogą tylko dalekowzroczni,przewidujacy dbający o swoich mieszkańców...włodarze????
Okazuje się z przybytku to też głowa boli... Co za głąby w podkarpackim PR... A po co było się wyzbywać wagonów? Bat na gołą d. i kubeł wody na łeb... Ale pewnie i tak by to nie pomogło...
Czy to aż tak ciężko żeby podkarpacki PR wystawiał do swojego obiegu na Lublin SP42 i 3-4 wagony Bh? W okresie między wakacyjnym te wagony i tak gniją w Gdyni czy Chojnicach. Naprawdę nie było by to takim problemem przetransportować te wagony dwa razy do roku przez pół polski.
lukasz92, Lord W, był nawet o tym artykuł, że po prostu ten skład wagonowy w wypadku braków taborowych wysyłają na krótsze trasy (Lublin- Szastarka/ SWP) i jeżeli by pozyskali więcej wagonów poszło by to też na Rzeszów.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
"Pociągów Rzeszów-Lublin nie będzie". No bo i po co komu? Nie wiem który już raz szlag mnie trafia gdy pomyślę że muszę żyć w miejscu, w którym jestem zakładnikiem niedasizmu, głupoty i lenistwa tych, którzy odpowiadają za kolej w Polsce:
Desiro2, Chyba nie zrozumiałeś tego że dopiero pojawienie się na tym odcinku PB pokazało potencjał tej trasy, o którym jak się okazuje od lat kolej regionalna nie miała (nie chciała mieć?) pojęcia. Jej dotychczasowa oferta na tej trasie zostanie po porostu zjedzona. Jak się mają trzy pary wlokących się, zatrzymujących na każdym zadupiu szynobusów do kilku kilku par szybkich (a często mocno tanich) autobusów? Kilka tysięcy biletów kupionych w krótkim czasie na autobusowe kursy chyba o czymś świadczy.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-10-2014, 15:57
Witam wszystkich na forum.
Według mnie Polski Bus łączy jedynie dwa miasta wojewódzkie - Lublin i Rzeszów, natomiast na trasie przejazdu pociągu są spore miasta takie jak Kraśnik, Stalowa Wola, czy Tarnobrzeg, oraz wiele małych miejscowości których mieszkańcy korzystają z pociągów. Myślę że na trasie z Lublina do Rzeszowa Polski Bus może z koleją konkurować jedynie ceną. Nawet czasowo nie jest konkurencją, gdyż czas przejazdu autobusu jadącego bezpośrednio jest zaledwie o ok. 20 minut krótszy od pociągu Regio zatrzymującego się na każdym przystanku (z niektórymi dłuższymi postojami na mijanki, czy zmianę kierunku jazdy w przypadku stacji Stalowa Wola Rozwadów).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum