a kto Ci pojedzie SILESIĄ do Oświęcimia? bo raczej nikt z Czech / Austrii / Węgier, no i tym bardziej nikt z Krakowa... ja jej nie liczę jako pociągu dowożącego - Ona po prostu ma tam postój, często z KrK jeżdżą nią kolejarze i tylko Oni! dla Mnie powinni wyremontować torowiska i wpuścić tam po jednej TLK z Poznania przez Katowice i Warszawy przez Kraków, albo trochę kosmiczna trasa dla 1 TLK Poznań - Wrocław - Katowice - Czechowice - Oświęcim - Kraków...i to byłby pociąg robiony typowo pod Oświęcim, dodatkowo w Czechowicach np. odłączać 4 wagony do Zakopanego przez Bielsko i za jednym zamachem mamy kilka miejscowości połączonych 1 pociągiem ICC (Oświęcim, Żywiec albo Wadowice) a taki TLK mógłby jeździć całorocznie w relacji np. Poznań - Kraków / Zakopane - i Bielsko by miało połączenie z Dolnym Śląskiem, Wielkopolską i Zakopanym...
_________________ wolność słowa - nie blokować SKALNICY!!!
Chełm na szczęście od grudnia 2010 roku ma połączenie z Warszawą. Mam na myśli wagony komunikacji krajowej do Dorohuska dołączane do międzynarodowego pociągu "Kiev-Express" relacji Warszawa Zach.- Kiev Pass. Jedyny mankament to bardzo wczesna godzina odjazdu z Chełma do Warszawy (4:42) a biorąc pod uwagę, że w Chełmie nie ma komunikacji nocnej jest problemem dostać się na niego na dworzec. Ale i tak moim zdaniem do Chełma powinny zostać przełużone inne TLK kończące bieg w Lublinie. Jeden ogryzek w postaci kilku wagonów sprawy nie załatwi.
Czy ktoś mądrzejszy ode mnie może mi wytłumaczyć dlaczego w terminie 3.IX-15.X pociągi TLK "Pogoń", "Ossoliński" i "Józef Czechowicz" będą zatrzymywać się w liczącej 1200* mieszkańców wsi Grabowno Wielkie, a w oddalonym o 24 km liczącym 12000* mieszkańców MIEŚCIE POWIATOWYM Milicz już nie?!?
Tylko proszę bez tłumaczeń o przesiadce na gumobus. Można by zorganizować jego kursowanie właśnie na trasie Milicz-Ostrów Wlkp.
Któryś z nocnych pociągów na wybrzeże w sumie też mógłby tam się zatrzymywać. Ech...
wstyd że taki szczecin nie ma bezpośredniego połaczenia z bydgoszczą... od dziś kursuje regio z szczecina do piły czemu nie przedłuzyli go do bydgoszczy?
sympatyk, jeszcze "Wrocławianin" - widocznie przewoźnik który zaoferował ZKA oferował przewóz na trasie Grabowno Wielkie - Ostrów Wlkp.
O 8:35 jest R 98122 do Piły Gł.(11:50) gdzie jest skomunikowanie z R 84526 o 11:54 (Bydgoszcz Gł. - 13:21)
O 11:13 jest R 98124 do Piły Gł. (14:31) gdzie jest skomunikowanie z R 85428 o 14:49 (Bydgoszcz Gł. - 16:18)
O 14:20 jest R 98126 do Piły Gł. (17:50) gdzie jest skomunikowanie z R 85432 o 18:07 (Bydgoszcz Gł. - 19:35)
Oczywiście jazda z przesiadką obniża komfort ale jeżeli składy będą skomunikowane to półbiedy.
wstyd że taki szczecin nie ma bezpośredniego połaczenia z bydgoszczą... od dziś kursuje regio z szczecina do piły czemu nie przedłuzyli go do bydgoszczy?
Bo to zaden interes dla zachodniopomorskiego, aby puszczać w kujawsko-pomorskie nasze szynobusy.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-09-2012, 21:55
Z tym bym polemizował. Akurat SA136 wjeżdżają do Piły a to już jest województwo wielkopolskie. To nie jest kwestia interesu tylko umowy. gdyby kujawsko-pomorskie było zainteresowane dofinansowaniem bezpośrednich kursów Szczecin-Bydgoszcz na SA136, takowe by jeździły - patrz pociągi Poznań-Kostrzyn nad Odrą na SA.
Na dobrą sprawę, w sumie, kto powiedział, że IR ma kursować na wagonach i EZT. Taki IR Szczecin - Bydgoszcz/Toruń mógłby kursować na SA136, przecież wygodne i nadają się dłuższą podróż.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-09-2012, 17:10
W tym problem, że SA zostały zakupione do obsługi REGIO, poza tym mają być docelowo pojazdami tworzonych Kolei Zachodniopomorskich.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum