Niestety akcja się nie powiodła. Choć byłem współinicjatorem akcji, beton z centrali ani myśli odpowiedzieć.
Przeciw podpisał się znany państwu wszem i wobec Andrzej Cichowicz
Taa, mailem - jeszcze na główny adres? Jak zależy to lepiej przesłać listem do PRów lub wybrać się osobiście (nie koniecznie ty Virakocha ale ktoś kto ma bliżej).
A czy ktoś się wczytał dokładnie w treść tej petycjii? Ta petycja nie dotyczy zachowania "Barbakana" w obecnej formie, tylko tutaj chodzi o połączenie relacji nowego IR "Wały Chrobrego" z pociągiem Regio Poznań - Kluczbork, więc niech autorzy tej petycji nie wprowadzają w błąd.
Cytat:
My niżej podpisani zwracamy się z uprzejmą o utrzymanie kursowania IR Barbakan na odcinku Kluczbork- Poznań Główny.
Likwidacja tego pociągu na odcinku Poznań-Kępno-Kluczbork przyczyni się do pogorszenia oferty przewozowej na linii
Poznań Główny-Kluczbork
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-09-2012, 20:58
Adams. Chodzi o dwie możliwości. Domyślnie o pozostawienie Barbakana ale jest i plan B - wydłużenie Wałów w razie niepowodzenia planu A. Kapewu?
Virakocha, tyle tylko że ten plan B, to dalszy plan i jestem przekonany że gdyby wypalił plan A to nikt by nawet palcem nie kiwnął żeby plan B wdrożyć w życie. Tak naprawdę chodzi tylko i wyłącznie o to żeby Ostrów miał bezpośrednie połączenie ze Szczecinem i to jak najtańszym kosztem. Przecież Ostrów to pępek świata, a reszta się nie liczy.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-09-2012, 21:07
Twoje prowokacje Adamie na nic się nie zdadzą. Popatrz lepiej na podpisy za: co to za ludzie i skąd są. To mówi samo za siebie.
Virakocha, to nie są żadne prowokacje, tylko żywe fakty. Nie wiem czy tutaj to pisałem, ale gdyby petycja dotyczyła pozostawienia Barbakana w obecnej formie, lub przynajmniej w relacji Szczecin - Katowice to bez wahania bym ją podpisał.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-09-2012, 21:20
Czy ciebie Adamie ktoś zmusza do podpisu? Nie Ale przynajmniej nie rób smrodu organizatorom. Maciek
Barbi powinien jeździć tak jak do tej pory o tej samej porze.Przynajmniej w wakacje ludzi w nim nie brak ,a nawet sadze że powinien mieć 5 wagonów , a nie trzy lub 4.Jechałem w nim , to wiem jaki tam jest sajgon.Po drugie ponieważ nie ma bezpośredniego połączenia ze Szczecina i Poznania oraz okolic do Częstochowy , zapewnia w Lublińcu dobre skomunikowanie z TLK "Oleńka" .Wiem bo 6 sierpnia jechałem . Ja akurat mieszkam koło Wrześni ,stąd jestem dla linii kluczborskiej nieco neutralny ,ale od czasu do czasu z niej korzystam.Jednak tu nie chodzi o Ostrów Wlkp ,ale trzy regiony Polski.
Moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie by kursował "Barbakan" oraz te "Wały Chrobrego".
Jeden z nich by mógł jechać do Częstochowy i Kielc przez Wieluń , albo jeśli już Kluczborka lub dalej do Katowic w jakiś rozsądnych godzinach z dobrymi skomunikowaniami w Kępnie ,Kluczborku Lublińcu czy Bytomiu. Na tej linii prawie do cna ogołoconej z pociągów dalekobieżnych jest miejsce dla obu składów.
Czy ciebie Adamie ktoś zmusza do podpisu? Nie Ale przynajmniej nie rób smrodu organizatorom. Maciek
Ja nie robię nikomu żadnego smrodu, tylko wyrażam swoją opinię co na ten temat myslę.
Rafaello1973 napisał/a:
Barbi powinien jeździć tak jak do tej pory o tej samej porze
Dokładnie jestem tego samego zdania. Nawet mógłby jechać przez Częstochowę do Katowic, tam szlakowa jest znośna, więc i czas przejazdu byłby dobry. Przy okazji Częstochowa zyskałaby dzienne połączenie z Poznaniem i Szczecinem którego temu miastu brakuje.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-09-2012, 09:24
Twoja postawa wyraża zupełnie coś innego Adamie. Cóż, czekamy na odpowiedź.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum