Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
KŚ chcą wynająć 8 trzyczłonowych SZT.
Autor Wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 11-10-2012, 20:04   KŚ chcą wynająć 8 trzyczłonowych SZT. Odpowiedz z cytatem

W dniu dzisiejszym ogłoszony został przez KŚ przetarg na dzierżawę przez okres 36. (trzydziestu sześciu) miesięcy 8. sztuk trójczłonowych spalinowych zespołów
trakcyjnych oraz świadczenie usługi utrzymania Pojazdów przez cały okres trwania dzierżawy.
Planowany termin otwarcia ofert: 2012-11-21.
Szacowany koszt zamówienia: 29 milionów złotych netto.

Więcej: Koleje Śląskie

SIWZ pojawi się za jakiś tydzień. Niestety, termin otwarcia ofert zostanie przesunięty z powodu błędów w ogłoszeniu?

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 11-10-2012, 20:28    Odpowiedz z cytatem

1. Szkoda, że nie ma ani słowa o tym czy chcą nówki.
2. Na publikację SIWZ mają chyba 2 czy 3 dni robocze.
3. Plany taborowe KŚ mają swój wątek zbiorczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 11-10-2012, 20:32    Odpowiedz z cytatem

4. Ciekawe kto ma takie szt na zbyciu, podobnie jak loki o P>5MW Wink Kolejny sufitowy przetarg Wink

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 11-10-2012, 21:22    Odpowiedz z cytatem

sphinx, SIWZ powinni opublikować w tym samym dniu, gdy ogłoszenie pojawi się w systemie Smile
Przepraszam, nie zauważyłem tego wątku, może to ktoś przenieść?
ET05, ten przetarg może akurat wypalić "na mojego nosa", czekam na SIWZ.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 11-10-2012, 21:29    Odpowiedz z cytatem

Wg mnie też może wypalić, o ile dogadali się już z pewnym producentem, który przy okazji zajmuje się wynajmowaniem taboru. Jak mogłeś nie zauważyć wątku, w którym się często wypowiadałeś? Rolling Eyes Cool

@ET05 takich loków nikt nie ma, nie istnieją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 11-10-2012, 21:43    Odpowiedz z cytatem

sphinx, dlatego wydawało mi się, że był taki wątek. Przejrzałem 2. strony i jakoś go nie widziałem, moja wina Smile
Ale wracając do tematu - czemu spalinowe, nie elektryczne? Przecież za dzierżawę EZT by niewiele drożej zapłacili? No bo chyba KŚ nie planują wypuszczać się na opolszczyznę? Opole w życiu się na to nie zgodzi...
A może Tychy - Oświęcim? Może spodziewają się zbyt dużego potoku na dwuczłonowca? Ale 8 na tą trasę?

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 11-10-2012, 22:56    Odpowiedz z cytatem

A może tylko SZTy Newag może dostarczyć w krótkim terminie bo ma już dopuszczenia? Pesa nie ma więc raczej wypada z gry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 11-10-2012, 23:47    Odpowiedz z cytatem

A na ezety nie ma? Pesa udowadnia, że da się nowy model skonstruować i wyprodukować...
Poza tym, według aktualnego ogłoszenia termin związania ofertą wynosi 60 miesięcy, czyli niekoniecznie musi być dostawa w listopadzie.
Zastanawiam się, czy to celowo, czy też ktoś w końcu zorientował się, że praktycznie brak szans na powodzenie przetargu na 36 SZT? Przy aktualnej siwz jakoś nie umiem znaleźć spełniających wymagania pociągów, które można by było dostać za taką cenę.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 12-10-2012, 02:55    Odpowiedz z cytatem

Termin związania ofertą do poprawki, powinno być 60 dni, nie miesięcy. Faktycznie nie ma wskazanego terminu odbioru, poczekajmy na SIWZ. Pesa jeszcze nic nie udowodniła, tylko się podjęła. Nie wiem jak zamierza to zrobić.

W przetargu na 36 SZT jest szansa na powodzenie części A. W reszcie wystarczyło dopuścić nówki i podnieść limit cenowy, zamiast rozpisywania nowego postępowania. Różny jest też przedmiot zamówienia - tutaj chcą aż trójczłonowe SZTy.

PS. W obecnym kształcie nie ma też szans na powodzenie w przetargu na lokomotywy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 12-10-2012, 08:57    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się. SZT spełniający wymagania tamtej siwz nie może kosztować 5 milionów z wymaganą modernizacją. Co do powodzenia części A, mam pewne wątpliwości. Co prawda obniżono do sensownych wysokości wadia, niestety zabezpieczenie dla bankruta dalej może nie być do przejścia.
Wiem, że 3 człony to nie to samo co 2 Smile
Dlatego zastanawiam się, czy to działanie celowe, gdzieś potrzebują takich składów, czy desperacja bo zdają sobie sprawę ze zbyt wyśrubowanych wymagań w tamtej siwz?
W tym ogłoszeniu nie tylko ten termin jest do poprawki, ciekawe kiedy się zorientują? W każdym razie podany termin otwarcia ofert już jest nierealny...

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 12-10-2012, 16:04    Odpowiedz z cytatem

Zabezpieczenie i np. trudno sobie wyobrazić żeby bankrut dał kilkuletnią gwarancję upudrowaną przez siebie, ale jednak używkę. Bardziej możliwe jest to, że np. Wadlopery odkupiła np. Silesia Rail.
Jeśli zorientują się w miarę szybko termin otwarcia można jeszcze zachować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 12-10-2012, 18:27    Odpowiedz z cytatem

sphinx, nie zorientują się, ktoś by im musiał powiedzieć Smile
Ja na pewno tego nie zrobię, zobaczymy czy sami znajdą oba błędy Smile
Skoro UMWŚ kupuje dłuższego SZT, to widocznie planują w dłuższej perspektywie gdzieś używać SZT o pojemności kibla? Tylko gdzie?

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 12-10-2012, 19:08    Odpowiedz z cytatem

Jaki to drugi błąd?
Może SZTy są tańsze w produkcji? I chyba szybsze? ZNTK szybko je klepie. Newag nie spełnia warunku doświadczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 12-10-2012, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o linie typowo pasażerskie bez kabla to jest to chyba tylko linia Tychy-Mysłowice z łącznicą do Bierunia Nowego , linia Racibórz - Głubczyce - Racławice Śląskie(nawet nie wiem czy odcinek Racibórz-Oświęcim nie jest rozgrabiony/rozebrany) oraz linia do Jastrzębia. Ja obstawiam że szynobusy trafią do relacji Tychy(Katowice)-Oświęcim przez Bieruń Stary albo ewentualnie jako tańszy(?) zamiennik dla EZT. Pociągi do Jastrzębia raczej prędko nie wrócą a na Głubczyce opolskie nie stać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 12-10-2012, 21:28    Odpowiedz z cytatem

Głubczyce odpadają. Opole się nie zgodzi. Tychy - Mysłowice nie ma sensu. Musiałoby to połączenie ominąć Imielin, co je raczej dyskwalifikuje. To przecież Imielin ma niezależne od KZK GOP autobusy do Oświęcimia i Tychów, Mysłowice mają niezbyt obciążony 788...
Też stawiam na Tychy - Oświęcim, co jest o tyle zastanawiające, że małopolskie w swoich materiałach nic o tej relacji nie wspomina. Poza tym - 9 szynobusów na taką relację? Za dużo.
Jastrzębie? Hm, śmiem wątpić. Co prawda wzdłuż tej linii rzekomo PLK wykonywała jakieś prace porządkowe ale w tym rozkładzie na pewno nie ma szans na uruchomienie tam komunikacji.
A więc jako tańszy zamiennik dla ezeta? Może, świadczy to jednak o tym, że KŚ uznały iż prowadzone przetargi nie przyniosą rozstrzygnięcia.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl