Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 96, 97, 98  Następny
Frekwencja w małopolskich pociągach
Autor Wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 25-10-2012, 13:32    Odpowiedz z cytatem

Zazwyczaj ukryty podsył z Krakowa na przegląd (ten co 72 h chyba). Co jest szczególnie śmieszne, gdy podstawili w Krakowie EN81 z frekwencją 160% na starcie, a w Suchej kibla 10% max.
Raz ED72 z Zakopanego wracało, w Suchej podmiana.
Raz trafiłem na brak ogrzewania (więc podmienili) i hamowania (sic!), dwa razy bez widocznego powodu. Kible to awaryjny złom, więc się zdarza.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 25-10-2012, 15:39    Odpowiedz z cytatem

MK -Rabka jak to bez hamowania skład? To by było to samo co w 2005 na linii 97 między Suchą a końcem linii w woj. Śląskim. Nie wiesz czy hamowanie awaryjne działało tzn. hamulec awaryjny?

No, to faktycznie PR-y mają katastrofalną sytuację finansową, muszę w takim razie częściej jeździć do Suchej i trzeba będzie skrzętnie odnotowywać numery pociągów z biletów jaka załoga itp itd ect.

Czy takie podsyły do Suchej były też w pociągach Żywiec-Sucha jak jeszcze kursowały a także na wadowiczance naszej słynnej? Czy tylko odcinek od strony Krakowa.

Ciekawe czy można wysłać pismo do PKP PLK z prośbą o udostępnienie kosztów obslugi składów, z miłą chęcią wybrałbym się osobiście na Plac Matejki 12 w Krakowie. Czy jest jakaś podstawa prawna do tego.

Ludzie, no to się porobiły ładne kwiatki w pociągach jeśli to prawda...Ciekawe jakie miny mają ludzie starsi co jeżdżą w góry, a w NS to chyba już 60-tek nie robią tylko rewizje i NG.

Wniosek też taki że na Zakopiance muszą stale zmieniać EN71 na EN57. Także tam nie można przewidzieć na Zakopiance co kiedy i którego dnia pojedzie bo można wszystko spotkać. Kolejna indywidualna cecha tej linii. No i prawdopodobnie te plastiki które tak często się tam pojawiają to pewnie te ukryte podsyły.

No a na Śląsku ukryte bezpośrednie połączenia - bo pewnie ludzie poszli po rozum do głowy z PR-ów a jest jakaś głupkowata ustawa która nie pozwala im puszczać bezprzesiadkowego składu np. Cieszyn-Oświęcim, a był puszczony symbolicznie jeden, po to żeby ktoś z ŚZPR miał wymówkę przed wkurzonymi pasażerami i to by się zgadzało.

To pewnie w Dolnośląskim to pociągi jeżdżą tak jak busy - bez ładu i rozkładu bo też słyszałem niepotwierdzone info od ludzi z Dolnośląskiego.

Tylko jeśli PR chce ciąć na kosztach to czegoś tu nie czaję. Dlaczego PR nie wydłuży wszystkich składów REGIO od strony Krzeszowic, Miechowa do Płaszowa(i na odwrót niech rozpoczynają bieg w Płaszowie), układać tak obiegi żeby jednostki na pusto nie musiały jechać między Płaszowem a Krakowem Głównym, a jak pociąg przyjedzie od strony Tarnowa to niech skończy bieg w Krakowie Głównym i tam od razu bez jeżdżenia na inne perony rozpocznie bieg albo niech zostanie relacja tarnów z czymś połączona a potem na powrót pociąg wróci jako skład do Płaszowa. Oczywiście można dowolnie modyfikować te obiegi tylko żeby składy nie jeździły na pusto i miały regularnie 60-tki robione.

No chyba że PR nie chce się ośmieszyć tym że na odcinku Kraków Gł-Płaszów jak pociąg kończy bieg w Płaszowie to jadą pojedyncze osobniki i PR mają nieszczelny system kontroli biletów(iluż ald akwóskat awomrad czytajcie od tyłu to się dowiecie o co chodzi).

A pociągi z IR i REGIO Ekspress niech jadą na pusto do Krakowa Głównego i tak układać obiegi żeby zamnkąć pociąg na peronie w Krakowie Głównym REGIO który skończy bieg na 45 minut, skład wysprzątają a następnie taki skład pojedzie jako IR, żeby uniknąć podsyłu, a jednostka była czyściocha. Tak to widzę i rozsądnie układać obiegi. Bo jakoś jak jedzie pociąg z Wieliczki to często w trakcie jego biegu sprzątają jednostkę i da się.

[ Dodano: 25-10-2012, 16:44 ]
W końcu na razie pociągów nie ma tak dużo, potem się coś wymyśli, może zabawimy się w układanie obiegów? Np. rozkład niech będzie taki sami żeby nie było jakiś jaj że to się nie domknie finansowo a i tak będzie trochę taniej więc spoko. Tylko trzeba skądś się dowiedziec ile czynnych kibli i składów wagonowych mają PR w Krakowie.

Aha i jeszcze jedno będzie kłopot w łączeniu REGIO ze składami IR na wagonach bo to się pewnie nie opłaci, więc coś za coś.

[ Dodano: 25-10-2012, 17:08 ]
Po południu puszczałbym 2 jednostki jako pociąg Tanów Oświęcim. Odpadłby problem łączenia dwóch relacji których niewspółmierne potoki podróżnych powodują że na jednej relacji potrzebne są 2 jednostki a na drugiej 1. No ale ta druga jednostka wtedy mogła by zrobić obieg na Krzeszowice czy jakąś Wieliczkę(bo nie sądzę żeby byłą jakaś na tyle duża kasa z dotacji żeby można było puścić jakiś pociąg w dalekiej relacji, może 1 by się góra dało ale nie sądzę żeby było więcej, może być też tak że na Krzeszowice również się nie opłaci puścić dodatkowego pociągu no a jednostka nie może stać w Głównym bardzo długo bo musi być miejsce na inne składy. No i teraz przydałby się zamknięty peron w KG przy budynku stacyjnym. Ale jest niedostępny.

Ale w sumie spokojnie w godzinach szczytu popołudniowego można by puścić 2xEN71 Tarnów-Oświęcim przez Trzebinię a potem rozłączać jednostki w Oświęcimiu i zlikwidować półpodsył na REGIO 30410 bo tam jedzie z tyłu do Trzebini podpięta na pusto dodatkowa jednostka która jest o 5:24 odczepiana w Trzebini.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 25-10-2012, 22:20    Odpowiedz z cytatem

Kiedyś zapytałem e-mailowo PR dlaczego pociągi jadące do Oświęcimia i Katowic nie rozpoczynają biegu w Płaszowie oraz dlaczego nie ma bezpośrednich pociągów z Tarnowa do Katowic/Oświęcimia (po ich likwidacji) w odpowiedzi poinfromowano mnie że tak się dzieje ze względu na małą przepustowość szlaku Kraków Główny - Kraków Płaszów :-(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LukE83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Wrz 2009
Skąd: KOS / ST

PostWysłany: 25-10-2012, 23:06    Odpowiedz z cytatem

Sobota, 20 X 2012r.

1. Regio Oświęcim-Kraków Gł p. Spytkowice (odj. 6.17 z Ośw.) na start 20 pasażerów, na trasie do Skawiny drobna wymiana pasażerów [EN81]

2. Regio "Kasprowy" Kraków-Zakopane do Skawiny przyjechał z frekw. ~95% ["Akaktus"]

3. Regio "Kasprowy" Zakopane-Kraków frekw. ~ 15-20% totalny luz na całej trasie ["Akaktus"]

4. Regio Wieliczka-Oświęcim (odj. 21.17 z Kr.Gł) 20% od Kr.Gł. Na Łobzowie wsiadło kilkudziesięciu kibiców, którzy do momentu odjazdu z Trzebini rozpłynęli się po drodze. [EN71]

Ad.1 Próba zakupienia Regio Karnetu oraz podbicia istniejącego RK zakończona niepowodzeniem. (wycieczka dwuosobowa)
Ad.2 Tu z wielkim trudem udało się zakupić nowy RK jednak na wydruku okazało się, ze konduktor strzelił literówkę (KRYSTNA zamiast KRYSTYNA) Drugi RK nadal nie podbity.
Ad.3 Kontrola biletów pobieżna. W przedziale 1 klasy jechała sobie drużynka z ICCC do Suchej B. Na swoich miejscach pozostawili śmieci - orzeszki, flaszki po piwach oraz opakowania z chipsów i reklamówki ;/
Ad.4 Drugi RK w końcu zalegalizowany :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Elektronik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 26-10-2012, 16:27    Odpowiedz z cytatem

Woojtek napisał/a:
Kiedyś zapytałem e-mailowo PR dlaczego pociągi jadące do Oświęcimia i Katowic nie rozpoczynają biegu w Płaszowie oraz dlaczego nie ma bezpośrednich pociągów z Tarnowa do Katowic/Oświęcimia (po ich likwidacji) w odpowiedzi poinfromowano mnie że tak się dzieje ze względu na małą przepustowość szlaku Kraków Główny - Kraków Płaszów :-(


Dobry suchar od PR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 26-10-2012, 17:05    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj odbyłem wycieczkę na trasie Katowice - Kraków - Katowice i zaskoczyła mnie bardzo wysoka frekwencja na odcinku Kraków - Trzebinia. Pociąg relacji Wieliczka - Oświęcim, z Krakowa Gł odj.14.17, to ponad 100 osób wsiadających, w tym kilka wycieczek i na szczęście połączone EN57.
Większość miejsc zajęta. Ale na stacji Trzebinia, 1/3 pasażerów wysiadła kierując na miasto i autobusy.
Skomunikowany z tym regio skład Trzebinia - Katowice z 15.25, to góra 10 pasażerów.
Czy większość pociągów na trasie Trzebinia - Kraków - Trzebinia, ma aż taką frekwencję, czy przypadkowo trafiłem na wyjątkowo dużo pasażerów?
Tak zapełnionego regio dawno nie spotkałem na żadnej trasie i naprawde szok ile ludzi tam korzysta z pociągów. Również sporo osób oczekiwało w Krakowie Gł na regio do Tarnowa po godzinie 14.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 26-10-2012, 19:50    Odpowiedz z cytatem

Elektronik zgadzam się z Tobą - szlak jest zajęty przez podsyły. Dlaczego te podsyły nie mogą być REGIO? Przepustowość szlaku zostanie taka sama, a zostaną uniknięte dodatkowe koszty związane z uruchomieniem muchowozów z maszynistą. Jak łatwo można operować słowami i tak napisać wiadomość żeby można było zapisać zupełnie inną informację i ukryć pewne fakty(bo jak ktoś zna szlak Kraków Gł - Kraków Pł to wie o co chodzi). Tam towarowych nie ma bo jeżdżą przez Olszę i czasem sporadycznie przez Azory północną obwodnicą, a drezyn to oprócz jednej dawno nie widziałem, więc nie czaję gdzie są te potoki składów które uniemożliwiają puszczenie wszystkich REGIO od Płaszowa.

Sebek - dlatego tak mi zależy na obiegach ponieważ na odcinku Trzebinia-Kraków Gł zawsze jeździ tłum w szczycie, po za szczytem jest luźniej ale i tak jest pełno lasek w pociągach także wcześnie rano. Pustki są w sobotę wieczorek w pociągach do Krakowa, a z powrotem w niedzielę wieczorem to taka mała wskazówka. Analogicznie odwrotnie proporcjonalnie w porannych pociągach w weekend w C a w D jest analogicznie na odwrót. Specjalnie tak napisałem żeby PR-om nie zrobić antyreklamy, może trochę przesadzam, ale wystarczy pomyśleć i przejechać się rano pociągiem i zobaczyć co się dzieje w tych składach.

Albo DK 79 - korki 1,5h z Zabierzowa do Krakowa to codzienny bezcenny widok ślepych kowalskich zapatrzonych w mediach którzy stoją w korku, generują truciznę dla środowiska i zostawiają dużo kasy Państwu w Vacie i innych haraczach. Post jest zgodny z Art 212 KK.

No albo pociąg o 6 z Trzebinii do Krakowa REGIO 311 ktory kursuje codziennie w D jeździ na EN57+EN71 i jest pełny a w (6) i (7) jeździ na EN57+EN71 i wozi powietrze. Nie rozumiem PR-ów czemu w (5) i (6) podpinają do REGIO 30410 drugą jednostkę która jedzie na pusto do Trzebini i wraca z EN71 jako REGIO 311 bo widziałem niezłe muchy w Trzebini na starcie wielokrotnie. na REGIO 30410 oczywiście jeździ NS jako obsługa składu.

Chyba się przejdę koło budki SOK w Krakowie Głównym tak bez jeżdżenia pociągiem w ciągu dnia i będę zapisywał jakie składy puszczają na konkretny pociąg REGIO, potem jakoś przez Forum pomyślimy gdzie te jednostki docierają i bez zbędnych kosztów dowiemy się jakie są obiegi i pisania do PR-ów Very Happy No bo można wszystko pisać w notesie na komórce żeby się SOK-i nie czepiały, ale z tego co wiem nie jest to nigdzie zabronione w aktualnym Rozporządzeniu Ministra Transportu wraz z poprawkami.

A teraz ja coś powiem od siebie co dziś widziałem

REGIO 30114 EN57-1075 dużo ludzi ale nikt nie stoi są luzy ale niektóre kanapy wypełnione w komplecie, przedział imprezowy zajęty, kible chyba też, ale nie sprawdzałem bo widziałem na p.o Kraków Łobzów jak skład odjeżdżał ale nie lała się woda z WC Very Happy

REGIO 315 EN71-033+EN71-037 standardowo wozi bardzo dużo pasażerów Very Happy Dziś jechałem z jednym gościem z prywaciarza towarowego(kolejarz) w ostatnim przedziale EN71-037 licząc od czoła EN71-033 nie licząc pustego przedziału służbowego Very Happy.

REGIO 15 standardowo 2xEN57 dziś miał problemy z ruszeniem z Krakowa Głównego(25 minut opóźnienia na starcie), wszystkie kanapy pozajmowane, gdzieniegdzie spore luzy, numerów nie pamiętam.

Atrakcja na dworcu Kraków Płaszów - wzywano ochroniarza po to żeby...wygonić gołębia z budynku dworca Kraków Płaszów na zimne powietrze : ( Szkoda że tak wandali z taką chęcią i żuli nie wypieprzają. Gdy powiedziałem ochroniarzowi żeby jeszcze mocniej w niego przypieprzył koszulką to się nie odezwał...

Zauważyłem że codziennie o 11 przychodzi ochroniarz który naciska taki ukryty guzik w ścianie w KRK Płaszów, który wydaje taki głośny dźwięk - ciekawe po co on to robi.

A miny konduktorów na moje "duże potoki podróżnych" w REGIO 315 bezcenne Very Happy Ale nagminnie na p.o Kraków Łobzów drugi EN71 nie mieści się na peronie na postojach REGIO 315 mimo iż peron technicznie jest przygotowany na postój 2EN71 w taki sposób żeby skład zmieścił się w całości. Widać że mechanicy jeżdżą na wyczucie, a nieopłaca się ustawianie dodatkowego znaku Zn3 dla jednego REGIO 315 który i tak nie jest przestrzegany Very Happy

Gdzieniegdzie manewrowały po stacji EN71 i widziany TLK 35100 Warmia z muchami na pokładzie i z 3 odważnymi pasażerami Very Happy no i wijący się pracownicy PKP IC który sprawdzali czy skład jest gotowy do drogi i zaliczone podczepianie loka do składu. Wagonów nie pamiętam, ale jechały dwie 1-ki na pewno.

REGI 30114 do Wieliczki to dzisiaj SPOT jakiś jechał i na moje pytanie czemu konduktor (lub gibanie się pociągu w takt krzywych torów)spowodowało że klamka zaczęła się mocno ruszać jak byłem w toalecie to konduktor z Krakowa Płaszowa się zawstydził ale powiedział że to nie on, a ja się zapytałem czy on myśli że ja się chowam po toalecie bo jeżdżę bez biletu to powiedział że tak nie myśli Very Happy No a ja jeżdżę tam i z powrotem na 1 bilecie strefowym w 2 godziny bez wyjeżdżania po za I strefę REGIO więc chyba mi wolno?

W drugim przedziale gdzie siedziałem jakiś pracownik kolei, ładna pani do której się dosiadłem, która słuchała jakiegoś rocka(pozdrawiam) i matka z dzieciekiem które grało na cały regulator w jakieś strzelanki - miny kolejarza bezcenne, nikt nie odważył się zwrócić uwagi na nadmierny hałas(specjalnie siedziałem cicho żeby zobaczyć reakcję pasażerów)

I co ciekawe REGIO 30114 jechał zgodnie z przepisami dziś 70km/h a chwilami 80 ale to może dlatego że się troszkę opóźnił i mógł się dzięki temu rozpędzić a nie stać na niepotrzebnych postojach w Wieliczce Bogucicach i w Wieliczce Park(podziękowanie dla PKP PLK za jakże piękny rozkład jazdy). Pytam się czemu nie zrobicie 3 pociągów które w godzinach szczytu by się zatrzymały w Wieliczce Bogucicach jak z tego przystanku korzystają tylko kolejarze nikt więcej a w pozostałych pociągach nikt nie wsiada i nie wysiada? Na linii nr 8 dało się tak zrobić z p.o Zesławice. Skład pomknie te 70km/h, silnik będzie lepiej działał i dłużej a nie jak w EN57 w woj śląskim gdzie z powodu prędkości rzędu 20km/h jednostki notorycznie się psują, czyż nie?

To tak jak ciągłe jeżdżenie autem w korkach w Krakowie, dlatego w Krakowie rynek motoryzacyjny kwitnie i się rozrasta, a tam gdzie nie ma korków nie ma też serwisów motoryzacyjnych, stacji kontroli pojazdów i innych warsztatów samochodowych. Dlaczego na północy Krakowa jest najwięcej serwisów motoryzacyjnych a na południu nie? Bo na północy Krakowa są największe korki i żeby ludzie 4 liter nie musieli wozić na drugi koniec miasta mimo iż tam jest taniej bo nikt nie korzysta z ich usług Very Happy No ale zamiast Opolską rozszerzyć to można sobie korki pooglądać w drodze do mojego Giebułtowa Very Happy No a na Łokietka również.

Pozdrawiam i tyle nudów na dziś z mojej strony Very Happy

PS: Gdyby ożywić obwodnicę Azorów i dobudować odnogę do Giebułtowa szynobus co 2 godziny spokojnie by się wypełnił po brzegi. Nawet bez trakcji kolejowej puszczać spalinówki, ludzie by to kupili a autobus 220 MPK Kraków zostałby zlikwidowany lub przeniesiony na inną trasę. Very Happy

Sorry za off-top ale nie mogłem się powstrzymać, wkurza mnie rzeczywistość gdzie ludzie płacą za nic oczywiście zgodnie z prawem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Elektronik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 26-10-2012, 21:26    Odpowiedz z cytatem

Tomasz napisał/a:
Elektronik zgadzam się z Tobą - szlak jest zajęty przez podsyły. Dlaczego te podsyły nie mogą być REGIO? Przepustowość szlaku zostanie taka sama, a zostaną uniknięte dodatkowe koszty związane z uruchomieniem muchowozów z maszynistą. Jak łatwo można operować słowami i tak napisać wiadomość żeby można było zapisać zupełnie inną informację i ukryć pewne fakty(bo jak ktoś zna szlak Kraków Gł - Kraków Pł to wie o co chodzi).


Tyle, że te fajne, długie relacje Katowice - Tarnów to jeździły tylko trzy jakieś trzy lata. W RJ 2002/2003 nie było takiej relacji..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 26-10-2012, 21:50    Odpowiedz z cytatem

Tak, ale są jakieś ukryte przepisy(może za mało czytałem Rozporządzenie Ministra Transportu, Regulaminów konkretnych spółek kolejowych)które niestety nie pozwalają na robienie takich długich obiegów, albo reforma na spółki i spółeczki do tego doprowadziła. Za czasów jednego PeKaPu było więcej zakładów i jednostki były lepiej dobrane w zależności od woj. których było bardzo dużo ze względu na ilość kibli plastikowych. A teraz kible jeżdżą tam gdzie nie tną siedzeń w pociągach, a tam gdzie tną, wysyłają najlepsze składy... I każdego kibla można było kiedyś nawet spotkać w całej Polsce na zelektryfikowanych trasach a teraz to tylko przypadkowo.

Nie wierzę w to żeby ktoś w PR specjalnie uwziął się i zrobił takie idiotyczne obiegi. A busy i autobusy nieraz w wielu miejscach w Polsce też mają problematyczne obiegi. Więc kolej nie jest tu nic winna.


Ostatnio zmieniony przez Tomasz dnia 26-10-2012, 21:52, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 26-10-2012, 21:52    Odpowiedz z cytatem

ale to kwestia rozporządzenia, czy niemyślenia/braku chęci na górze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 26-10-2012, 21:53    Odpowiedz z cytatem

pilot1123

Post został z-edytowany. Odpowiedź masz powyżej. Jeśli myślisz inaczej, udowodnij to.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 26-10-2012, 21:58    Odpowiedz z cytatem

Ja tylko pytam, nie jestem związany z koleją, jestem tylko zwykłym obywatelem, którego martwi to, co się dzieje.
Dziwnym dla mnie by było, żeby minister miał jakieś "ale" do Regio, które nie są przez niego finansowane. Istnieje regio z Wrocławia do Torunia, więc nie sadzę, żeby przeciwwskazania były natury prawnej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 26-10-2012, 22:03    Odpowiedz z cytatem

Wierzę Ci ale mimo wszystko ucieszyłbym się gdybyś chociaż podał sposób w jaki od PR wyciągnąć dlaczego są takie kosmiczne obiegi czy wystarczy podejście osobiście na Plac J.N.Jeziorańskiego w Krakowie. Albo no cóż, pogadam z obsługą w pociągach zobaczymy co ich trapi.

[ Dodano: 27-10-2012, 01:32 ]
Ja bym to skwitował tak - stosujmy się do prawa - niech nasze pieniądze robią mądre obiegi(nie po Sądach)i nie bierzmy przykłady z obiegów Przewozów Regionalnych. Tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sabatnik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Paź 2010
Skąd: krakowskie

PostWysłany: 27-10-2012, 18:17    Odpowiedz z cytatem

Nawet na stronie UMWM jest info, że najbardziej popularny odcinek kolei, to Bochnia-Kraków-Trzebinia. Ale niestety skutecznie się zniechęca ludzi i kiedyś może się to zmienić. Dziś przede wszystkim liczy się czas, ceny też są ważne ale wygrywając czasem, można trochę mieć wyższą cenę. Na kolei nie wygrywa się niczym. Pasażerów byłoby więcej, ale tego wystarczy/trzeba chcieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 27-10-2012, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Przecież tu chodzi o kasę. W TVN dziś widziałem jak pokazywali znowu "dworzec PKP" a takiego tworu nie ma. Media doskonale wiedzą że PKP nie istnieje a to jest po to żeby ludzie się masowo przesiadali do aut, bo jest dotacja z paliwa(kasa dla państwa) O to chodzi a nie beton, no chyba że w spółkach kolejowych ktoś wydaje ciche przyzwolenie na ten cały cyrk w mediach.

Dziś REGIO 315 EN71-036+EN71-010 z małą awarią dojechał do Krakowa Płaszowa. Regio 215 dziś na EN57-1806 jakieś pijane typy jechały(chyba cygany) i mało ludzi, z powrotem 30118 (ten sam skład) 20 ludzi z czego większość to laski Very Happy W Krakowie Głównym siedziałem w przedziale z anglikami którzy głośno się zachowywali. Zimno było w tym EN57-1806 ale najcieplej w tym silnikowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 88 z 98 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 96, 97, 98  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl