Nie wiem, jak jest teraz. Dawniej mieli na pewno sprzątaczkę. Trudno mi coś powiedzieć o uzupełnianiu wody, bo poza Szczelińcem (w latach 2007-2009) i Szklarką (w 2008) pociągi przyjeżdżały na górę, lokomotywa zmieniała czoło i po maks pół godzinie jechały na dół. Na pewno jest tam młotkowy. Co poza tym - nie wiem.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Zabrano PRom pośpieszne po to, żeby to co rentowne przeszło do Intercity (nierentowne skasować) a PRom zostawiono nierentowne osobówki i problem marszałkom. Ich misja miała być podobna do KMów, które poza Mazowieckie wyjeżdżają sporadycznie.
Natomiast modernizacja taboru i lokomotywy na 160 km/h to wyraźnie rozwój InterRegio i odzyskiwanie pasażerów kosztem IC.
I jak wygląda teraz sytaucja z siódemkami kupionymi przez PR-y? Zmodernizowano zaledwie kilka, a co się dzieje z pozostałymi? Czy PR-y dostały kasę ze środków europejskich na ich modernizację?
Co z lokomotywami, które Przewozy Regionalne kupiły od Intercity?
W 2011 roku spółka Przewozy Regionalne kupiła od PKP Intercity pięć lokomotyw serii EU07. Każda z nich kosztowała 960 tys zł. Niestety maszyny nadal stoją odstawione w Toruniu.
I dwie lokomotywy spośród gnijących w Toruniu idą na sprzedaż. Ciekawe czy istnieje jeszcze możliwość, aby zostały przywrócone do ruchu ? Zastanawia też jaki los czeka pozostałe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum