PESA nie powinna brać się w ogóle za siódemki. Np EU07- 106 w PESIE już drugi miesiąc na naprawie pogwarancyjnej, z datą naprawy rewizyjnej 15.06.2012 a dzisiaj jest 19.08.2012, a innych przykladów jest co nie miara
PESA bierze się za wszystko, ale niczego nie robi dobrze. Kolejarze loki z Oleśnicy sobie chwalą, nie da się tego powiedzieć o tych po naprawach w PESIE.
A taka przeróbka może okazać się cenna także dlatego, że PKP IC straciło w zeszłym tygodniu jedną EP09.
Co ciekawe słowa kolegi się ziściły - to jeden z ważniejszych argumentów za zleceniem bez przetargu.
Po pierwsze ubytek loka, a po drugie wartość odszkodowania, która wystarczy akurat na 2 modernizacje.
To nie może być asynchron bo NG tego loka robi ZNLE Gliwice, a oni mieli zrobić NG z moderną 5 lokom PR. Na asynchrony najlepszą ofertę złożyła PESA i ona zrobi 6 loków. Ale robi wrażenie.
Malowanie ciekawe i pewno w środku tez kabinka nieco podrasowana ,a co do moderny kto może to być np. połączenie NG i jakaś przeróbka na loka do 14okm/h. Pewno jest spora różnica w cenie w stosunku do moderny na 16okm/h.
Na trasie Warszawa - Poznań - Szczecin lub Warszawa- Częstochowa lub na linii E30 ten loczek mógłby sobie śmigać z ze składami RE.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum