Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Niekompetentni kasjerzy
Autor Wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-10-2012, 11:02   Niekompetentni kasjerzy Odpowiedz z cytatem

Witam.

Wydaje mi się, że często (nawet tu na forum) ludzie narzekają na obsługę w kasach. Często chodzi o ludzi, którzy nie potrafią lub celowo kłamią przy wystawianiu biletów podróżnym. Chciałbym się dowiedzieć, gdzie można składać skargi na takich delikwentów. Szczególnie, że chodzi mi o skargę na pracownika Centrum Obsługi Klienta(!!!)

Jednocześnie, moglibyśmy w tym temacie rozmawiać o tym problemie.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lewypl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Cze 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-10-2012, 12:55    Odpowiedz z cytatem

A może by tak kolega napisał w czym jest dokładnie problem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-10-2012, 19:02    Odpowiedz z cytatem

W tym, że kasjer uparcie twierdził, że nie może wystawić mi biletu kombinowanego R+IR na PR(!), bo tak "nie wolno" i się "nie da". Gamoń pracuje w COK-u na Głównym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 31-10-2012, 20:15    Odpowiedz z cytatem

Podejść do gościa, kobitki która przed Tobą kupowała bilet i spisać z biletu numer kasjera i numer kasy i wysłać skargę. Zajmą się od razu. Jak nie napiszesz tego to mogą się nie zainteresować. Albo zbierać bilety Very Happy

p.o Kraków Łobzów kasa 831.

No chyba że kupowałeś w firmie PKP IC to Ci nie pomogę, nie znam się tak dobrze na nich Smile

Albo szukaj jakieś "laseczki ze skórzaną torebunią", myślę że Ci chętnie pokaże bilet, zagadaj ją jakąś gadką, pokaż swój bilet i palnij gadkę że chciałeś sobie porównać i powiedz że PKP ma problemy z biletami(nie będą Ciebie mogli wsadzić za pomówienie PKP bo PKP nie ma tak naprawdę, są konkretne spółki z napisem PKP np. PKP IC, PKP Cargo, PKP S.A ale nie PKP). Albo jak się boisz że się wystraszy kobita, to powiedz o co chodzi dokładnie, myślę że Ci na pewno pomoże, laski są najlepsze do gadek i zawsze pomogą, nie pytaj się dziadków bo raczej Ci nie pomoże niestety, ani "zwykłych szaraków" ani "zwykłych kowalskich" bo też Ci nie pomoże. Serio, ja tak nie robię bo zbieram bilety a raczej zawsze recytuję jej prawo konsumenta więc kobita siedzi cicho i się dziwnie na mnie patrzy, po czym sprzedaje poprawny bilet : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 31-10-2012, 20:49    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter, co do skargi to myślę, że na początek wystarczy interwencja u kierownika kas. Kontakt znajdziesz tu: http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/kontakt/sekcje-terenowe.html

Tak na przyszłość to kod na bil. kombinowany: 901.

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-10-2012, 22:34    Odpowiedz z cytatem

Tłumacze Wam już dokładne zajście. Chciałem kupić bilet w relacji, gdzie:
1. odcinek pokonuje IR
2. odcinek pokonuje pociągiem osobowym KŚ
Z racji, iż mam do tego prawo ZAWSZE kupuje bilet kombinowany, całość na PR (IR+R)

Pan w Centrum Obsługi Klienta IC próbował mi wmówić, że:
- nie można kupować biletów kombinowanych
- "tam jeżdżą KŚ, więc nie można wystawiać na REGIO PR-ów"

Poszedłem do kasy PR, bilet dostałem - jak zwykle zresztą - bez problemów. Postanowiłem, wrócić do tegoż jegomościa i pokazać, że się "da". Dalej twierdził, że u niego takiego biletu bym nie dostał.

Tuż przed COK widnieje duży baner, informujący, że można tam kupować bilety m.in. na Przewozy Regionalne. Nie chciało mi się już z nim kłócić, tym bardziej, że był arogancki i wyraźnie było mu nie w smak, że ktoś dużo młodszy od niego, go poucza.

Chcę napisać skargę. Nie chodzi mi o jakieś szczucie go, tylko głównie o to, żeby ci ludzie nie wprowadzali w błąd przeciętnego Kowalskiego. Myślcie, że skarga może coś pomóc?

Rozumiem, że mam pisać do Sekcji Wrocław na adres mailowy? I wyjaśnić zajście?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 31-10-2012, 23:15    Odpowiedz z cytatem

Lil Peter ale powiedz mi czy inni to potwierdzą? Czy kasjer krzyczał też na innych ludzi? Bo wiesz nawet jeśli na Ciebie krzyczał a do innych był grzeczny, lub ludzie nie zechcą być dowodem na to że Ty jesteś poszkodowany to może się nie udać. No ale skargę możesz zawsze napisać wiesz, co najwyżej upomną go wtedy, powiedzą że miał gość ciężki dzień, że ciężko pracuje bla bla bla i wyrażą ubolewanie na zaistniałą sytuację no i może usłyszysz słowo "przepraszam".

Powiedz mi ile pieniędzy straciłeś bo wiesz jak powiesz im o kasie zwłaszcza o dużej to od razu zareagują, a jak skończyło się na zwykłej nieuprzejmości(jest bardzo wiele nieuprzejmości)to Państwo Ci nie pomoże bo niska szkodliwość społeczna. Zwłaszcza że kupiłeś bilet u PR-ów a u IC-ków nie dało się. Ja zawsze staram się kupować bilety w "oryginalnych spółkach" tzn. bilet na PR-y u PR-ów i bilet na PKP IC u IC-ków. Problem się zaczyna z biletami kombinowanymi. Bo kod 901 to on na jaką spółkę jest - PR czy PKP IC? Może chodzi o to że nastąpiła kolizja, a Pan z PKP IC nie znał kodu biletu kombinowanego bo może być inny jeśli na bilecie pisze "PKP Intercity Spółka Akcyjna" a inny niż pisze "Przewozy Regionalne" - wiesz to jest bardzo ważne, żeby nie wpaść żeby nie mieli na Ciebie haka z art 212 KK czyli pomówienie. Ale raczej na 99% nie poszliby z tym do Sądu, po prostu by nie odpisali albo napiszą że przewoźnik dokonał wszelkich starań aby podróż się udała i powiedzą że to Twój problem i tyle. Bo o stracone grosze bym się nie bił serio. Dodasz im kosztów niepotrzebnych. No ale co innego jak grosze lecą z podatków, no ale to już problem przewoźników a nie Twój, nie słyszałem o przypadku żeby kasjer w kasie wziął w łapę Very Happy

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-10-2012, 23:43    Odpowiedz z cytatem

A kolega to umie czytać ze zrozumieniem? W którym miejscu "chce pieniędzy"? I niby za co one mi się należą? Neutral Nic takiego nie napisałem. Chciałbym, żeby ludzie zwyczajnie umieli wypisywać bilety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 31-10-2012, 23:55    Odpowiedz z cytatem

Chłopie, a powiedz mi masz wpływ na kulturę osobistą kasjera, kasjerów? Zmienisz człowieka? Jak, jak gościa nie znasz, on Ci bilet sprzedaje bierze kasę, wydaje resztę i tyle go widzisz na oczy. Jak jesteś stałym klientem to go możesz rozpoznać, ale on Ciebie na pewno nie rozpozna, chyba że będziesz się dziwnie zachowywał(jak mnie 3 razy ta sama kierpocini złapała jak wracałem na strefowym Very Happy).

Chłopie, a ja bym chciał gwiazdkę z nieba no i co? Mam na to wpływ? Nie. A popatrz ile chamstwa jest w busach, ile jest w sklepach wszędzie jest chamstwo. Jak chcesz żeby gość był grzeczny to powiedz mi spokojnym tonem takim nieznoszącym sprzeciwu(bo za pewne kasjer nie jest przygotowany na taką odzywkę)że złożysz skargę. Bo jak krzykniesz to samo, to on Ci jeszcze mocniej odpyskuje.

Ile razy miałem idiotów kasjerów ale jak się postawiłem to sprzedali mi grzecznie bilet i ja już tego nie pamiętam. Po co myśleć o brudach na kolei? Czy nie warto rozkoszować się podróżą na bilecie kombinowanym?

Ktoś może wie jaki kod ma bilet kombinowany u PKP IC bo wciąż nie wiem. Nawet jeśli się nie przyda do skargi to może mnie się przydać żeby uniknąć takich sytuacji, bo przyznam się że w życiu prywatnym dużo krzyczę niestety ale staram się nad tym panować w miarę moich możliwości.

Chłopie, co da skarga jak chodzi o chamskie zachowanie? Nic nie da, oni to pewnie dostają dużo takich papieró w codziennie i to wszystko w koszu ląduje. Jeszcze podpisz się nickiem forumowym to na pewno zareagują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

artus11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2012

PostWysłany: 01-11-2012, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Pan w Centrum Obsługi Klienta IC próbował mi wmówić, że:
- nie można kupować biletów kombinowanych
- "tam jeżdżą KŚ, więc nie można wystawiać na REGIO PR-ów"

To chyba oczywiste że jak nie jeździ pociąg danej kategorii to nie sprzedaje się na niego biletu.To tak jakby sprzedać bilet na Ex z Krakowa płaszowa do Krakowa prokocim.
Kasjer wystawi tobie taki bilet a ty później wsziadasz do pociągu innego przewoźnika i się kłócisz że taki bilet kasjerka mi sprzedała.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 01-11-2012, 16:00    Odpowiedz z cytatem

Totalna bzdura . Jeżeli kupujesz bilet na pociąg regio z Krakowa do Częstochowa przez Katowice (od Katowic KS ) to kasjer sprzedaje ci bilet na poc. R . I nie ma tu żadnej dyskusji , bo KŚ honorują bilety PR .
Typowa niekompetencja kasjera .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 02-11-2012, 12:09    Odpowiedz z cytatem

Fajnie, że strona IC w ogóle nie bierze pod uwagę tego rodzaju skarg. Nigdzie nie ma ich stronie: http://intercity.pl/pl/site/niezbednik-podroznego/reklamacje-i-skargi/reklamacje-w-komunikacji-krajowej.html nie ma żadnego odnośnika mówiącego o składaniu skarg na kasjerów. Ktoś pomoże?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voodu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Kwi 2012

PostWysłany: 02-11-2012, 14:52    Odpowiedz z cytatem

A może ten kasjer dobrze powiedział, sprawdzałeś w innych kasach IC? Są umowy między spółkami i podróżny nie musi o wszystkim wiedzieć. Przykład kasa IC sprzeda bilet na TLK i SKM w Gdyni na jednym blankiecie, ale spróbuj kupić na TLK na dziś i SKM za dwa dni, nie mają tego w systemie, bo im umowa zabrania, a nalepka jest, że sprzedają. Wiem, bo sam sprawdzałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 02-11-2012, 15:31    Odpowiedz z cytatem

Odkąd istnieją KŚ kupuje takie bilety w kasach IC i nigdy nie było takiego problemu.

Wiem, że IC nie wystawia biletów na KŚ, ale to nie ma nic wspólnego z powyższą sytuacją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

artus11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2012

PostWysłany: 02-11-2012, 15:56    Odpowiedz z cytatem

Nie stosuje się obliczania należności za łączną odległość przejazdu, jeżeli podróżny
zamierza choćby na części drogi korzystać z pociągu interREGIO albo REGIOekspres (tj.
częściowo pociągiem osobowym KŚ i częściowo pociągiem IR albo RE i odwrotnie).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 5 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl