@Sheva17 - miasto jest w fatalnej sytuacji finansowej, grozi mu zarząd komisaryczny, nic nie słyszałeś? Inwestycje zostaly zamrożone na czas nieokreslony. Prace raczej predko nie ruszą. Kryzys.
Tylko ciekawe jakim cudem bez żadnych inwestycji ma z tego kryzysu wyjść? Może warto zacząć wreszcie oszczędzać na administracji a nie na inwestycjach.
Cytat:
Błagam Cie... Nie porownuj jednego z najwiekszych osiedli wraz z kampusem UJ do jak sama nazwa wskazuje - Małego, Płaszowa. Znaj proporcje, mocium panie Razz
Na Ruczaju masz jakiś tam UJ, a linia na Mały Płaszów wiedzie przez znaną w całej Europie uczelnię.
Cytat:
Pułtuś - ale idzie niż demograficzny - studentów będzie coraz mniej.
Akurat UJ studentów zawsze będzie miał. Raczej nasz prezydent powinien obawiać się o swój interes.
Cytat:
Uczelnia przyjmie tyle samo, tylko obniży progi.
Ukraińców ściągną, akcje promocyjne na wschodzie są skuteczne.
Sheva - zgadzam się z tymi Ukraińcami. A co do UJ to faktycznie nie miałem całej racji bo UJ to ma największe potoki studentów, no ale i tak jak będzie mniej studentów to znowu wzrosną opłaty na studia bo tak naprawdę bezpłatne studia w Polsce nie istnieją a to może spowodować że studenci zaczną ostrożniej wydawać kasę. Gdyby studenci jeździli tylko na uczelnię i nie jeździli by na imprezy to MPK musiałoby pozamykać połowę linii. Także jeśli kryzys wejdzie w decydującą fazę może okazać się że studenci będą ale kasy nie będzie(czyli jest tak jak mówi Sheva że prezydent będzie miał problem).
Ja ze swojej strony nie mam nic więcej do powiedzienia aż do czasu wprowadzenia zmian siatek połączeń w życie.
Fragmenty odpowiedzi na pismo, które skierowałem do ZIKiT-u (wszystko sformułowane w czasie przyszłym dokonanym, tak jakby już wszystko było zatwierdzone (!) ):
Cytat:
(...) Linie 4 i 24 będą obsługiwać pociągi tramwajowe składające się z trzech wagonów typu 105Na. Do obsługi linii 13 będą kierowane wagony typu Bombardier, na linii 14 kursować będą najnowsze, 32 metrowe Bombardiery NGT8 (dotychczas linię 14 obsługiwały wieloletnie wagony E1 + C3), natomiast na linii 20 wagony EU8N oraz najnowsze Bombardiery NGT8 (...)
Natomiast odpowiedź na moje pytanie dotyczące sytuacji posiadania biletu okresowego na 1 linię, której stała trasa ulegnie zmianie w czasie jego obowiązywania brzmi tak (zaznaczam, że dotychczas w takiej sytuacji bilet okresowy ważny na 1 linię był ważny zarówno na nowej jak i na starej trasie do końca ważności tego biletu):
Cytat:
(...) Ponadto informujemy, że obecne przepisy taryfowe dopuszczają możliwość podróżowania na „starej” jak i zmienionej trasie danej linii komunikacyjnej, ale tylko w przypadku tymczasowych zmian marszrut wynikających np. z prowadzonych remontów (...)
Są już znane ostateczne trasy linii autobusowych i tramwajowych w Krakowie które będą obowiązywały od 17 listopada. Niestety, ale wykaz tych linii posiadam jedynie na serwerze innego forum, którego adres tutejsza administracja ocenzurowała i tutaj się te pliki nie otworzą. Jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę o kontakt na gg, chętnie je udostępnię.
Przeglądając wykaz lini autobusowych, doszedłem do wniosku że ZIKiT na siłe zapełnia dworce Czyżyny i Powstańców Wielkopolskich, bo inaczej się tego wytłumaczyć nie da.
Powstańców Wlkp. mają być jakimś centrum komunikacyjnym a nie ma do tego żadnych przesłanek. Zastanawia zmiana trasy linii 174. Sporo osób z Os. Piaski Nowe i Na Kozłówce będzie miało utrudniony dojazd do pracy.
Ciekawe ile miasto na tych zmianach planuje zaoszczędzić? Chyba o kasę tutaj chodzi...
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-11-2012, 13:31
Od 1 stycznia podwyzki cen biletow + idiotyczna siatka polaczen (najbardziej boli pogorszenie komunikacji Ruczaju z AGH i reszta uczelni przy alejach oraz 8-ka do Cichego Kacika) - efektem bedzie jeszcze wieksza liczba aut na ulicach. Wspolczuje mieszkancom Borku Fałęckiego - mysle ze wielu z nich pokaze ZiKiTowi srodkowy palec. Watpie tez czy urzedasy uzyskaja spodziewane 40 milionow zlotych z podwyzki, biorac pod uwage ze cena biletu 15-minowego wzrosnie o 50% ....
Bogu dzieki ze nie zabrali biletu na 1 linię, czego próba jest totalnym zdemaskowaniem rzeczywistych intencji ZiKiTu.
Mam pytanie: czy liczba kursów z Bronowic do Dworca Głownego sie nie zmniejszy w kontekscie przetrasowania 13tki? Bo tak jakby wylatuje jeden tramwaj z tej relacji, a przeciez juz teraz 4,14,20 są przeładowane (13 też) bo Bronowice--> Dworzec to jeden z najbardziej oblężonych kierunków 24 nie ratuje sprawy, bo kursuje co 20 minut, a 13tka kursuje co 10 minut, wiec ewidentnie tłok bedzie jeszcze wiekszy
Pułtuś, nie tylko Cichy Kącik i Borek Fałęcki traci, ale Mały Płaszów także. "11" w soboty będzie jeździła tylko do godzin popołudniowych, a w niedziele wcale. Czegoś tu nie rozumiem, bo do tej pory "11" jeździła po bezsensownej trasie (przez co woziła muchy), a teraz jak zmieniono jej trasę na w miarę logiczną, to rozkład na maxa okroili. Drugą rzeczą której nie rozumiem, to jest to że okroili w weekendy "11", a zostawili totalne płaszowskie tlenowozy autobusowe "127" i "185" niewiadomo dla kogo.
Pułtuś napisał/a:
Bogu dzieki ze nie zabrali biletu na 1 linię, czego próba jest totalnym zdemaskowaniem rzeczywistych intencji ZiKiTu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum