Chodzą słuchy,że ma być restruturyzacja (czytaj zmniejszenie ilości zakładów).
Różne żródła coś pobokują o łaczeniu Sląskiego z Śląskp-Dąbr,że część Rybnika gdzieś do Centralnego,że były Małopolski pod Południowy itd.
Ktoś zna jakieś szczegóły.
Cisza przed burzą
Będzie ciekawie, zobaczymy ile zakładów zostanie . W tej chwili mówi sie o 5-6??, łączenie lipiec 2013r.?
Kto mocniejszy tam siedziba zakładu ( tzn.czytaj gdzie mocne związki). Wyścig o stołeczki rozpoczęty....
Czy mnie pamięć nie zawodzi ? Słyszałem swego czasu a było to tuż po utworzeniu 10 zakładów - że jest to optymalna ilość .....Widać, były to kolejne obietnice bez pokrycia. Czy kiedyś w ogóle nastanie jakaś stabilizacja w spółce ????? Trzeba było od razu zrealizować koncepcję byłego dyrektora Matuszyka, który już wówczas miał zamiar otworzenia 8 zakładów o granicach mniej więcej podobnych do dawnych DOKP. A tak znowu niepokoje, obawy, nerwy ....
leo1407, wtedy namieszał beton związkowy, który wymusił na zarządzie PKP Cargo m.in. utrzymanie zakładu w Nowym Sączu, z którego wywodzi się senator Stanisław Kogut, były szef kolejarskiej "S". A że panom w zarządzie zabrakło wtedy jaj to mamy teraz to co mamy. Tak to jest jak w spółce rządzą związkowi bossowie a nie członkowie zarządu wynajęci przez radę nadzorczą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum