Grodzisk. Zapalił się szynobus. Pożar na torach. Akcja gaśnicza w Kotowie.
2012-09-05, Aktualizacja: 2012-09-08 19:52
Pod Grodziskiem ewakuowano około 50 pasażerów z płonącego szynobusu relacji Wolsztyn - Poznań
I o to właśnie chodzi, Urząd Marszałkowski na siłę stworzył spółkę nie bacząc na bezpieczeństwo.
Szynobusy są uszkodzone i nie powinny w ogóle jeżdzic.Wypadek był skutkiem zaniedbań i obchodzenia prawa.
UTK zamiast kontrolować wpisy w książkach pokładowych, kontroluje konduktorskie czapki.
Wypadek ze skutkiem śmiertelnym jest tylko kwestią czasu.
A obsługa to ludzie z ulicy nie związani z koleją tylko mają dobre znajomości.
jazda na jednym silniku, wg specyfikacji pesy i Ir1, w przypadku takich uszkodzeń,
wagon"szynobus", ma być wyłaczony z jazdy
to nie jest nowość, tak jest w przepisach o ruchu pociagów
ale lepiej udawać, że jest wszystko oki
szczęście, że nikt się nie zatruł dymem z plastiku
nie pamiętam dokładnie ale &75, część spółek ma przepisy wewnętrzne o postępowaniu w razie szczególnych wydarzeń, wypadków i zagrozenia bezpieczeństwa ale to i tak jest pisane na podstawie Ir1.
Za PR może i nie było cacy , ale jednak to bezpieczeństwo było zapewnione, może w minimum ale jednak było.
I te druzyny miały pojecie o tym co robią, bo ci młodzi to maja szkolenia ale 2 tygodniowe i tylko z taryfy handlowej. I nie znają nie tylko sygnalizacji , ale podstawowych sygnałów ręcznych. typu STÓJ. Podstawa na kolei. ale KW to nie kolei.
Młodzi mechanicy co się uczą jeżdzą, ale siedząc obok na siedzeniu a nie za sterami.
A co do wypadku bynajmniej tego ostatniego z koparką to mechanik nie miał 12 godzinnego odpoczynku. Nie dopuszczalne na kolei. A tu przeszło.
Wcześniej czy póżniej coś się stanie i jak prokurator się zacznie dopytywać o pewne bardzo duże nieprawidłowości to zacznie wychodzić wszystko po kolei.
W icc też tak się tak pewnw rzeczy chciało obejść i doczepili się i spółką trochę zatrzęsło
Parowóz to może wcale nie jeździć według mnie. To nie moja strona, bo z tą firmą nie mam nic wspólnego akurat.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-11-2012, 16:12
kububu napisał/a:
Parowóz to może wcale nie jeździć według mnie. To nie moja strona, bo z tą firmą nie mam nic wspólnego akurat.
I o to chyba chodzi. Bo dla KW to same koszty Trzeba więc maksymalnie zohydzić parowóz w oczach klientów. No i dlaczego na liniach Leszno-Ostrów i Leszno-Zbąszynek co 2 brygada jeździ na KKA?
nie pamiętam dokładnie ale &75, część spółek ma przepisy wewnętrzne o postępowaniu w razie szczególnych wydarzeń, wypadków i zagrozenia bezpieczeństwa ale to i tak jest pisane na podstawie Ir1.
Za PR może i nie było cacy , ale jednak to bezpieczeństwo było zapewnione, może w minimum ale jednak było.
I te druzyny miały pojecie o tym co robią, bo ci młodzi to maja szkolenia ale 2 tygodniowe i tylko z taryfy handlowej. I nie znają nie tylko sygnalizacji , ale podstawowych sygnałów ręcznych. typu STÓJ. Podstawa na kolei. ale KW to nie kolei.
Pytanie tylko co to znaczy "drużyna" Jeżeli mają angaż na "sprzedawca biletów/kasjer" to po co im Ie-1? czy obecnie "biurwy" w spólkach PKP mają egzaminy ścisłe ? Nioe mają. Również "biurwy" w PR nie mają. Natomist ponawiam pytanie - co to znaczy ( w KW ) druzyna ?
No i oczywiście bezpieczeństwo w PR jest zapewnione ? Kpina w biały dzień ! Tylko to co pamietam : Katowice , Palędzie , Swarzędz , 4 wypadki manewrowe na stacji Poznań Głowny - to jest "bezpieczeństwo" w PR
każda spółka ma duzo za uszami
teraz KD tez maja mały problem, sprawa jest w sądzie
A w KW pracownicy są zatrudnieni na stanowisku Konduktor- bo tylko na tej podstawie mogą zostac wysłani na kurs kierownika pociagu. Innej mozliwości nie ma
A co do pań biurowych czy tez w PR czy ICC, przeszły ze stanowisk konduktorskich.
I wiekszość z nich ma egzaminy z IR1- bo takie były przepisy. Bynajmniej kilka lat temu
Teraz jest wolna amerykanka i to sie tak zemści.
I dla precyzji- nie mam awersji do KW,KD,PR czy ICC
Moja praca polega na sprawdzaniu informacji i nic więcej.
A ta strona jest poświęcona KW !!!!!
I te druzyny miały pojecie o tym co robią, bo ci młodzi to maja szkolenia ale 2 tygodniowe i tylko z taryfy handlowej. I nie znają nie tylko sygnalizacji , ale podstawowych sygnałów ręcznych. typu STÓJ.
Na pewno przeszłaś to dwutygodniowe szkolenie i wiesz jak ono wygląda. Jeśli tak to chyba byliśmy w różnych spółkach, bo w KW szkolenie dla konduktora to 4 tygodnie, w tym dosłownie kilka dni jak szkoleniowych, 10 dni szkolenia z taryf i 10 dni szkolenia z ruchu. Wierz mi, że w tej firmie każdy konduktor zna sygnalizację szlaku, nie to co konduktorzy w innych spółkach.
fanka napisał/a:
Podstawa na kolei. ale KW to nie kolei.
Jak nie kolej to co? Zresztą w mianowniku jest KOLEJ, a nie KOLEI.
fanka napisał/a:
Młodzi mechanicy co się uczą jeżdzą, ale siedząc obok na siedzeniu a nie za sterami.
Uczą się jeżdząc zarówno obok jak i sami, chyba nie wierzysz w bzdurę, że cały czas oglądają tylko kokpit zza ramienia innego mechanika, a potem nagle prowadzą sami... to się kupy nie trzyma.
Jak miło że KW ma takich lojalnych pracowników, ale takich jest wyjatkowo mało
i dzięki temu mam informacje
na 4 kursy, "szkolenie" z ruchu miał tylko ostatni i to w wersji mini mini
A szkolenie przez hagans ludzi może być bardzo ciekawe w skutkach
na tych 13 szkoleńców to może ze 4 osoby mają pojęcie o jeżdzie- informacja od pracowników KW
Cytat:
Wierz mi, że w tej firmie każdy konduktor zna sygnalizację szlaku, nie to co konduktorzy w innych spółkach.
hahahahah
Przykro mi młody człowieku ale nie masz pojęcia o czym mówisz
Powinieneś dostac podwyzkę za dbanie o dobre imię KW
Ręce mi opadają. Powiedz mi skąd to wszystko wiesz? Pytam, bo wyznaję zasadę, że nie odzywam się na tematy o których nie wiem za dużo. Więc wyrażając opinię jak Ty, musiałbym uczestniczyć w każdym z czterech kursów, a tego przecież nie robiłaś. Opinię różnych ludzi raczej wsadziłbym gdzieś, bo jak w każdej firmie znajdą się osoby, które srają do swojego gniazda...
Co do "młodego człowieka", to dziękuję, choć niezasłużenie za takie określenie.
Powiedz mi... skąd tyle jadu w stosunku do KW?
Jaki jest Twój cel w wyrażaniu takich złych opinii?
Jeśli coś Ci nie odpowiada to pisz skargi to UTK.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum