Niestety Zbyszko taka jest właśnie wielkopolska polityka, marszałek woli bawic się swiją Kolejką Wielkopolską, a wszystko inne ma.. daleko.
Dzisiaj na dworcu w Pile pojawiły się nowe rozkłady jazdy z taką oto niespodzianką:
Piła Gł. 4.16 - Szczecin Gł. 7.17 w (1) i (6)
Szczecin Gł. ? - Piła Gł. 21.58 w (5) i (7)
Dla mnie osobiście super! Szkoda że tylko dwa dni w tygodniu ale zawsze coś, lepsze to niż nic.
to rozumiem ze bedzie tylko jeden pociag w ciagu tygodnia do pily ze szczecina i jeden spowrotem?Idiotyzm
widać że palce maczał pewien poseł z PO by kolej nie była konkurencjią dla jej nieoficialnej firmy przewozowej a jakiej to kazdy Walczanin i Pilan wie.WTP
[ Dodano: 18-11-2012, 16:08 ]
Niewiem co za cymbał układał ten rozkład jazdy dzis rano przeglądałem i 3 odjazdy do szczecina o 14:43 i nie moglem kapnac sie ktory jeździ codziennie a ktory nie a co ma powiedzieć osoba strasza??Wydedukowałem po dłuższej chwili kojarzenia faktów że tylko jeżdżą 29,30.12.12, co mnie zaskoczyło że oprócz PR bedą też połaczenia obsługiwane przez IC i tam rozkład jazdy bardziej był przejrzysty czyzby powróca normalne pociągi?Nie rozumiem polityki Wlp PR przecież bardzo duza była frekwencjia na tych połaczeniach obsługiwanych przez nich....wystarczyło by ograniczyć częstotliwość kursowania, a nie odrazu zawieszać.
PTen rozkład jazdy nowy bedzie wazny do chyba lutego 2012 i obawiam sie ze w lutym ponownie zaniknie polaczenie Pila-Szczecin.Dziwne jest to ze jedne polaczenia istnieja mimo ze frekwencja jest bardzo znikoma a tam gdzie jest wiekrza to zawieszaja.
Dzis 9.12 od rana nie widziałem żadnego szynobusa ani ze Szczecina ani z Piły ludzie od 2 godzin w śnieżycy stoją na dworcu i czekają na jakiś szynobus do Szczecina.PO CHOLERĘ WOGLE URUCHAMIANO TA LINIE KOLEJOWĄ PO CHOLERE WYDANO TYLE PIENIEDZY NA MODERNIZACJĘ TEJ LINI!!Ja to moge określić jednym słowem HAŃBA I ŻENADA!!!
[ Dodano: 09-12-2012, 18:04 ]
Robert napisał/a:
To są daty dołączenia poszczególnych członków galerii, a daty komentarzy są poniżej...
Zbigniew - co ty znowu wypisujesz? Wczoraj pomiędzy Piłą - a Szczecinem wszystkie smerfy jezdziły zgodnie z rozkładem , bez żadnych opóźnień ...
mozliwe ze nie zaowazylem toc tak "czesto jezdza", nie wiedzialem ze ten o 14:34 nie jezdzi w swieta i w weekendy a czy jezdzi w normalne dni tego tez nie jestem pewny bo ten rozklad jazdy jest ajis porabany
Jak na razie wszystko jest ok poza brakiem postojów od Wałcza do Piły szkolne i robocze powinny się zatrzymywać wszędzie tym bardziej że Poznań zwinął swoją kolej trochę za szybko weszły te zmiany
Jak na razie wszystko jest ok poza brakiem postojów od Wałcza do Piły szkolne i robocze powinny się zatrzymywać wszędzie tym bardziej że Poznań zwinął swoją kolej trochę za szybko weszły te zmiany
Powinny być na żądanie są przecież czerwone przyciski....nikt nie przyciska szynobus jedzie dalej.
Po zatym ustalając godzine odjazdu 1 szego szynobusa ze Kalisza Pom.o 4:15 bodajze stracili dużo klientow z Tuczna Straczna Rutwicy wczesniej w Wałczu był o 7:45 i masa uczniów nim jeździła teraz jest o 6:45 i masa uczniów nie jeździ.Mysle że ten rozkład jazdy jest tak ułożóny by w lutym likwidujac to połączenie mieć wymówkę ze za słaba frekwencja.
Brak skomunikowania w Pile. Dziś jechałem regio 87442 Kołobrzeg - Poznań przyjazd do Piły 17.14, z chęcią bym się przesiadł do regio do Szczecina przez Wałcz, który odjechał o 17.10 i składy minęły się w Pile Towarowej. Myslę, ze te składy powinny być skomunikowane.
Może i powinny, ale obie linie są jednotorowe i mają bardzo niską przepustowość. To mocno utrudnia, a czasami wręcz uniemożliwia opracowanie dobrego rozkładu jazdy z wszystkimi skomunikowaniami.
Pozostaje tylko pytanie - ilu chętnych byłoby do jazdy Kołobrzeg - Szczecin przez Piłę
Z punktu widzenia linii 403 i jej pasażerów, najważniejsze kierunki to Bydgoszcz i Poznań, a dopiero potem Kołobrzeg, Chojnice i Krzyż.
Wysłany: 14-01-2013, 14:13 Czyżby ponownie likwidacjia połączenia?
Chodzą plotki że od 9.2.2013 tego połaczenia znów już nie będzie mam nadzieję że to są tylko plotki
bo frekwencjia jest dosć spora.PR milczą w tej sprawie.
No wybaczcie ale SA136 to lekka przesada.
Po 2 brak postoi na odcinku Piła - Wałcz
Po 3 liczba kursów jest na tej linii jest oszałamiająca (nie wiem czy 5 par jest w ciągu doby)
Po 4 tak szybko?? Ja obstawiałem że dopiero za 2-3 lata zamkną
Wybaczcie za me opinie ale Zachpom dzieli się na pół:
Połowa należy do Szczecina, a połowa do Koszalina
Szczecin ma wszystko
a Koszalin tylko same śmieciowisko.
No ale mamy Smerfy, Linki itp itd. Mamy najwięcej taboru spalinowego. Tylko ja się pytam po co?? PO CO?? Żeby uruchomić super połączenie Szczecin - Mosty (mam na myśli lotnisko) ?? Gdzie frekwencja będzie równie liczbie osób wysiadających w Witkowie Pyrzyckim z jednego Regio??
Lepiej kupić 2 sztuki EN81 i puścić je na trasy gdzie by zdały egzamin np.
Słupsk - Świdwin niż kupować te SA na linie które zaraz upadną.
Zresztą i tak za 2 lata powstaną KZ więc wszelakie SA się przydadzą, aby wykurzyć PR
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Przestań pisać takie bzdury. Piszesz tak jakby województwo kończyło się zaraz za Szczecinem i Koszalinem.
Gdyby wszyscy tak myśleli to kolej nie byłaby potrzebna wogóle. Ba. Nic by nie było potrzebne.
Pięć pociągów na dobę to jest dużo i wystarczy je ułożyć w dobrych godzinach a wtedy jest stu procentowa gwarancja że Smerfy będą jeździć pełne.
A połączenia nie zlikwidują bo będa musieli oddać Unii kasę, a na to województwa nie stać poprostu.
Więc chyba lepiej jest poprawić rozkład by przez te 5 najbliższych lat ludzie jeździli, niż rozwalić rozkład tylko po to by przez 5 lat pociągi powietrze woziły...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum