A ten tani bilet jest łączony z ulgami ustawowymi?
Miejscówki będą w każdym RE i IR? Fakultatywne, czy obowiązkowe?
Dlaczego podaje się taryfę na klasę 1 w poc. IR skoro występuje ona tylko w poc. RE?
Chyba, że chcą wprowadzić 1kl do poc IR? To akurat byłby dobry pomysł. PRzesiadłbym się wtedy z TLK do IR.
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 23-11-2012, 16:35
Jakiekolwiek jeszcze zwiększenie ceny obydwu typów Regio Karnetów spowodowałoby śmierć tej oferty:/ Byłoby po prostu za drogo.
Pomysł nie jest głupi. Przejazd po CMK nie może kosztować tyle samo co po linii ze szlakową 40 km/h. Podobnie RE powinien być droższy niż jazda kiblem na IR. Na IR na kiblach nie powinno być miejscówek. I niech już ta miejscówka kosztuje 4 zł, takie ceny jak 3,90 zł to porażka.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 23-11-2012, 21:29
Jakby RE Bolko, który zmutuje z IR Bolko po 8 grudnia, z Wrocławia do Kielc(kierunek Lublin) kosztował tyle samo co TLK, to niewielka to byłaby konkurencja dla IC. Teraz 37,90 zł kosztuje z Gliwic do Kielc. TLK kosztuje ok. 50 zł na tym samym odcinku.
Teraz postawiono na jakość a nie na cenę, ale RE Bolko i tak ma być według taryfy RE ,,Tani Bilet''. Trzeba się na coś zdecydować, albo tani kibel, albo wagony za odpowiednią dopłatą.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-11-2012, 16:11
I bardzo dobrze, nie ma nic złego w tym, żeby było i 10 różnych taryf w zaleznosci od warunkow miejscowych. Jakos kazdy busiarz sam ustala cene i nikt nie widzi w tym nic złego. Nigdzie nie jest powiedziane, że 1 klasa musi byc o 50% drozsza od 2, albo że cena pospiesznego ma byc 33% wyzsza niz osobowego (za komuny tak bylo). O cenie niech decyduje rynek, a nie widełki cenowe z PDFu. Jestem za wprowadzeniem cen relacyjnych - cena biletu na REGIO z Katowic do Krakowa nie moze byc taka sama jak z Opola do Wrocławia. Dwie zupełnie inne jakości. Dlatego popieram zmiany w taryfie PR. Wiem, mikolek krzykną: zgroza! Dezinformacja pasazerow, nie bedzie sie dalo policzyc ceny biletu po kilometrach, straszne! Ale to wszystko musi isc w tą strone, bo kolej z niedostosowanymi do rynku cenami skonczy jak dorożki.
Pełna zgoda. Przejazd RE po CMK nie może kosztować tyle samo co np. przejazd z Lublina dp stolicy. Inna jakość, to i cena musi być inna. Ja bym jednak tak skonstruował taryfę by składy wagonowe jeździły w taryfie RE a kible IR. Standard pociągu musi mieć odbicie w cenie.
Może powinni wprowadzić zniżki w przedsprzedaży biletów na wszystkie pociągi regio, IR, RE.
Kto zakupi bilet miesiąc wcześniej 40%, 3 tygodnie przed wyjazdem - 30%, 2 tyg - 20% i najpóżniej tydzień przed wyjazdem zniżka 10%. Taka oferta byłaby zachętą do planowania podróży z wyprzedzeniem.
ja bym najchętniej widział zmianę taryfy poniżej 40km.
Obecnie psuja sobie opinię.
11zł za odcinek który u innego przewoźnika kosztuje nawet tylko 3-3,50zł.
Po co pierwszy zakres aż do 40km?
Na prawdę nie można tak:
do 10km - 5zł
do 20km - 7zł
do 30km - 9zł
do 40k - 11zł
w czym to przeszkadza? że ludzie kupią bilety i nie będą patrzeć na IR jak na coś czego trzeba unikać?
(pomijam juz kwestią ujednolicenia taryfy z Regio(mniejsze odległości jak z R, wieksze jak z IR), w zamian za wprowadzenie oddzielnej taryfy (całej, kompletnej) na odcinki typu CMK czy E20.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum