Jutro otwierają autostradę do Tarnowa - Szwagropol i Mądel zacierają ręce :-(
I tak oto upadnie ostatnia trasa w województwie malopolskim, na ktorej autobusiarze nie mieli przewagi czasowej, a nawet nie jesli nie czasowej - to po prostu busy mialy przewage jesli chodzi o ilosc kursow czy przychylnosc klienteli. Teraz do listy miast do ktorych z Krakowa jezdzi sie raczej autobusem niz pociagiem rychło dołączy rowniez Tarnów.
[ciach]
Ale to nie jest tak, że tylko krytykuje. Wyjscie z sytuacji jest i oto one: PR Krakow niech przykryje czapką ewentualna oferte busiarza i poki czas uruchomi 8-10 kursow autobusow do Tarnowa z czasem przejazdu ok 1:30. Wtedy ewentualnej konkurencji ciężej bedzie wejsc. Ale cóż, nikt w PR Krakow na to nie wpadnie, bo pracownicy zajęci są obroną przywilejów socjalnych, zniżek, itp. Gdzie tam pasazer.
A do zakończenia rozwałki na E30 likwidacja zacofanego wynalazku dwuosobowej obsady dla v ponad 130 km/h (może być dla v ponad 160) i po remoncie wprowadzenie np. 10 par sprinterów KG - Kr Płaszów - Bochnia - Brzesko - Tarnów na Kaktusach z czasem 50'.
Może być i 35, tylko skąd? Z Podłęża?
Poza tym, to wiesz jak jest. Władza mówi co wie, a nie wie co mówi. A ponieważ g... wie, to i tak samo mówi.
Ale tak na poważnie, to ten przepis o obsadzie podwójnej powyżej 130 km/h zniszczył kolej regionalną na liniach z takimi prędkościami (Siedlce, Opole - Węgliniec, E20). Wspominał o tym Robert Wyszyński w Rynku Kolejowym ale ten aspekt wogóle pominął. Tak, jakby koszty go nie interesowały. A one są też ważne. W efekcie, pociągów mogłoby być więcej, za te same pieniądze.
Dzisiaj pociąg EN 81 z Wadowic do Krakowa Głównego 17:20, w Wadowicach ok 10-15 osób, po drodze do Kalwarii wsiadły jeszcze 3 osoby, w Kalwarii wsiadło sporo osób od tego momentu ok. 80-90% do Krakowa...całkiem dobry wybór taboru jak na tą trasę o tej porze...
Dziś:
R-121 - EN71-022 na odc. Kraków - Tarnów f.75% Od Brzeska ludzie się dosiadali. Przyjazd do Tarnowa +8 minut.
R-20 - EN57-2062. Na starcie f. 75%. Za Podłężem już 100%. Ludzie stali w przedsionkach, a kilka miejsc siedzących było wolnych.
Nikifor do Krynicy - EN71-013 f. 70% - mijanka w Bochni z R-20.
Wczoraj tj. 21 XII 2012 (piątek)
Student Kraków Gł-Bielsko-Biała Gł. EN-57-1273. odj. 18:30. Frekwencja w granicach 95-100%. Generalnie sami studenci. Dużo narzekań na postawę KŚ ilikwidację połączeń Wadowice-BB. Widać, że nikt nie lubi tłuc się busem. Większość z pasażerów (około 80%) jechała do stacji docelowej. Po drodze praktycznie nikt się nie dosiadał, parę osób wsiadło jedynie w Płaszowie.
Regio 66127 Kraków-Nowy Sącz odj.18:26. EN-57-694+ED-72-008. Frekwencja na starcie w obu jednostkach około 90%.
_________________ Biała i Żywiec to Małopolska pod śląską okupacją
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum