Tak, od nowego rozkładu EC 110 Praha jedzie do Pragi bez zmiany lokomotywy w Bohuminie, zazwyczaj jedzie Husarz, czasem trafi się EP09. Czas postoju na tej stacji wynosi jednak dalej ponad 20 minut, czasem Czesi dołączają na tej stacji swoje wagony.
W kierunku powrotnym EC Praha przyjeżdża do Bohumina na czeskiej lokomotywie 380, gdzie jest ona wymieniana na polską EP09, która przyjeżdża tu z EC131 Varsovia.
Nie przez pomyłke tylko PKP IC robi to z premedytacją !
Jak można przez pomyłkę puścić EP09 bez czeskich dopuszczeń, skoro wiadomo, że lok pociągnie skład aż do Pragi !
Całe polskie PKP IC.
jz lepej http://rail.phototrans.eu/14,75019,0,PaFaWag_104Eb_.html EP09 017 i EP09 028 w Pradze no ktos pomylil sie przeslal EP09 018 ktora niema Mirrel i radistacje czeske. Husarze zdolne numery 2,3,4,7,9 to duzo na 1 pociag dzenie i tak mogliwa pomylka.
Jaka pomyłka czy premedytacja? Po prostu pewnie nie było innego wolnego loka na Grochowie na daną chwilę. A EP09-018 akurat dość często widuję jak jedzie w kierunku Czech.
EP09-018 ma dopuszcenie do przedkosczi 100 km/godzine bez signalizacje kabinowej. to znacze Petrovice - Bohumín wystarcze 100 km/godzine dalej powiny byc lok s dopusztenim 160 km/godzine to jest 5 370 numery 2,3,4, 7,9 lub Epoky numery 017 i 028.
EP09-018 ma dopuszcenie do przedkosczi 100 km/godzine bez signalizacje kabinowej. to znacze Petrovice - Bohumín wystarcze 100 km/godzine dalej powiny byc lok s dopusztenim 160 km/godzine to jest 5 370 numery 2,3,4, 7,9 lub Epoky numery 017 i 028.
Masz nieaktualne dane. Obecnie dopuszczenie na wjazd do Czech i jazdę wewnątrz tego kraju mają następujące lokomotywy PKP Intercity: EU44 (Siemens) 002, 003, 004, 005, 007 i 009. Ponadto wkrótce dołączy jeszcze 006. Jeśli chodzi o EP09, to w tej chwili LS i czeskie radio mają: 017, 018, 021, 026, 027, 028, 029 i 033. Jeśli chodzi o 018 i 029 to problem nie leży w kwestii braku sygnalizacji kabinowej, bo takowa się tam znajduje. Chodzi głównie o stary typ pulpitu (typ 104 Eb) bez elektronicznego prędkościomierza.
_________________ Nigdy nie rozmawiaj z idiotą! Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!
Dzieki za info ja tylko co widze i moge sfotografowac. Duzo togo czasami w Pradze zobaczeme dzis bylo EP09 017 trzeba poczekac swiatlo w dniu bo ja noczne foto nieumiem dobrze robic.
EU44 - 008 od ubiegłego roku nie może wyjeżdżać poza granice kraju, ze względu na zamontowaną instalację do systemu ETCS i zmodyfikowane w tym celu oprogramowanie. Stąd też, wcześniej najczęściej można było ją spotkać na obiegu 5413/4512. Po zmianie rozkładu pojawia się głównie na obiegu 1303/3102 (31418 w 6). Na pozostałych, wymienionych przez Ciebie wgranie nowego softu to tylko kwestia czasu. Pewnie niedługo i one zaczną pojawiać się w Czechach.
_________________ Nigdy nie rozmawiaj z idiotą! Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!
Dzieki i nastempna ciekawostka. EP07 miala jede pantograf Czeski zolty i drugi polski czerwony. Niemam pojencie jak to jest u EP09 i wczoraj byl klopot bo polski lok zgubil siec trakcijne na Praha ONJ (odstavné nádraží Jih) Cos jak Grochow w Warszawie. Ciekawe ze przi jazde 160 km/godzinie bylo wsytko ok i tam jade sie 60 km/godzinie zatrudnic tabor i byl wypadek. Mogla byc uszkodzona siec trakcijna , tylko z ciekawosti dzis bede mozne zobaczic poworot 2 lokow PKP.
[ Dodano: 29-12-2012, 09:22 ]
5 370 005 uszkodzila siebie pantografu i dzis jade na EC Praha 151 023
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum