No tak, ale jak autokar PKSu jedzie przez pół polski bez WC - to jest dobrze i nikt nic nie mówi. Czemu akurat uczepili sie iR Busow? Przeciez to promil rynku przewozow autobusowych w Polsce.Codziennie wyjezdzaja na trasy tysiace autobusow bez WC i kazdy to wie i nikt nie robi afery.
Artykul jest tendencyjny. Na siłe kopie się leżącego. Nie pierwszy raz zresztą w krótkiej historii Kolejowych Absurdów
Artykuł napisany na wyraźne zamówienie. Toalety nie są często spotykane w autobusach.
@Pułtuś, czy Ja wiem czy leżącego. Obecne PR są o lata świetlne przed KŚ czy np. PKP IC. Gdyby nie wbijano im noża w plecy i rozwiązano kwestię długo przekazanego przez PKP byłoby znacznie lepiej.
No spoko, pokażcie mi tylko podróż IR busem przez pół Polski parę godzin;d A tekst o tym, że rozmowy kierownika i kierowcy przeszkadzają w jeździe to absurd;]
REGIOchłopak, skąd wiesz kto na jaką stronę zagląda? Masz wgląd do szczegółowych statystyk odwiedzin tej strony i wiesz do kogo są przypisane poszczególne IP? Takich rzeczy nawet ja nie wiem a propos tego forum, więc proszę nie wypisywać głupot.
Wracając do tematu... Nigdy nie jechałem IR Busem, ale sądzę, że jest właśnie tak jak opisano na Kolejowych Absurdach, bo tak jest w każdym dalekobieżnym PKS-ie. Nie rozumiem dlaczego opisanie stanu faktycznego niektórzy z was traktują jako kopanie leżącego. To co, może lepiej uprawiać zakłamaną propagandę sukcesu i udawać, że wszystko jest cacy?
Mikole lubią przeginać, w jedną lub w drugą stronę. Zależnie od "sympatii" zaklinają rzeczywistość poprzez nadmiernie chwalenie jednej spółki (np. PKP IC) i przesadne ujadanie na inną spółkę (np. PR). Często punkt widzenia zależy od miejsca zatrudnienia, bo nie jest tajemnicą, że wielu mikoli pracuje w spółkach Grupy PKP i spółkach samorządowych. I każdy broni swego pracodawcy, nawet wbrew zdrowemu rozsądkowi...
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Ostatnio zmieniony przez Pirat dnia 28-12-2012, 13:04, w całości zmieniany 1 raz
Ja się zastanawiam, kto będzie PR-om podstawiał autobusy na iR-bus z Jeleniej do Karpacza. W Jeleniej Górze nie ma oddziału firmy Veolia, niemniej są trzy opcje - PKS "Tour" Jelenia Góra, "Kry-Cha Bus Wojciech Chadży" i "Eljan-Trans" (na upartego jeszcze MZK sp. z o.o. w Jeleniej Górze, ale chyba nikt sobie tego nie wyobraża). Tu nie powinno być skarg, bo to raptem 25 km.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nie rozumiem dlaczego opisanie stanu faktycznego niektórzy z was traktują jako kopanie leżącego. To co, może lepiej uprawiać zakłamaną propagandę sukcesu i udawać, że wszystko jest cacy?
Tylko, że ten stan faktyczny wszędzie jest standardem.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-12-2012, 21:47
Cytat:
To co, może lepiej uprawiać zakłamaną propagandę sukcesu i udawać, że wszystko jest cacy?
Co jest dla Ciebie propaganda sukcesu Stwierdzenie faktu, że wiekszosc autobusow ie ma WC?
Prawda jest taka, że podrozni chwalą sobie iR-Busy i najwazniejsze jest że pieniadze płyną do Przewozow Regionalnych a nie np. Marcel Busa ktory uruchamia bodaj 8 polaczen z Rzeszowa do Krakowa. Ja wiem że mikoli boli fakt, że uruchamia się przeklęte autobusy zamiast jedynych slusznych pociagow, ale chyba wszyscy wiedza, ze ma na to wplyw modernizacja E30. Skoro nie da sie uruchomic IR na szynach, to co złego w uruchamianiu autobusow pod szyldem PR ? Blokuje to skutecznie wejscie kolejnych busiarzy. I to wam przeszkadza? Zmodernizuja, to wroca pociagi, poki co gdyby nie iR Busy to nie daloby sie bezposrednio dojechac z Katowic do Rzeszowa czy Przemysla, a dzieki nim da sie. Podziekujcie PLK
To za ten odcinek PR-y za dużo 'zaśpiewały' skoro busiarze biorą spod dworca w Jeleniej 8,50 a PKS 9 zł. Pewnie chodzi tylko o pasażera 'bezpośredniego', który będzie jechał z głębi kraju do Karpacza i w Jeleniej wsiądzie w iRbusa.
Powtórzę co pisałam w lipcu.
Szkoda że Pr-y nie pomyślały o zrekompensowaniu iinterRegio Busami utraty jedynego bezpośredniego połączenia tej spółki Wrocławia z Zakopanem ( IR Giewont ), które to niedawno zlikwidowały.
Widziałabym to mniej więcej tak:
Pierwsza para:
Wrocław 6:09 ( RE Bolko ) - Katowice 9:01; Katowice 9:15 ( iR Bus ) - Rabka - Zakopane 12:15
Zakopane 15:25 ( iR Bus ) - Katowice 18:30; Katowice 18:54 ( RE Bolko ) - Wrocław 22:03
Druga para:
Wrocław 14:14 ( iR Galicja ) - Katowice 17:00; Katowice 17:15 ( iR Bus ) - Rabka - Zakopane 20:15
Zakopane 8:25 ( iR Bus ) - Katowice 11:30; Katowice 11:34 ( iR Galicja ) - Wrocław 14:37
Trzecia para:
Wrocław 08:36 ( iR Łużyce ) - Katowice 11:37; Katowice 11:50 ( iR Bus ) - Rabka - Zakopane 14:50
Zakopane 12:45 ( iR Bus ) - Katowice 15:50; Katowice 16:05 ( iR Łużyce ) - Wrocław 19:12
Czwarta para:
Wrocław 10:43 ( iR Piast ) - Katowice 13:36; Katowice 13:50 ( iR Bus ) - Rabka - Zakopane 16:50
Zakopane 11:15 ( iR Bus ) - Katowice 14:15; Katowice 14:27 ( iR Piast ) - Wrocław 17:26
Oczywiście to tylko propozycje a na początek mogłaby jeżdżić chociaż 1 para.
Z Katowic do Zakopanego trasa autostradą A-4 ( bez zajeżdżania do Krakowa ) dalej "zakopianką".
Powstałoby wręcz rewelacyjne połączenie tych dwóch miast. Ale czy Pr-y stać na to.
A pieniądze, jak widać, leżą na ulicy , trzeba się tylko po nie schylić...
Tylko patrzeć jak Lajkonik czy Link-Bus a może Polski Bus zaczną tak jeżdżić...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum