Aż żuchwa z zachwytu opada. Genialnie wygląda, normalnie nówka sztuka. To teraz tak, skoro EP09-046 ma oryginalne barwy, a teraz EP08-007, to i by się przydało jakiejś EU/EP07 dać malowanie z żółtym czołem.
Ósemka śliczna, dla dzieci i młodzieży to ostatnia okazja, żeby zobaczyli starą, dobrą, polską kolej. A przynajmniej pięknego loczka. Popieram nowinki techniczne, ale we wzornictwie to się cofamy. Czuję się trochę jakbym widział nówkę opuszczającą fabrykę i gotową do pracy w dumnych PKP.
EP08-007 -była to pierwsza lokomotywa tej serii, która otrzymała barwy IC z logo. Wiele lat ta lokomotywa nie wyglądała tak atrakcyjnie mimo , że jej wcześniejsze NR były wykonywane przez warsztaty specjalizujące się w NG i NR. Szacun dla Gdyni. @michal24111 - w chwili narodzin siódemki napewno nie miały żółtego czoła. Zółte czoła lokomotyw zaczęto wprowadzać po wypadku na przejeździe kolejowym w połowie czerwca 1988 roku z samochodem wojskowym.
Jak za starych dobrych lat. Wyglada jak nowka wyjezdzajaca z fabryki. Az sie lepiej robi, widzac ze chociaz po czesci dawne malowania wracaja. No i przynajmniej w tym przypadku nie bedzie watpliwosci czy sklad ciagnie EP08 czy siodemka.
"Świnka przeszła na Grabówku naprawę rewizyjną poziomu P4 po przejechaniu 330 tys. kilometrów. Taki sam dystans elektrowóz będzie mógł pokonać teraz, co zajmie mu ok. dwóch lat. Potem wiekowy - zbudowany w 1975 roku - pojazd zapewne zostanie wycofany z eksploatacji "
Spółka PKP Intercity ogłosiła przetarg na wykonanie obsługi technicznej na 5-tym poziomie utrzymania P5 (napraw głównych) oraz modernizacji 9 lokomotyw elektrycznych serii EP08.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum