Czy pociąg odjeżdżający z Kościerzyny do Gdyni o 9:13 oczekuje na pociąg z Chojnic przyjeżdżający o 9:10 w przypadku jego opóźnienia?
Zawsze, z reguły każdy pociąg Przewozów Regionalnych czeka za tym opóźnionym jeżeli jest możliwość przesiadki, a w razie czego można awaryjnie się jeszcze zapytać kierownika pociągu
_________________ Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
(...) jeżeli dojdzie to albo się obudzę i stwierdzę że to zły sen albo rzucę się pod pierwszego kibla/ pośpiecha jaki przejedzie w tej relacji. Nie dla elektryfikacji D29-201 oraz D29-203 poza odcinkiem Kostrzyn - Krzyż.
mozesz wyjasnic publice, jaki masz problem? Bo rozumiem, ze panicznie sie prądu boisz i komputer wraz z modemem do internetu napędzasz na rope?
Cytat:
Jeszcze kilka lat temu na Chojnice - Tczew jeździł fiat z poczwórną bipą i było w sam raz, dziś jeździ tramwaj z PESY.
I o czym to świadczy według Ciebie?
Porównałem rozklad tabela 426 2006/7 i 2010/11. I co widzimy? O ogryzek do Starogardu o 13 więcej.
To źle? W dobie orania kolei w skali krajowej przy orkiestrze Wiodących Mediów?
I więcej, co zimą jechałem do Tczewa, to widziałem, że ruch prowadzili tym co jezdzilo i na drzewo nie uciekalo (jak tramwaje popadaly, to masa obiegow na SU42+2x Bhp była i za to bombonierka dla Struka wielka!). To też źle?
Wolałbyś dolnośląskie kka na H9 i trzy godziny jazdy Chojnice-Tczew?
--
Jedyne co pozostawia ciągle wiele do życzenia to postawa PZPR.
a) Zaplecze
jak już wynajęli od SKMki jeden kanał w Cisowej, tak już na opłacenie ludzi nie wystarczyło. I jak coś jeździ jeszcze, to na młotek i taśmę klejącą. Za to powinni kopa w zad dostać panoramicznego, że w Patalongiach Śląskich by wylądowali.
b) pracownicy i ich motywacja
Na mojej trasie (Malbork -> 3city) patologia jeździ (z małymi wyjątkami). Jak już wychyną łaskawie z kanciapy bilety sprawdzić (Co nie jest oczywiste, często piwo żłopią w okresie wakacyjno-jesiennym) to często subtelni jak rewolucja październikowa bywają. Na grzeczne zwrócenie uwagi/zasugerowanie interwencji np. w kwestii ogrzewania drą jape "a co ja moge?" albo śmieją się do rozpuku całym przedziałem służbowym, chociaż sami tam siedzą w kufajkach. Ale oni mają herbate od firmy. Ludzie na skladzie - nie.
Co ciekawe, na trasie do Bydgoszczy jest +/-: czasem WszystkoMajacyWzadzie (ale przy tym wciaz uprzejmi i pomocni jak sie uwage zwroci), czasem siedza w kanciapie bo na 2xEZT obsada 1+1 a masa ludzi bilety kupuje, a czasem biegajacy po skladzie usmiechnieci od ucha do ucha.
Za to dla pracowników z Chojnic wielka pochwała. Ile razy tamtędy jeżdżę, właściwie nie ma się do czego przyczepić. Są do rany przyłóż. Może im bardziej widmo bezrobocia w oczy zagląda, bo zawsze najpierw spalinowe linie lecą?
No i obserwowalna już pewnie w skali krajowej częsta zależność. Motywacja i podejście do pasażera kolejarza jest proporcjonalna do odległości od przedizału służbowego jaką zajmuje jadąc "na służbę".
Przybliża się elektryfikacja linii Gdynia - Kościerzyna.
Gdański oddział Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK ogłosi w lutym przetarg na opracowanie studium wykonalności i dokumentację projektową dla elektryfikacji linii kolejowej Gdynia - Kościerzyna. Elektryczne pociągi na Kaszuby mają szansę pojechać jeszcze przed 2020 r.
Połączenie linii PKM z trasą do Kościerzyny ma być gotowe do września 2015 r.
Projekt zakładający połączenie linii Pomorskiej Kolei Metropolitalnej z linią PKP PLK 201 (łączącą m.in. Gdynię z Kościerzyną) ma być zakończony we wrześniu 2015 r. Jeszcze w tym miesiącu PLK planują podpisanie umowy z wykonawcą robót.
Dziennik Bałtycki informuje, że trwa budowa stacji kolejowej Żukowo, która zmieni swoją lokalizację na centrum miasta, a stara stacja Żukowo Wschodnie ma być wyłączona.
I bardzo dobrze, tyle że ... z tego co kojarzę to dopiero co stacja w Żukowie Wschodnim była kompleksowo remontowana. Nasuwa się pytanie po co, jeżeli rzeczywiście ma być za kilka miesięcy zamknięta ???
Ale w PL wszystko jest możliwe szczególnie marnotrawienie publicznych pieniędzy.
Z tego, co widziałem, bliżej centrum Żukowa budowany jest peron, natomiast na stacji Żukowo Wschodnie w kwestii peronów nie jest zrobione nic. W wielu innych z resztą też nie.
Swoją drogą, zapraszam do Wieżycy. Niech mi ktoś wyjaśni, co autor miał na myśli.
_________________ ... już pociąg będzie dyszał, powiesz krótko - mamy czas...
Szybciej z Kościerzyny do Gdyni dopiero w czerwcu.
Mimo ubiegłorocznych zapowiedzi PKP PLK, że czas przejazdu z Kościerzyny do Gdyni skrócił się o 20 min., na trasie, jak informują „Kurier Kolejowy” czytelnicy, wciąż znajdują się ograniczenia prędkości. Ostatnie z nich mają ostatecznie zniknąć dopiero w czerwcu tego roku.
A ja tak z innej beczki zapytam: czy skład z poc.90993 Kościerzyna-Gdynia przyj 16.45 przechodzi na poc.90313 Gdynia_Hel odj. 16.47? Z góry dzięki za info.
Coraz bliżej elektryfikacji linii z Trójmiasta do Kościerzyny.
Ruszają przygotowania do jednej z najważniejszych inwestycji kolejowych na Pomorzu. Spółka PKP PLK ogłosiła przetarg na opracowanie pełnej dokumentacji dla rozbudowy linii kolejowej z Gdyni do Kościerzyny wraz z elektryfikacją. Realizacja tego przedsięwzięcia umożliwi elektryfikację PKM-ki. Inwestycja ma być gotowa w 2021 r.
Projekt elektryfikacji linii kolejowej z Trójmiasta w stronę Kaszub za 92 mln zł.
Kolejarze będą musieli wyłożyć ponad 92 mln zł za projekt m.in. elektryfikacji linii z Trójmiasta w kierunku Kaszub i dalej do Bydgoszczy. Dokumentacja ma być gotowa jesienią 2018 r.
Wygodniejszy dostęp i szybsza kolej w regionie pomorskim.
Projekt kolejnego etapu inwestycji pomorskich linii kolejowych przewiduje 50 km nowego toru między Kościerzyną a Gdańskiem Osową oraz elektryfikację 88 km linii. Trasa od Kościerzyny do Trójmiasta będzie dwutorowa. Wymienionych będzie także 86 km toru i 88 rozjazdów. Pasażerowie zyskają łatwiejszy dostęp do kolei i zapewniona będzie komfortowa obsługa dzięki budowie i modernizacji 33 peronów. Czas przejazdu na trasie Kościerzyna - Gdynia Główna skróci się z obecnych 1h16 min do około 1 godziny. Projekt usprawni także przewóz ładunków do portu w Gdyni.
Dodatkowy tor kolejowy między Osową i Gdynią Główną.
Trzeci tor między Gdynią i Osową jest potrzebny, ale sytuację pasażerów kolei na Pomorzu radykalnie zmieni dopiero elektryfikacja i budowa drugiego toru kolejowego do Kościerzyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum