02.04.2013 Warszawa Centralna
Poranny EIC "Odra" z łączonym składem EIC "Beskidy" lokomotywa: EP09-002
Skład do Bielska Białej: 111Arow + Z1B + 136A-IC5-FPS + 139A-Op
Skład do Wrocławia: Z2A-BCMg-FPS + 113A bar + 136A + Z1B + 154Aa
frekwencja w części do Bielska Białej 2 klasa około 80% 1 klasa 40%
do Wrocławia 1 klasa podobnie około połowę miejsc zajętych w tym dwa przedziały klasy biznes zajęte, 2 klasa około 90%
2.04.2013 rok
1. EIC "Fredro"do Wrocławia Gł: EP09-010 + 152Aa + 145Ab + restaurant + Z2B + XB + 154Aa. KLasa 1 15 osób, w tym dwie w przedziałach menedżerskich, klasa 2 około 50%.
2. EIC "Ondraszek" do Bielska Białej: EP09-024 + 136A-IC4 + 136A + 111Arow + XBNMg2 + Z2B + bar + 139A-Op + 152A. Klasa 1 około 20%,klasa 2 maksymalnie w granicach 50%.
3. TLK "Warmia"Olsztyn-Kraków: od samego Olsztyna EP09-023 + A (nr 21 -kursujące jako zdeklasowany wagon klasy 1) + B(IC) + B(IC) + 609A + B(IC) + B(IC) + B + bar + A(IC) +A(IC). Wagony nr 15, 16 ,i 17 zajęte praktycznie w 100%, pozostałe wagony w granicach 60%.
Dzisiejszych kilka składów z dworca centralnego w Warszawie:
1. EIC "Chrobry" do Szczecina: EP09-xxx + 159A + XBNMg2 + Z2B + restaurant + 145Ac + Z2AMg3. Klasa 2 - około 80%, klasa 1 w granicach 30-40% zapełnienia.
2. TLK "Prząśniczka" do Łodzi: EP07-345 + 111Ay + 111Ay + 111Arow + B + A + 140A + B + B + 111Arow + 141A. Frekwencja powyżej 100%, zwłaszcza ostatni 141A mocno obłożony.
3. TLK "Łodzianin" do Łodzi odjeżdżający 15 minut później: EP07-411 + B(IC) + 111Arow + B + B + 145A + 145A + B + B(IC) + B + B. Tutaj frekwencja nie przekraczała 50% w każdym z wagonów, ostatnie dwa wagony to po 1-2 osoby na przedział.
4. TLK "Kormoran" do Olsztyna: EU07-013 + B(TLK) + B + B + A (kursujący jako zdeklasowany wagon klasy 2 ) + A(IC). Frekwencja bardzo niska, klasa 2 około 45 osób odjechało, klasa tylko 4 podróżnych.
5. TLK "Baczyński" do Wrocławia: EP07-1011:B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B + B. Ostatni wagon bez numeru i tablic informacyjnych, mimo to byli w nim pasażerowie. Normalne wagony frekwencja nie przekroczyła 30-40%, klasa 1 pojedyncze osoby.
6. EIC "Górnik" do Wrocławia: EP09-039 + Z2B + Z2B + 154A + XBNMg2 + Z2B + restaurant + 145Ab + 152A + 145A. Poza pierwszymi dwoma wagonami oznaczonymi numerami 9 i 10 gdzie może łącznie było z 10 osób, pozostałe wagony klasy 2 frekwencja około 80-90%, klasa 1 maksymalnie 30%.
7. TLK "Gałczyński" Szczecin-Lublin: EP09-007 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + 111Ainw. + B(IC) + B(IC) + bar + A(IC) + A(IC). Klaaa 2 w granicach 30-40% frekwencja, klasa 1 kilkunastu podróżnych w obydwu wagonach łącznie.
8. TLK "Norwid" Kraków-Gdynia: EP09-047 + B(IC) + B(IC) + 111Arow + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + bar + 112Am + 140A. Z Krakowa przyjechał tradycyjnie z wysoką frekwencją, dalej bardzo słabo, jeden wagon by wystarczył. Dwie minuty przed odjazdem we wszystkich 7 wagonach klasy 2 około 65-70 osób, klasa 1 12 podróżnych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum