Oczywiście. Tylko raczej da się zauważyć, ze aż takim laikiem nie jestem... I uważam ze odpowiedź na moje stwierdzenie, ze silniki asynchroniczne są dużo głośniejsze niż się spodziewałem jest po prostu głupia. Nauka dla mnie żebym następnym razem pisał- siedziałem w środkowym przedziale wagonu silnikowego, gdzie i tak było niewiele ciszej niż w jednostce ze zwykłym napędem, spodziewałem się ze jednostka asynchroniczna będzie dużo cichsza.
Edytka przejęta przez Małopolski Zakład Przewozór regionalnych i przemalowana . Obsluguje czasami stykówki ze Ślaskim . Na ten moment chyba stoi gdzieś w Krzaczorach bo dawno jej nie widziałem..
Tak jechała,jest w barwach PR i jak pisał jeden z przedmówców,oddelegowana do małopolskiego,ale nie do końca chodziło mi oto,czyją ona jest własnością bo to jest jakby jasne,pytam czy Śląsk dochodzi zwrotu zainwestowanych około 7,3 mln.zł w ten sprzęt a jeśli tak,to w jaki sposób bo wujo google bardzo skąpo linkuje w temacie...
Przynajmniej od roku obiegiem tej jednostki były pociągi Kraków-Katowice ( ostatni wieczorny z Krakowa ) i pierwszy z Katowic ( ok. 5 rano ), z racji tego ze dojeżdżam obecnie codziennie na Katowice- Kraków to od tak mniej więcej stycznia rozpoczęły się problemy z ED72A 005 jednostka potrafiła jeździć z 2 dni z rzędu potem znikać znowu na tydzień. Od marca od kiedy to połaczenie wydłużone jest do Rybnika widziałem ją może z 2 razy. Z rozmowy z konduktorem wiem że podobno jest tam problem z wc ( zamknięty obieg ) i PR nie potrafią się z tym uporać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum