Z tą linią jest problem drogie dosyły z Kołobrzegu.
MĄDRA głowa wydłuża wtedy na sezon do Darłowa kilka pociągów rel. Szczecinek- Słupsk albo Łeba-Lębork i gotowe Oops! Zapomniałem przecież że to Polska...
Diken - rok temu była oferta IR Bus kursująca przez miejscowości nadmorskie z Kołobrzegu do Kamienia Pomorskiego. W tym roku wątpie aby coś takiego ruszyło, a szkoda moim zdaniem.
Co do Darłowa na początku roku widziałem rozkład na sezon do Darłowa i szynobus jechał rano z Kołobrzegu do Koszalina jako Regio wraz z szynobusem na Mielno. Potem leciał jako Koszalin - Darłowo, wieczorem już jako podysł.
Co do wydłużenia to ja proponuję Korzybie - Sławno - Darłowo a co tam jak szaleć to szaleć i oblotu nie będzie. Echh ludzie ogarnijcie się. Jak ktoś chce zaliczyć tą linię to może w Sławnie wskoczyć na Eaomns czy jakoś te niskie węglarki do przewozy kamienia i pojechać do Darłowa
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Ja byłem we wrześniu w Pogorzelicy, na wypoczynku dwutygodniowym. Tam chyba też nie kursują normalne pociągi?
Kończyli wtedy jeszcze wąskotorówkę gryficką i to chyba ona w tych okolicach będzie kursować?
Do Darłowa zawsze pociągi miały frekwencję. Dużo młodzieży do szkoły dojeżdżało, W sezonie pociągi były pełne. Teraz busiarze się cieszą Dziwna ta polityka dyrekcji zachodniopomorskiego zakładu PR. Utrzymywać pociągi przewożące powietrze a zamykać linię tam gdzie są podróżni.
Pociąg jechał przez wsie, a bus główną drogą nawet 2km od wsi. Tu wyszła polityka i przepisy, bo UM nie będzie dopłacał do połączeń w tym samym powiecie a busiarze związani są władzą powiatu sławieńskiego.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Czy ktoś z Was wie, czy te wielkie kamloty w niskoburtowych węglarkach DB faktycznie jeżdżą do Darłowa
Kilka razy w Sławnie widziałem taki skład, ale bez lokomotywy i nie dawało mi to spokoju.
Domniemuję, że takich kamlotów używa się do umocnienia brzegu morskiego
Tak te składy jadą do Darłowa. Widziałem kilka razy jak przejeżdzaja przez Koszalin bez zatrzymania ciagnięte lokomotywa jakiegoś prywaciarza brązowe malowanie (Miedź Trans chyba). Kiedyś zdarzyło się, ze jechały dwa takie transporty w odstępie kilkuminutowym.
Rail Polska na Marokańczykach śmiga
Składy głównie z naszych rodzimych kamieniołomów (Strzegom, Rogoźnica) do Sławna, gdzie następuje podział na dwie części ze względu na parametry i dwa kursy do Darłowa. Średnio co 2-3 dni jedzie wahadło, a lok odstawia pełne i podpina pod puste. Resztę załatwia SM42 2603, przewoźnik jak pisałem Rail Polska.
Niop to prawda potem te kamyczki płyną sobie w morze gdzie zostają wyrzucone w celu umocnienia. Nie wiem ile to jeszcze będzie trwało, ale kursują już dobre 3 miesiące one, prawie od początku działalności Marokańczyków w Railu
Mielno rusza już 29.06 a zaraz będą pierwsze testy i przypomnienia, cena biletu 5zł
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
M62?? ST44?? Kiedy gdzie jak?
M62 co najwyżej na Kołobrzeg woził kamień ale nigdy do Sławna/Darłowa - za ciężka lokomotywa na Darłowo
ST44 z Cargo to pewnie kurs do Trzebiatowa, ale nie z tymi węglarkami.
Do Sławna tylko 201Eo
[ Dodano: 30-06-2013, 12:29 ]
No i Mielno ruszyło
Pierwszy oficjalny kurs był w sobotę (nieoficjalne w czwartek). Frekwencja w pierwszym pociągu 13 osób. Chyba nawet 4 osoby to wydawało mi się że to zaliczniacy. Pozostałe kursy tez gdzieś w takiej frekwencji no może max 20 osób.
Powrotne szczególnie pierwsze to nic, za to poźniej zaczeło przybywać. Większość podróżnych to rodziny z dziećmi i wózkami (znowu można pojechać z wózkiem dziecięcym do Mielna). Cena 5 zł czyli jak w busie, żadnej promocji nie widać, chyba że kupimy 2 sąsiedzkie i mamy 4 zł.
Tabor na początku i tak ma być podobno do końca SA109, moim zdaniem ma znowu jakieś problemy więc poczekamy i zobaczymy jak długo się będzie pojawiał regularnie.
Z innych aspektów regio po 11 z Kołobrzegu chyba był trafiony bo druga jednostka prawie pełna!! Pierwsza natomiast 1/4 zapełnienia. Poczekamy jak się sezon rozkręci bo wczoraj to tylko same opoźnienia były. Co do sezonowców same budynie śmiagały ale wiewiórki donoszą że EP09 też zawitała.
Czyli sezon uznaję za rozpoczęty ;p
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Byłem na stacji w Mielnie 27 czerwca. Akurat odkrzaczali stacyjkę (była mocno zapuszczona) i wnosili dużą tablicę z rozkładem jazdy. W samym Mielnie wisiało parę transparentów informujących o wznowieniu kursów. Jakąś minimalną robotę promocyjną zatem zrobili. Zobaczymy jak to wszystko policzą po wakacjach...
Szkoda cholera, że tu się dało, a z tym Darłowem taka kiszka.
_________________ EX "Groźny Fanatyk"
Łomża - Ostrołęka - Tłuszcz - Warszawa - Łowicz - Łódź - Ostrów Wkp - Grabów nad Prosną
Rozkład jazdy jest bardzo zły, najgorszy jaki był. I teraz tak między 9.15 a 11.10 jest dziura, w momencie kiedy najwięcej osób chce do Mielna dojechać. Korzystają na tym busy. Przecież wystarczyło by poranny kurs puścic o 09.00 i powrót do Koszalina ok. 09.45 wyjazd do Mielna o 10.00 (swobodne mijanie z POBRZEŻEM w Mścicach) powrót do Koszalina 10.55 i znów mijanka w Mścicach z regio do Kołobrzegu i dalej rozkład bz. chociaż wszystkie kursy powinny być realizowane codziennie. Ewentualnie od 5-7 powinien jeszcze kursować ostatni poc. ok. 21 do Mielna. Takie propozycje wysłałem do UM w Koszalinie. Może się uda coś zmienić, przy odrobinie dobrej woli również PLK i PR-ów.
I tak był na początku nawet w zeszytach służbowych, ale widać coś musiało się zmienić i trudno mamy taki jak mamy. Poprawek nie zrobią bo za mało czasu więc na przyszły rok może coś z tym zrobią. Co do frekwencji dziś nawet kurs po 15 z Koszalina miał blisko 100% załadownie, poranne przy tej pogodzie ponad 100%. W niedziele kurs po 12 nie zabrał wszystkich pasażerów z Koszalina, nie wspominając o Mścicach gdzie podróżni zmuszeni byli czekać na kolejny kurs, bądź powędrowali na busa ( a może i na piechotę?)
Tabor jak zawsze dzielnie niestrudzona SA109-001 chyba ze ma defekt wtedy na prędko 103 leci.
Co do wieczornego kursu będziesz zdziwiony ale on też ma frekwe ponad 50% no chyba że brzydka pogoda jest.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum