@andrej za moją wypowiedź, że KŚ czyta się Kolej Śmieszna obraziłem byłego pana rewizora z PR, a obecnego kontrolera w KŚ i moje CV przytrzymał he he. Jeszcze się tym głupio pochwalił he he.
@andrej popatrz tak po tym info. Gdzie podziała się propaganda KŚ? Zawsze byli, dogryzali nam pracownikom PR jacy to my jesteśmy najgorsi. CMK donosy słali non stop na Raciborską, byle by coś napisać bo dobrze wiedzieli, że nie weryfikuje się tego co ktoś napisze tylko zaraz dostawaliśmy wyjaśnienie i po premii.
Na trasie Katowice - Bytom - Radzionków - Tarn.Góry, z frekwencją bywało różnie. Niektóre pociągi były zbędne, niektóre miały bardzo dobre zapełnienie, ale dzięki biletom strefowym, coraz więcej ludzi przekonywało się do pociągu zamiast autobusu. Sam namówiłem wielu znajomych do przejazdów KS, taniej od lini autobusowych, bez stania w korkach. Teraz masakra z cenami.
Płaciłem za strefowy 4 zł, po likwidacji normalny kosztuje 7,20 czyli 80% drożej, miesięczny strefowy kosztował 110zł, teraz normalny msc 170zł czyli 55% drożej.
Dla tej trasy to koniec ruchu pasażerskiego, odejście pasażera z dworców kolejowych na przystanki autobusowe a ci co pozostaną wierni połączeniom kolejowym, muszą kombinować z dojazdem do pracy, szkoły, z powodu ograniczenia liczby połączeń. Dramat i chyba wiele osób na zawsze odejdzie od kolei.
Na naszych oczach Koleje Śląskie chcą popełnić harakiri
Nie wiem kto w Kolejach Śląskich lub zarządzie województwa wymyślił, by dla oszczędności wykreślić z rozkładu prawie połowę pociągów na najpopularniejszej i najbardziej dochodowej trasie. Nie nazwałabym tego planem ratunkowym. To jest raczej harakiri.
Ja nie chce krakać, ale znowu żółtodzioby od układania rozkładów postanowiły tworzyć 10 minutowe przejścia dla składów wagonowych. Opóźnienia gwarantowane. Co za niekompetentne osoby tam pracują. Już mi ręce opadają.
Stowarzyszenie Rozwoju Kolei Górnego Śląska wystosowało apel o podjęcie działań na rzecz przeciwdziałaniu tzw. „planowi naprawczemu” Kolei Śląskich. Wprowadzenie planu naprawczego przez samorządową spółkę zakłada m.in. redukcję połączeń o 40 proc.
Serce mnie boli jak widzę co się dzieje z kolejami na Śląsku. No ale jak ktoś napisał przysłowiowe 100 dyrektorów prezesów i jeden Bóg wie co jeszcze musi godnie żyć im nawet chyba 20 tys na miesiąc to głodowa pensja. Jedno wielkie partyjniactwo kolesiostwo oszustwo na którym cierpimy my ludzie. A co gorsza ci co zawalą nie są karani tylko nagradzani ciepłymi posadkami. Gdybym miał możliwość wywalałbym stąd do Czech ale tu się urodziłem tu wychowałem i nie chce stąd uciekać. Kurcze za wolny za komuny jeździło multum pociągów a teraz co mamy? Jedno wielkie g..... Oczywiście podpisałem się pod petycją prawda taka że jak my nic nie zrobimy rozwala rozsprzedają rozkradną nas na amen. Ale wierzę że pokolenie nie wytrzyma i ruszy gdzie trzeba aby dopaść złodziei.
Koleje Śląskie w nowej rzeczywistości z nowymi cenami biletów. Wczorajszy pociąg "Turysta" ze Zwardonia dom Częstochowy przypominał podróżw krajach 3-go świata. Zapełnienie od Żywca 100-110%. Od Bielska 250%-300%.W Czechowicach pasażerowie próbowali się jakoś wepchnąć do środka na zasadzie kto silniejszy. Wysiadałem w Pszczynie z wielka obawą czy uda się dotrzeć do drzwi. Na peronie czekało kolejnych kilkadziesiąt osób. Zobaczyłem że sporo zrezygnowało.
Panie marszałku tak ma wyglądać komunikacja w XXI wieku? Róbcie swoje-wycinajcie dalej połaczenia, skracajcie składy, podnoście ceny i miejcie pasażerów w głębokim poważaniu....Ja po wczorajszym horrorze się wyleczyłem z podróży KŚ. Nikt z nas nie zasługuje na to by jeździc jak bydło!!!!
P.s. Może ktoś podrózował tym składem na dalszym odcinku ciekaw jestem jak było z frekwencją.
@ET05,
Może więc zrobimy społeczną zbiórkę kasy na tabor i stworzymy własne koleje - koleje pasażerów i MK:)
Panie i Panowie, wtedy ułożylibyśmy taki rozkład jazdy, że żaden inny przewoźnik by nam nie dorównał. I myślę, że byłyby to w większości rentowne połączenia. Do tego obligatoryjnie porządna reklama i marketing.
Np. z Bytomia do Katowic 2 zł. Do Chorzowa 1,2 zł. Extra wypasione banery i reklamy w necie i gazetach i mamy frekwę jak nikt. Pełne składy. Z Katowic do Żor przez Pszczynę lub Rybnik proponuję 4,5 zł. Do tego oczywiście jasna i docierająca do pasażera informacja o skomunikowaniach. Katowice - Rybnik 3 zł. Z Sosnowca Gł. lub Płd do Katowic 1 zł. Do Tychów 1,70 zł. W happy hours 1,30 zł. Byłby jeszcze ktoś chętny na podróż indywidualnym środkiem transportu lub ciasnym busem?
Proponuję kolejną promocję: Kupiłeś 4 bilety okresowe pod rząd? Jeśli tak to świetnie:) Masz ulgę handlową 10% na wszystkie nasze pociągi.
Do końca maja na trasie Bytom - Gliwice bilet kosztował 3 zł. Tylko kto o tym wiedział? Nie było nawet zwykłych plakatów na dworcu, ani żadnych banerów reklamowych.
[ Dodano: 03-06-2013, 19:07 ]
Myślę, że likwidacja biletów strefowych KŚ to przysłowiowe obcinanie gałęzi, na której się siedzi. Dzisiaj musiałem pojechać z Katowic do Tarnowskich Gór. Z powodu likwidacji strefówek wybrałem autobus linii 5 MZKP. Dodam, że pociągów na tej trasie jest jak na lekarstwo.
Wydaje mi się, że likwidacja połączeń przez KŚ i podwyżka cen biletów spowoduje utratę sporej liczby pasażerów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum