Po prostu nie mogłem się powstrzymać i muszę to napisać. Mało nie pękłem ze śmiechu jak zobaczyłem wczoraj na wieczornym kursie KD rel. Wrocław - Węgliniec (31WE), drużynę konduktorską złożoną z trzech osób Śmiesznie to wyglądało jak z każdych drzwi wystawała głowa, a potem wszyscy dawali sygnał do odjazdu. Oczywiście w kabinie następnych dwóch maszynistów... Tymczasem subwencje z UMWD rosną z roku na rok
thenatanell
Muszą "zabezpieczać zyski". Żeby przypadkiem ktoś i po wejściu do pojazdu nie czekał dłużej niż minutę na wydanie biletu. Hieny. Wystarczy wsiąść, a za 3 sekundy pojawia się sęp. W dodatku za każdym razem próbują wyłudzić opłatę dodatkową! Kiedy wsiada się np. na Muchoborze i prosi bilet, to bezczelnie śmią insynuować, czy aby to czasami "nie jedzie pan od Głównego"! Robią z człowieka złodzieja i szalbierce!
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Czy ja o czymś nie wiem, czy z powrotem są dostępne poszczególne tabele ze starej "cegły"?
Tak poza tym to szykuje się chyba jakiś remoncik pomiędzy Olszyną Lubańską, a Lubaniem Śląskim, ponieważ przez prawie całe wakacje będzie wprowadzona na tym odcinku KKA.
PR Wrocław wewnętrznie opracowuje rejonówkę, niestety w necie niedostępną na bieżąco.
Gdzieś można natomiast znaleźć archiwalne tabele dla organizacji zamknięciowych, które już w obecnym rozkładzie minęły (te co obowiązywały do lutego i do kwietnia).
Są na stronie http://dawidfratczak.pl/
Od niedzieli 9 czerwca na kolei zacznie obowiązywać nowy rozkład jazdy. Pasażerowie już przywykli, że za każdym razem przy tego typu zmianach pociągi są likwidowane lub zaczynają kursować o jakiejś nieracjonalnej porze. Tym razem jednak kolej prześcignęła sama siebie w utrudnianiu życia pasażerom.
Skomplikują się dojazdy na trasie Wrocław - Zgorzelec. Pasażerowie stracą szansę na szybką przesiadkę w Węglińcu. Pociągi Kolei Dolnośląskich odjeżdżają do Zgorzelca 10 minut przed przyjazdem do Węglińca składów z Wrocławia. Podróżni wyjeżdżający ze stolicy Dolnego Śląska o 13.31 lub 16.59 będą musieli uzbroić się w cierpliwość. Na dodatek, jeśli zdecydują się na przesiadkę w Węglińcu, nie będą mieli gdzie poczekać. Tamtejszy dworzec jest w fatalnym stanie, dlatego oczekującym na pociąg pozostaje stanie na nieosłoniętym peronie.
Jeszcze bardziej absurdalne jest połączenie ze Zgorzelca o godz. 14.33. Pociąg ten dojedzie do Węglińca o 14.59. Dokładnie minutę przed nim odjedzie skład do Wrocławia. Na następny pociąg podróżni będą musieli poczekać niemal godzinę.
Mirosław Siemieniec, rzecznik PKP Polskich Linii Kolejowych: - Nie planowaliśmy skomunikowania pociągów w Węglińcu. Z powodu prac na liniach kolejowych konieczne były odstępstwa od normalnego rozkładu, nie chcieliśmy jednak zaburzać całej siatki połączeń. Pociągi te niefortunnie znalazły się w kilkuminutowych odstępach, jednak nie da się na to nic poradzić. Nie zawsze udaje się uzyskać rozkład satysfakcjonujący dla wszystkich.
- Dzięki temu, że pociąg "Karkonosze" ma postój w Katowicach, nie musieliśmy zmieniać rozkładów jazdy innych składów na tej trasie - tłumaczy Beata Czemerajda, rzecznik PKP Intercity.
Hahahaha. Przyznaję nagrodę Złotych Ust 2013 w kategorii: tłumaczenie roku.
Już wiem, że pod koniec czerwca będę wracał do domu busem. Nie będę, co chwila, patrzył, czy - za przeproszeniem - jakiś brudas próbuje ukraść coś z przedziału. A już za parę dni złodzieje będą mogli skakać z radości - Intercity ofiaruje im aż półtorej godziny na dokonanie "stosownych czynności".
Jakby nie można było puścić, już od tej korekty, Karkonoszy przez Łódź i Ostrów. Częstochowa i Katowice mają w ch... wystarczającą ilość połączeń z Warszawą, więc po co było tak kombinować?
Ewentualnie, można było zrobić to tak:
Warszawa Wschodnia 23;10
Warszawa Centralna 23;17/23;30
Warszawa Zachodnia 23;34/23;35
Kutno 00;46/00;47
Koło 01;16/00;46
Konin 01;32/01;32
Września 02;00/02;01
Poznań Główny 02;34/02;55 (łączenie z TLK Rozewie)
Wrocław Główny 06;30/06;51 (odłączanie wagonów rel. Gdynia-Wrocław)
Jelenia Góra 09;03
Co w ten sposób uzyskujemy?
1) Krótszy czas przejazdu na linii: Warszawa Wschodnia-Jelenia Góra (9 godzin 53 minuty!) oraz Warszawa Wschodnia-Wrocław (7 godzin 22 minuty);
2) Nowe połączenie nocne Warszawy z Poznaniem;
3) Szybszy przyjazd do miasta docelowego.
Można?
_________________ "Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Wszystko cacy, tylko czy przy tak ułożonym rozkładzie "Karkonosze" nie wpadłyby na jadący przed nim "Chojnik"? Różnica w Jeleniej Górze byłaby minimalna, a na 274 nie ma SBL.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
empek, Górny Śląsk straciłby nocne połączenie z Warszawą, to o wiele większy region niż Poznań, Wrocław i Jelenia Góra razem wzięte i zabieranie temu regionowi połączenia ze stolicą jest bezsensowne i działaniem na szkodę pasażera.
A do tego ponoć od 3 lipca postój w Katowicach ma być nie dłuższy niż 27 minut. Ciekaw jestem, jak dużo razy śpiący pasażerowie zostaną okradzeni w ciągu tego niecałego miesiąca...
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
EU07-469, nie zwalajmy winy za kradzieże na wydłużony postój. Usypiają i nie trzymają kogoś zaufanego na straży? To tylko i wyłącznie problem OKRADZIONYCH PASAŻERÓW.
Pociąg Łużyce od Wrocławia do Węglińca jedzie od 9.06 w taryfie IR mimo tego że nadal zatrzymuje się na każdym przystanku? Bo tak to widnieje do dziś na rozklad.pkp.pl i nie wiem czy tak jest naprawdę.
krzysztoff, nie sugeruj się tym co podaje PKP PLK, bo na ich rozkładach (zarówno w internecie jak i na dworcach) są błędy albo wręcz totalne bzdury. Rozkład jazdy lepiej sprawdzać na stronach internetowych przewoźników.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum